Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis olenko nyt pikkumainen?

Vierailija
16.03.2014 |

Ystävälläni on tapana lähettää mulle tekstarilla kysymys, että hän soittaisi mulle kohta, onko mulla aikaa puhua. Vastaan joo. Puhelua ei koskaan tule. Tuntien päästä kysyn, että no etkö soitakaan. Kaveri vastaa, ettei ehtinytkään, kun anoppi tuli yllättäen, lapset ei nukahtaneetkaan, pitikin siivota tai leipoa jne. Tällaista siis sattuu aina useammin.

Siis kaverin mielestä ei tarvitse ilmoittaa suunnitelmien muutoksesta. Minä taas saatan jättää vaikka saunomisen väliin puhelua odottaessani.

Suutahdin tästä ja kaverini ihmettelee, miten voin ottaa jonkun puhelun näin vakavasti.

Kumpi on oikeassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on vähän inhottavaa ja ajattelematonta kaveriltasi, että ei viitsi ottaa sinun suunnitelmiasi huomioon. Ilmeisesti hän luulee, että et ns. pysäytä elämääsi puhelua odottaessasi, eikä tuollainen käytös häiritse sinua ollenkaan. Pitäisiköhän sinun kertoa selvin sanoin, miksi et pidä tuosta?

Vierailija
2/10 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tota sattuu usein, niin ehkä on syytä ottaa kysymys vähän kevytmielisemmin. Eli voit vastata, että vastaat puhelimeen, jos olet sen ääressä. Kieltämättä aika ärsyttävä tapa. Siis kaverillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ystävällesi, että soittaa silloin kun hänelle sopii eikä tekstaile. Tai sitten vaan alat suhtautua noihin tekstareihin samoin kun hän.

Vierailija
4/10 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se varmaan on. Hän ei tule ajatelleeksi. Mutta usein tekstarit ovat sen tyylisiä, että jotain aika ihmeellistä on sattunut. Kuten, että "kuule nyt en tiedä mitä enää ajatella tosta äijästä! Mä en kestä! Miten se voi toimia näin?! Voinko soittaa sulle kohta?" Puhelua ei kuulu ja myöhemmin hän sanoo, että no ei sitten jaksanutkaan alkaa jauhaa asiasta (jota en koskaan saa tietää). Tällaisten teasereitten lähettely on musta aika ärsyttävää.

ap

Vierailija
5/10 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa viestiin vaikka niin, että olet tavoitettavissa ennen klo xx. Jos siis lähettää viestin seitsemältä, voit vastata että olet kahdeksaan asti tavoitettavissa. Voit sitten mennä rauhassa kasilta saunaan, ja jos soittaa sillä välin, ei ole sinun ongelmasi.

Vierailija
6/10 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:06"]

usein tekstarit ovat sen tyylisiä, että jotain aika ihmeellistä on sattunut. Kuten, että "kuule nyt en tiedä mitä enää ajatella tosta äijästä! Mä en kestä! Miten se voi toimia näin?! Voinko soittaa sulle kohta?" Puhelua ei kuulu ja myöhemmin hän sanoo, että no ei sitten jaksanutkaan alkaa jauhaa asiasta (jota en koskaan saa tietää). Tällaisten teasereitten lähettely on musta aika ärsyttävää.

[/quote]

Hänestä on siis kiva antaa sun ymmärtää, että jotain järisyttävää on tapahtunut ja antaa sun odottaa, mitä kummaa sieltä nyt onkaan tulossa ja sitten hän sanookin, ettei sittenkään jaksa puhua asiasta?

Vierailija
7/10 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ärsyttävää. Jos noin on tapahtunut jo useamman kerran, sinun pitää vaan lopettaa puhelun odottelu. Menet saunaan, kun olit ajatellut mennä ja jos kaveri soittaakin juuri silloin, sanot ettet voi silloin puhua. (Sano vaikka "Voinko soittaa sulle kohta?" äläkä sitten soita.)

Vierailija
8/10 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä kaveriltasi oisko hänestä kiva se, et laittaa viestin sulle ja kun vastaat että joo,on aikaa jutella ja soittaisikin sulle, etkä sitten vastaisikaan hänelle koko iltana. Eli toihan on tilanne toisin päin, en usko että kauheasti tykkäis... Jos on vaan niin ajattelematon, ettei tajua miltä tuntuu.

Vierailija
9/10 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sinun omaa pöljyyttäsi, jos et kerrasta opi. Kun sinä tiedät, että ei kaverisi kuitenkaan soita niin vastaa että "menen nyt saunaan" ja sillä selvä.

Kannattaisi opetella elämään ihan omaa elämää, eikä kavereiden ehdoilla.

Vierailija
10/10 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kuitenkin koko jutun pääasia se, että hän antaa pikkupalan asiasta jo tietoosi, että uteliaisuutesi herää. Odotat ja ihmettelet. Mietit, mitä siellä mahtaa olla tapahtunut. Sitten tuleekin vastaus, ettei hän jaksakaan puhua asiasta. Minusta tämä on se pointti.