En usko tuohon karppaamiseen sitten ollenkaan!!
Kokeilin ja paino nousi. Mietin näitä keskimassu miehiäkin, heillä nimenomaan karppi ruokavalio ja silti ovat mielettömän lihavia, miten tuo homma toimii joillakin, en voi kun ihmetellä.
Mieheni on 120kg ja syö rasvaa, kermaa, lihaa ei ollenkaan viljatuotteita ym. hiilareita.
Kommentit (31)
Miten muka voi lihoa, jos vaihtaa valkoiset viljat täysjyväviljoiksi, en ymmärrä.
Epäonnistuneet karppausyritykset johtuvat tiedon puutteesta.
Minä olen kyllä ottanut vähähiilihydraattisen ruokavalion elämäntavakseni ja olen elämäni parhaassa kunnossa.
sen takia ihminen on selvinnyt lähsetulkoon missä tahansa maapallolla, missä tahansa olosuhteissa. Vaikka alunperin ihminen ei ollutkaan maidonjuoja, niin esim. Suomessa on suuri osa väestöstä " mutatoitunut" niin että sietää maitoa. Pitäisikö minun siis jättää maitotuotteet pois vain sen takia että kivikauden ihminen ei sietänyt maitoa, vaikka itse siedän sitä varsin hyvin? Tai pitäisikö minun jättää monet hyväksi havaitsemani ruoka-aineet pois vain sen takia että ne eivät jollekulle muulle sovi?
jos jättää pois kaikki hedelmät, vihannekset ja kasvikset. Kermat, rasvanen liha ym. nostaa kolesterolia eikä voi olla hyväksi elimistölle. Oonko ymmärtänyt jotain väärin?
Puoli kiloa kasviksia päivässä...
Atkinsin alkuvaiheessa ei syödä hedelmiä, eikä juurikaan marjoja, mutta ylläpitovaiheessa kyllä.
Itse ainakin syön kasviksia nyt enemmän kuin koskaan ennen...
hedelmät pois ja hiilihyd. juurekset esim. peruna ja porkkana. Tomaatti onko siinä miten paljon hiilihydraatteja?
niillä KASVIKSILLA! Jotta niistähän ne vitamiinit tulee. Voi että mitä paukapäitä. Tuomitsee, vaikkei tiedä koko asiasta mitään!
Toisten elimistö menee ihan tukkoon siitä rasvan+vihannesten määrästä. Tosin henkilö jolle tiedän tämän tapahtuneen on amerikkalainen, eikä siellä tunnetusti popsita kovin monipuolisesti vihanneksia tai mitään vihreää. Eli täti meni rasva+pähkinä+juustolinjalla eikä laihtunut grammaakaan, lihoi vaan.
Itselläni paino taas ei pudonnut mihinkään vaikka samaan aikaan yritin samoin konstein kuin täti. Ruokavalio toi mukanaan kauhean aknekohtauksen. Nyt kyllä kiinnostais tuon selluliitin poistamisen takia, mutta tykkään hedelmistä ja inhoan esim. kaalta, joitain lihoja ja kermakastikkeita niin että ei mulle jäis oikein mitään syötävääkään...
Stressi on paras laihduttaja =)
Vierailija:
Kokeilin ja paino nousi. Mietin näitä keskimassu miehiäkin, heillä nimenomaan karppi ruokavalio ja silti ovat mielettömän lihavia, miten tuo homma toimii joillakin, en voi kun ihmetellä.
Mieheni on 120kg ja syö rasvaa, kermaa, lihaa ei ollenkaan viljatuotteita ym. hiilareita.
Unohdit kasvikset. Tottakai paino nousee jos syö vain rasvaa, kermaa ja lihaa. Kasviksia pitäisi syödä noin kilo päivässä!
Viljat, sokerit, makeutusaineet ruuissa. Se jo kertoo että minun elimistölle ei sovi ko. tuotteet.
Nyt tuskissani yritän päästä edes alkupainoon takaisin... Ei vain sovi kaikille.