Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä haamuplussa?

Vierailija
16.03.2014 |

Mitä olette mieltä? :) Tänään dpo 9 vasta, mutta mutta...

http://aijaa.com/JCMyg2

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sitten kertomaan tänne tulos, kunhan varmistuu varmaksi!

Vierailija
22/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:06"]Mulla oli just tuommonen ja olin paksuna. Mutta eihän se vielä sano että sääki oisit.

[/quote] että sunkin positiivinen oli paksu suttuinen läntti väärässä kohdassa?

[/quote]

Niin. Soitin sitte epävarmana TK:een ja kun oli aika ni menin sinne. Näytin testin ja hoitsu sano että selvä hommahan tuo, mutta otetaan nyt näytteet kumminki. Olin paksuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa arvailla täällä (vaikka minusta tuo onkin plussa, ei ole muovin päällä niinkuin jotkut väittävät, ainakaan kuvan perusteella)

Odota pari päivää ja tee testi aamupissasta. Plussaonnea sinulle :) Toivotaan parasta! Ja jos ei, ei se yrittäminen niin kamalaa ole etteikö voisi uudestaan ;)

Vierailija
24/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:06"]Mulla oli just tuommonen ja olin paksuna. Mutta eihän se vielä sano että sääki oisit.

[/quote] että sunkin positiivinen oli paksu suttuinen läntti väärässä kohdassa?

[/quote]

Niin. Soitin sitte epävarmana TK:een ja kun oli aika ni menin sinne. Näytin testin ja hoitsu sano että selvä hommahan tuo, mutta otetaan nyt näytteet kumminki. Olin paksuna.

[/quote] Oliko TK:n positiivinenkin saman näköinen? Anteeksi, mutta kun minä en nyt vain usko että väärässä paikassa oleva viiva näyttää raskauden, koska ei se viiva huvikseen sinne piirry ihan mihin tahansa, vain sinne missä on aine joka reagoi raskaushormoniin. Toki sinulla on saattanut osua kohdalleen joku maanantaikappale, jossa reagenssi on mennyt vituralleen ja väärään kohtaan. Tai sitten et ole kattonut ap:n kuvaa tarkkaan? Koska ap:n kuvassa se väri on väärässä paikassa, ja positiivinen viiva tulisi siihen mihin väri ap:n tapauksessa päättyy. 

Vierailija
25/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko testi kuivunut jo? Mulla oli tuo koko näyttöalue vaaleanpunerva, vasta kuivuttua pystyi tulkitsemaan onko kaksi viivaa (jouduin testaamaan etuajassa lääkkeen takia

)

Mulla on samanmerkkinen positiivinen testi tallella, mutten kyllä osaa sanoa onko tuo etäisyys oikea, silmä pomppaa kun tuijotan...

Vierailija
26/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko ap huomenna kuvan aamupissatestistä? =)

Vierailija
27/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teit uuden testin?

Vierailija
29/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ap!

Toivon, että se on plussa. Testaisin sinuna silti uudelleen RFSU:n testillä, se on ollut ainakin minulla herkempikin.

On tosi vaikeaa saada sellaisia plussia tallentumaan luonnollisena kuvaan kuin ne ovat ellei se ole aivan kirkuvan punainen ja selvä viiva., ymmärrät mitä tarkoitan.

Itse osaat sen parhaiten siellä tulkita kun näet testin luonnossa. Onko viiva viiva vaiko kohta missä on väriä?

Tuo testi tekee ja on ainakin minulle tehnyt sellaista, että jos sitä testiaikana kääntelee ja katselee (aika luonnollista, että niin tekee, joten hiukan huono testi!) niin se väri joetnkin kuivuessaan (se mikä alkuun värjää koko testialueen vaaleanpunaiseksi) pakkaantuu epämääräisesti tiettyyn kohtaan olematta plussa.

Tämän tiedän, että on kohdallani todellakin näyttänyt väärin, koska minut on streiloitu!

Minun vaan käskettin testi silti tehdä ja oli sitten muilla kyllä negaa kun tuon testin jälkeen testasin.

Myöhemmin olen käynyt IVF:ssä ja sain kaikilla muilla testeillä selkeämmän tuloksen kun tuolla. RFSU, Apteekin Oma ja CB digitaalinen näytti jo ennen virallista testipäivää minulle plussaa. Tämä testi hailakkaa viivaa.

Odotin kaksosia, mutta raskaus meni myöhemmin kesken.

Tahtoisin niin onnitella sinua ja uskoisin, että voisinkin hyvin. Tiedän vain miten tuo on itselle käyttäytynyt niin olen pahoillani etten uskalla. 

Jos muuten testaat RFSU:n tikuilla niin niissä pätee sama, anna testin tekeytyä aivan koko ajan tasaisella alueella, äläkä vilkaise sitä ennen kuin testi on valmis.

Itse laitan aina vessan naulakon päälle lappeelleen ja sen imuosan hiukan ilmaan että on ilmavasti.

Valtavasti plussatoivotuksia!

Itse odotan tulevaa siirtoa, joten pääsen minäkin ennen kesää testaamaan. Ihanaa odottaa jo sitä. :)

Vierailija
30/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko joko?

Vierailija
31/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et testi tehty, ja puhdas nega, niin ap:ta ei tuu näkymään enää... JA jos väittäkin että plussa tuli, niin kuvaa siitä ei kyllä saada....

Vierailija
32/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla näytti eka plussa tältä, ja olin raskaana:

http://www.aijaa.com/y5f7iM

Nyt menossa viikot 30+2.

Kyllä minä olisin näkevinäni ap:n kuvassa tuon väärässä paikassa olevan sutun vieressäkin haalean viivan. Kantsii jatkaa testailua parin päivän välein.

Vierailija
33/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 08:51"]No minulla näytti eka plussa tältä, ja olin raskaana:

Nyt menossa viikot 30+2.

Kyllä minä olisin näkevinäni ap:n kuvassa tuon väärässä paikassa olevan sutun vieressäkin haalean viivan. Kantsii jatkaa testailua parin päivän välein.

[/quote]

No sinullahan onkin tuossa viiva oikeassa paikassa, eikä mitään ylimääräistä suttua, kuten apllä.

Vierailija
34/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia te testaatte liian aikaisin? Jaksaa aina ihmetyttää mua..

Vierailija
35/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä plussa:) itsellä oli samanlainen eka testi ja nyt 24 vko raskaana. Onnea:)

Vierailija
36/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:08"]

Minkä takia te testaatte liian aikaisin? Jaksaa aina ihmetyttää mua..

[/quote]

En tiennyt kiertoni pituutta, koska tulin raskaaksi välittömästi lopetettuani pillerit. Ei ehtinyt tulla ensimmäisiä omia menkkoja. Siksi tuli tietämättäni testattua liian aikaisin, ja plussa oli vain haamu.

T. 52

Vierailija
37/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 08:51"]

Nyt menossa viikot 30+2.

[/quote] Ap nyt kuitenkin luulee että se suttu on se viiva, ja kuten täällä on todettu moneen otteeseen niin se ei tarkoita yhtään mitään. Enkä kyllä havaitse oikeassakaan paikassa mitään haaleaa haamuakaan, vaikka kuinka on zoomailtu.....

Vierailija
38/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh..? Ei pahalla mutta jos tossa teidän mielestä on toinenkin viiva nii menkää tarkistuttamaan näkö. Mä en nää mitään toista viivaa, tossa on  vaan joku epämääräinen sotku väärässä kohdassa. 

Kokeile uudella testillä AAMUvirtsasta uudestaan niin voisi tulla selkeämpi tulos?

T.3kk sitten haamuplussannut

Vierailija
39/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut joskus tollasia tuloksia, enkä ole ikinä ollut raskaana. Mun mielestä mitään viivaa ei ole, ja punaisen häivähdys on aivan väärässä kohdassa, ei siinä, joka reagoi raskaushormoniin. Mutta kai se vauvanhalu pehmentää pään.

Vierailija
40/96 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 08:51"]

Nyt menossa viikot 30+2.

[/quote]

Tuo on selkeä haamu jos jokin.

T. yllä oleva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi