Missä iässä vedit viimeiset kunnon kännit
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:06"]
N. 19 vuotta sitten eli 29-vuotiaana tai olisiko ollut jo 20-vuotta sitten. En ole ollut kännissä sitten lasten syntymän.
[/quote]
Mistä syystä olet ollut ilman noin pitkän aikaa?
[/quote]
Tätä en ymmärrä miksi juomattomuutta pitäisi aina perustella, mutta juomista ei?
Muistaakseni vuonna 2008. Pari lasta tehnyt sen jälkeen, myös vakava sairaus pysäytti ja laittoi miettimään myös tätäkin asiaa uudelleen. Nykyään saatan juoda max 3 siideriä/olutta silloin kun "otan", mutta hyvin pärjään ilmankin.
N 34
Eilen miehen kanssa, iät 37v ja 42v. :)
Pari viikkoa sitten. Meni niin överiksi että en todennäköisesti juo enää koskaan väkeviä. 34-vuotiaana siis. Edellisen kerran joskus teininä.
Ikää minulla on 21 enkä ole vielä kokenut humalaa eli sitä odotellessa
33. Siitä on muutama vuosi. Olin jo silloin äiti mutta kävin joskus harvoin kuitenkin.
Pari viikkoa sitten yritin. Meni puihin. N36
Taidan vetää pohjat? 15-vuotiaana, sen jälkeen ei ole ollut tarvetta olla kännissä.
13v sitten eli 21-vuotiaana. Sen jälkeen olen yhden kerran juonut yhden kaljan. Siitäkin on jo 5v.
Mitkä on kunnon kännit? Niin, ettei muista mitään? Vai niin, että vielä muistaa, mutta on käyttäytynyt aivan typerästi ja nähnyt kaiken kahtena?
Olen humalassa vähintään kerran kuussa. Pahassa krapulassa en ole ollut koskaan, enkä ole koskaan nolannut itseäni tai sammunut mihinkään. Olen 36.
Mikä ihmeen "kunnon känni"? Raskaassa humalassa ei ole mitään "kunnon". Verratkaa ilmaisuihin kunnon kesä ja kunnon talvi. Konttaus ja oksenteluko ovat samaa sarjaa kuin lämmin ja aurinkoinen kesä?
29 v , polttareissani 10 v sitten. Voi Luoja miten krapulassa olinkaan. Alkon käyttö oli vähenemään päin jo silloin. Eka kerran humalluin jtn 17v ja opiskeluaika oli kosteaa.
Häiden jälkeen on mennyt tähän saakka max 5-6 alkoholiannosta 2-4 x vuodessa.
Olin varma, että kuolen polttarikrapulaani. Sen muistelu kyllä hillitsee tänäkin päivänä.