Onko tämä haamuplussa?
Kommentit (96)
Vähän ohis, mutta noi halvat liuskatestit on täysin toimivia, jos niillä ei yritä testailla liian aikaisin! Siihen tarvitaan herkempi testi. Olen neljä kertaa käyttänyt niitä, yksi täysin selkeä nega ja kolme täysin selkeää plussaa. Kertaakaan ei ole tarvinnut tihrustaa yhtään mitään, kun malttaa odottaa useamman päivän kuukautisten poisjäämisen jälkeen ja tekee testin aamuvirtsasta. Jokainen testaa tietysti miten haluaa, mutta oikeinkäytettynä halpa liuskatestikin on täysin riittävä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 08:26"]Vähän ohis, mutta noi halvat liuskatestit on täysin toimivia, jos niillä ei yritä testailla liian aikaisin! Siihen tarvitaan herkempi testi. Olen neljä kertaa käyttänyt niitä, yksi täysin selkeä nega ja kolme täysin selkeää plussaa. Kertaakaan ei ole tarvinnut tihrustaa yhtään mitään, kun malttaa odottaa useamman päivän kuukautisten poisjäämisen jälkeen ja tekee testin aamuvirtsasta. Jokainen testaa tietysti miten haluaa, mutta oikeinkäytettynä halpa liuskatestikin on täysin riittävä.
[/quote]
Mulla on näyttänyt vahvan plussan jo 'samana päivänä' :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 08:26"]
Vähän ohis, mutta noi halvat liuskatestit on täysin toimivia, jos niillä ei yritä testailla liian aikaisin! Siihen tarvitaan herkempi testi. Olen neljä kertaa käyttänyt niitä, yksi täysin selkeä nega ja kolme täysin selkeää plussaa. Kertaakaan ei ole tarvinnut tihrustaa yhtään mitään, kun malttaa odottaa useamman päivän kuukautisten poisjäämisen jälkeen ja tekee testin aamuvirtsasta. Jokainen testaa tietysti miten haluaa, mutta oikeinkäytettynä halpa liuskatestikin on täysin riittävä.
[/quote]
Kuten täällä on useampaan kertaan selitetty, on monenlaisia tilanteita, joiden takia joutuu testaamaan aikaisin. Esim. omani, jonka selitin viestissä 56.
Se onkin eri asia testata vahingossa liian aikaisin, jos ei tiedä kierron pituutta tms. mutta täälläkin palstalla törmää tosi usein tapauksiin, kun ei ole mitään tuollaista syytä mutta kuitenkin testaillaan ennen kuin menkat on yhtään myöhässä. Tulokset olis vaan paljon luotettavampia, jos se muutama päivä maltettais odottaa.
Ap, joko olet testannut? Odotamme kuumeisesti tuloksia :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 08:47"]
Se onkin eri asia testata vahingossa liian aikaisin, jos ei tiedä kierron pituutta tms. mutta täälläkin palstalla törmää tosi usein tapauksiin, kun ei ole mitään tuollaista syytä mutta kuitenkin testaillaan ennen kuin menkat on yhtään myöhässä. Tulokset olis vaan paljon luotettavampia, jos se muutama päivä maltettais odottaa.
[/quote]
Näimpä. Ja sitten kun menkat alkavatkin noiden haamuplussien jälkeen, itketään varhaista keskenmenoa. Eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä?
Jos ap on aamulla tehnyt testin, niin ei ole voinut olla niin kova kiire töihihn tms etteikö olisi ehtinyt tänne kirjoittamaan joko "Plussa tuli!" tai "Nega =( ", joten mä veikkaan edelleen että digi on näyttänyt "Ei raskaana" mutta ap ei nyt halua sanoa sitä "ääneen"....
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:24"]
Jos ap on aamulla tehnyt testin, niin ei ole voinut olla niin kova kiire töihihn tms etteikö olisi ehtinyt tänne kirjoittamaan joko "Plussa tuli!" tai "Nega =( ", joten mä veikkaan edelleen että digi on näyttänyt "Ei raskaana" mutta ap ei nyt halua sanoa sitä "ääneen"....
[/quote]
haha :D Niin, koska ihmisillä ei ole mitään muuta elämää kuin tämä palsta ja heti ensimmäisenä tulee mieleen testin jälkeen, että täytyypä infota vauvapalstaa. :D
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 08:26"]
[/quote]
Kuten täällä on useampaan kertaan selitetty, on monenlaisia tilanteita, joiden takia joutuu testaamaan aikaisin. Esim. omani, jonka selitin viestissä 56.
[/quote]
No mutta jos sulla on syy testata aikaisemmin, niin sitten sinä varmaankin käytät herkempää testiä, eikö? Tuossa aikaisemmin joku julisti halvat liuskatestit "aivan paskoiksi" ja se nyt ei vaan pidä paikkaansa. Aikaiseen testaamiseen ne on ehkä sopimattomia, mutta oikein käytettyinä ne ovat täysin riittäviä. Suurimmalla osalla ei ole kuitenkaan tarvetta testailla heti ja monta kertaa ovulaation jälkeen, joten on aika järkevää, että markkinoilla on myös yksinkertaisia, mutta toimivia halpoja testejä. Kuten sanoin, jokainen testaa millä haluaa tai mikä tilanteeseen sopii, mutta on väärin haukkua halvempia testejä "ihan paskoiks".
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:24"]
[/quote]
haha :D Niin, koska ihmisillä ei ole mitään muuta elämää kuin tämä palsta ja heti ensimmäisenä tulee mieleen testin jälkeen, että täytyypä infota vauvapalstaa. :D
[/quote] Niin, koska ap nyt postasi ton ekankin kuvan tänne ja sanoi ilmoittavansa kun on aamulla tehnyt digitestin.
No niin, eli CB:n digitesti tehty ja tuloksena "Ei raskaana". Eipä olisi voinut mikään muu testi selvemmin ilmoittaa tuloksest...jotenkin toi haamutesti antoi niin paljon toivoa ja nyt tuo digitestin tulos tuntui kuin iskulta vasten kasvoja.
Ei muuta kuin kohti seuraavaa (pettymystä) yrityskierrosta!
ap
Digitestin herkkyys on 25 mIU/ml ja normaali HCG arvo kolme viikkoa hedelmöityksestä/ viisi viikkoa edellisistä kuukautisista on 18-7340. Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Testaa viikon päästä uudestaan.
Mulla tuollainen haamu nukkuu omassa sängyssään päiväunia.
Mitä alapeukuttamista tuossa #83:ssa on?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:21"]
Digitestin herkkyys on 25 mIU/ml ja normaali HCG arvo kolme viikkoa hedelmöityksestä/ viisi viikkoa edellisistä kuukautisista on 18-7340. Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Testaa viikon päästä uudestaan.
Mulla tuollainen haamu nukkuu omassa sängyssään päiväunia.
[/quote]
Jos menkkoja ei kuulu vielä muutamaan päivään niin totta kai testaan taas uudelleen. Mutta just nyt en kyllä usko raskauden mahdollisuuteen, kaikki "raskausoireetkin" tuntui katoavan välittömästi tuon negatestin jälkeen.
Minun mielenterveydelleni parempi vaan, jos nyt valmistaudun uuteen yrityskierrokseen enkä luo epärealistisia toiveita raskaudesta.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:26"]
Mitä alapeukuttamista tuossa #83:ssa on?
[/quote]
No oisko vaikka sitä, että SIINÄ EI NÄY MITÄÄN VITUN HAAMUA!!!
Tämän päivän testi. http://aijaa.com/Oz74jW
Haamu siis. Itsekin huomaan nyt sen, että aikaisemmassa testissä viiva on väärässä kohti.
-AP-
No? Joko teit testin? :)