Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

progressiivinen verotus toimii, ei paljo huvita tehdä lisätöitä!

Vierailija
16.03.2014 |

Mulla nousee veroprosentti tänä vuonna lähes 40:een, vuosituloiksi tulossa vähän alle 70 000 e.

Minulla olisi myös mahdollisuus tehdä lisätyötä, mutta oikeasti kun alkaa laskea että satasen tienestistä mulle jää käteen 60 e, niin pistää miettimään että kannattaako. Onko sillä rahalla enää niin merkitystä kun se kuitenkin mulle riittää, hyvinkin.

Jos joku pienituloinen vaivautuisi tekemään sen homman, niin sillä jäisi käteen samasta työstä ainaki kolmekymppiä enemmän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:36"]

korotusta..hemmetti tän juminäppiksen kanssa. 

[/quote]

No, mun työssä ei oo pelkoa että palkkoja joku nostaisi. Kyse on enemmän siitä, kuinka paljon viitsii tehdä.

ap

Vierailija
22/24 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:32"]suurituloiselle jää käteen paljon vähemmän samasta työstä kuin pienituloiselle.

ap

[/quote]

Älä viitsi lässyttää. Jos todella olisi tilanne, että samaa työtä tekisi kaksi ihmistä ja toinen heistä olisi pienituloinen 1500 euron palkallaan ja toinen suurituloinen 5000 euron palkallaan, niin oikea ongelma olisi tuo palkan kokoero, ei veroprosentti.

Pyydä pienempää palkkaa nykyisestä työstäsi, jos sinua tosiaan harmittaa niin kovasti.

Vierailija
24/24 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:32"]

Jotenkin mua nyt kyrsii ja lujaa :D

ap

[/quote]

Tosi uskottavaa tuon hymynaaman kanssa kommentointi.