Mikä olisi sopiva paino 168cm pitkälle naiselle?
Tällä hetkellä paino pyörii 66-67kg, ja tuntuu että vieläkin voisi ottaa jonkin verran pois :S Mikä olisi sopiva tavoite? 5kg?
Kommentit (45)
Mä painan 57kg ja treenaan säännöllisesti. Yli 60kg olen painanut vain raskauksien aikana (3 lasta, ikää 38v).
Itse yritän pitää painon max. 60 kilossa.
Olen myös 168 cm pitkä ja nuorempana painoin jossain vaiheessa vain 54 kiloa. Nyt kun katselen sen aikaisia valokuvia, olen suorastaan kauhuissani, millainen luukasa olen ollut, polvet, lonkat ja hartiat vain törröttävät. Ymmärrän hyvin läheisten huolen syömishäiriöstä. Tosin niin pitkällä ei koskaan oltu, vaan kaikki elintoiminnot olivat kunnossa. Nyt painoa on enemmän, itse asiassa hiukan liikaakin, mutta eipä tuo juuri haittaa.
Talvella tällä palstalla joku kirjoitti (ja monet kannattivat), että aikuinen nainen ei saa painaa yli 50 kiloa, tai on läski! Missäs nämä kirjoittelijat nyt ovat?
Minä olen 168cm pitkä. Ja painan 87kg ja kroppani on tismalleen tämän näköinen kuin tällä mallilla:
http://m2tendencias.com/wp-content/uploads/2013/06/tumblr_ml3grfBsGt1s1bxlto1_500.jpg
Mielestäni painoni on ihan sopiva. Kuntoa voisin kasvattaa, mutten haluaisi, että ihanista kurveistani katoaisi senttiäkään. :)
- Chubby babe
Painan itse 63 kg ja olen tuon pituinen mallia tiimalasi, ja tämä tuntuu hyvältä painolta tässä iässä (35). En tahtoisi olla laihempi, koska muotoni katoaisivat sen myötä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:57"]
Minä olen 168cm pitkä. Ja painan 87kg ja kroppani on tismalleen tämän näköinen kuin tällä mallilla:
http://m2tendencias.com/wp-content/uploads/2013/06/tumblr_ml3grfBsGt1s1bxlto1_500.jpg
[/quote]
Niinhän sinä täällä valehtelet, mutta totuus on tässä--> http://3.bp.blogspot.com/-LceP5cAB7Rs/TsrpPdkN5HI/AAAAAAAAAb0/50MkD28CjWc/s400/fat-woman-hooters-hooter-sue-phat-girls-wings.jpg
Itse olen 168 cm ja painan nyt noin 70 kg mikä on liikaa. Olen painanut aiemmin 63 kg ja siinäkin oli vähän liikaa, ihanne olisi minun ruumiinrakenteellani varmaan noin 58 kg.
no mun mielestä jos nainen on 168 ja painaa enemmä kuin 40kg nii sillo o läski ja avuton paska
Mulle sopiva paino olisi 62 - 65. oon 168 pitkä.
Aamulla painoin 79,4 kg. Olen mielestäni ihan hyvässä skuosissa kuitennii. Kurvit on ja vyötärö löytyy. Ikä 51 v. Käyn tunnin sauvakävelyllä joku 3 - 4 viikossa tai 30 min crosstrainerilla välillä. Jos paino olis 74.0 kg niin mahtuisin niihin mun nahkahousuihin, jotka on todella hyvännäköiset kyllä. Täytyy koittaa tsempata josko onnistuis tuo 74.
48 kg. Koskaan en ole näyttänyt niin hyvältä kuin silloin.
Sama pituus. 58-62 haarukka on paras ainakin omalla kohdalla. Alle 58 alkaa näyttää nälkäkurjelta ja yli 63kg menee reisiin.
Olen tuon pituinen ja painanut aina 47-50 kg vaikka en vahtaa syömisiäni. Ja en ole liian laiha, ei törrötä luut niiku jollaki muulla tässä painossa.
Sama pituus. Ikää 40. Alle 60 näyttää rumalle, yli 65 menee reisiin ja on löysää muutenkin. Eli minulle 60-65. Lihaksia on jonkun verran.
Vanhan laskukaavan mukaan naisen ihannepaino = pituus -. 100 - 10% eli 168-100-6,8=61,8. Minusta aika oikeaan osuva.
50-55kg, jos haluat näyttää hyvältä.
Miksi te kyselette näitä täällä? Katsot painoindeksin mukaisrn normaalipainohaarukan ja haet juuri itsellesi sopivan painon. Ei sitä tiedä kukaan muu kuin sinä itse.
Minä olen 168 ja paras olotila on painossa 56kg. 58 taas on sellainen paino joka on helppo pitää syö mitä vaan. Jos paino laskee alle 56 on heikompi, liian laiha olo.