Onko tämä haamuplussa?
Kommentit (96)
Ja ei, en tehnyt vielä digitestiä, koska mielestäni turhaa näin aikaisessa vaiheessa. Tein siis uuden liuskatestin, jonka tuloksen linkkasinkin jo ylempänä (mukana myös se vanha testi niin ei tarvi epäillä kuka on AP ja kuka taas ei).
Enpä olis uskonut, että tämmöseksi tämä keskustelu menee. Huhhei, mutta positiivisin mielin eteenpäin!
-AP-
Ja kun ei näemmä kaikkea asiaa saa kirjoitettua yhteen viestiin niin ylempänä siis se vanha testi ja alempana uusi.
-AP-
Siis mitä ihmettä? Sain negatiivisen tuloksen ja nyt joku yrittää esiintyä ap:na että olis positiivinen?!?!
t. alkuperäinen ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:21"]Digitestin herkkyys on 25 mIU/ml ja normaali HCG arvo kolme viikkoa hedelmöityksestä/ viisi viikkoa edellisistä kuukautisista on 18-7340. Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Testaa viikon päästä uudestaan.
Mulla tuollainen haamu nukkuu omassa sängyssään päiväunia.
[/quote]
Alapeukko tuosta vikasta lauseesta. Yksi av:n kuluneimpia. Miksi aina kun on tuo tilanne, se haamu nukkuu päiväunia??? Örg mitä lässytystä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:14"]
Siis mitä ihmettä? Sain negatiivisen tuloksen ja nyt joku yrittää esiintyä ap:na että olis positiivinen?!?!
t. alkuperäinen ap
[/quote]
Älä enää viiti. No näkeepähän sen tuosta kuvasta jo, että kuka on oikea ap ja kuka ei. Haloo...
Ööö onks ap edes käynyt täällä tänään?
Mikä tuossa nyt on niin epäselvää?
Teen huomisesta aamupissasta digitaalisella testillä ja ilmoittelen sitten.
AP
Näyttäisi siinä haalea viiva olevan. :) Testaa vaikka huomenna taas, heti aamusta!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:14"]
Näyttäisi siinä haalea viiva olevan. :) Testaa vaikka huomenna taas, heti aamusta!
[/quote]
Minustakin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:41"]
Voiko haamu tulla "muuten vaan"?
[/quote]
No ei voi. Tuo kuvassa oleva ei edes ole mikään haamu vaan selvä plussa.
Onko tosiaan? :) Toisella foorumilla kauhean moni vain sanoi, ettei ole edes haamua nähnyt..
Tosi selkee mun mielestä! Ja varmasti vahvistuu kun teet uuden vaikka heti aamun ekasta pissasta! Haamua saa tihrustaa joka valossa, mut toi tosi selkeä!! ;)
Minusta tuo väri on väärässä paikassa jos vertaa muihin saman testin positiivisiin mitkä löytyy googlen kuvahaulla...
no mä en oo negatiivisiin testeihin saanu mitään väriä muuhun kuin kontrollikohtaan ja kahdessa raskaudessa tuli juuri tuollaiset kuin tossa kuvassa :)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:27"]no mä en oo negatiivisiin testeihin saanu mitään väriä muuhun kuin kontrollikohtaan ja kahdessa raskaudessa tuli juuri tuollaiset kuin tossa kuvassa :)
[/quote]selkeempääkin selkeempi siis!! Näkyy kilsan päähän <3 t. 8 ja 10
Ja lopettakaapa tuo pelleily. En ole minä tuo ap, joka ylempänä on kirjottanut että ''ei raskaana''... :) Huoh, on täällä porukkaa...