Onko kotiisi koskaan ilmestynyt esine, jota kukaan teillä ei tunnista? Esine, josta kukaan ei tiedä, kenen se on ja mistä se tuli?
Löysin äsken keittiön laatikosta vanhan hopeisen kakkulapion, jossa on etunimi, jota kukaan ei tunnista, ja päivämäärä, joka ei merkinnyt kenellekään mitään. Kukaan ei tiedä, mistä se on peräisin, enkä ole koskaan ennen nähnyt sitä.
Kommentit (932)
Mustat housut siististi viikattuina hattuhyllyllä. Ei ole käynyt satunnaisia vierailijoita. Kukaan tuttava tai sukulainen ei ole tunnistanut/tunnustanut. Remontteja on asunnossa ollut, joten josko joltain remppamieheltä jäänyt?
Mitään esineitä ei ollut, mutta outo partaveden tuoksu, ulkona tuli vastaan henkilö joka kysyi kellonaikaa ja tuoksui samalta.
Pari miehen työkaveria kävi kylässä, käyttäyivät hieman oudosti, istuivat sohvalla käsikädessä ja hihittelivät. Aamulla löysin eteisestä oudon esineen oli vähän niikuin puinen ovenkahva tai perunanuija mutta yök haisi ihan paskalle, mistälie löytäneet ja mitä ne meille sen toivat.Outo juttu.
Sormus, joille ei läheisistäni löytynyt omistajaa, ehkä silloinen kaveri vohkinut jostain. Kyniä löytynyt, miten lie, itse tuonut tai jollain jäänyt
Joo. Emännän yöpöydällä kortonkipakkaus, avattu. Kukaan ei tiennyt mistä se tuli.
Vierailija kirjoitti:
Miehen reppuihin on ilmestynyt vieraita boksereita miesten saunailloista, mutta näissä tapauksissa kyseessä huolimattomat miehet.
Noin minunkin ex-avomies selitti urheilukassistaan löytyviä vieraita kalsareita kunnes, muutenkin paljastuttuaan, myönsi pihistäneensä niitä urheilupaikkansa pukkarista nauttiakseen niiden miehisistä tuoksuista.
N27
Saman tyyppinen tilanne kuin ap:llä, löytyi joku hopealusikka keittiöstä. Ei harmainta hajua, mistä se on sinne ilmestynyt. Itsehän en syntynyt kultalusikka suussa, eli ehkä tämä yrittää kompensoida sitä.
Naisten pikkarit kun asuin kotona. Ätini väitti et ne olis mun mutta ei ollut.
Näin alkavan dementian takia kaikenlaista ilmestyy jostain. Kaikenlaista on myös kadonnut, onneksi en muista mitä, muistan vain sen fiiliksen. Senkin hetkisen aikaa.
Koittakaa nyt päättää onko se iso vai pieni.
Olen 173cm nainen jonka jalka on kokoa 41-42 kengän mallista riippuen.
En ole koskaan mieltänyt jalkaani isoksi.
Avaimia on joskus löytynyt kengistä ja muita pieniä esineitä, mutta siihen on löytynyt selityskin.
Kerran kengät olivat kokonaan hukassa kun piti aamulla lähteä töihin. Asuin silloin yksin.
Kengät löytyivät lopulta jääkaappipakastimen edestä keittiöstä.
Olin vienyt ostokset edellisenä päivänä keittiöön, riisunut kengät ja unohtanut koko asian.
Jatkuvasti tavarat hukkuvat ja löytyvät ihan oudoista paikoista. Sain myöhemmin ADHD-diagnoosin joka selittää tätä: Työmuisti on heikko.
Meille ilmestyi jääkaappiin avaamaton lihapulla paketti.
Mieheni ei ollut sitä ostanut enkä myöskään minä.
Hämmästeltiin lihapulla pakettia useita tunteja. Lopulta selvisi jotta
meidän 16v. poika oli ostanut sen karkkipussin sijaan. Poika myös söi
lihapullat mukisematta. Kyllä sitä kaikkea tapahtuu mutta onneksi tapaus selvisi.
T.Sonja
No joo varsinkin siivotessa, löytyy outoja tavaroita, kukaan ei tunnista niitä.
Mutta myös toisinpäin, häviää tavaroita, ja pesukone syö aina yhden sukan.
Kerran kun tulin töistä ja aloin pesemään pyykkiä löytyi korista naisten isokokoiset alushousut mitkä ei olleet minun eikä mieheni tiennyt asiasta mitään, ikuiseksi arvoitukseksi on jäänyt tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun tulin töistä ja aloin pesemään pyykkiä löytyi korista naisten isokokoiset alushousut mitkä ei olleet minun eikä mieheni tiennyt asiasta mitään, ikuiseksi arvoitukseksi on jäänyt tämä.
Asutko Turussa? Aikoinaan kävin siellä tapailemassa päivisin yhtä ukkomiestä ja pesun jälkeen laskin pikkuhousut pyykkikorin päälle ja unohdin sitten siihen kun en ilennyt päällekkään niitä laittaa
Asun yksin niin asuntooni ei ilmesty mystisiä tuntemattomia tavaroita mistään. Ei käy vieraitakaan. Olen jopa luetteloinut tekstitiedostoon lähes kaikki tavarat mitä asunnossani on. Nopeammin vaihtuvista tavaroista, kuten vaatteista en ole ihan muistanut pysyä ajantasalla, enkä luetteloi jotan hammastahnoja tms.
Sanotaan että pääasiassa luetteloin semmoiset pitkäkestoiset tavarat, tallennan merkin ja tarkan mallimerkinnän, ostopäivän ja -paikan, sarjanumeron, ja lisänä pieni kuvaus tuotteesta, esim. väri.
Lisään saman merkinnän perään mahdolliset muutokset omistusaikana tuotteeseen, esim. tietokoneeseen lisämuistin asennus, tms.
Jos alkaa tulla enemmälti merkintäjä, esim. vikoja, saatan tehdä tuotteelle oman erillisen tiedoston.
Käytön loputtua en välttämättä poista sitä, muutan vaan tekstin vaaleanharmaaksi, josta tiedän että tämä on poistunut omistuksesta ja kierrätetty. Sama jos myyn jonkin tuotteen pois, jätän tekstit talteen harmaaksi muutettuna. Mukava katsella vuosia jälkeenpäin ja muistaa sitten että ai niin tällainekin oli joskus.
Kuviakin olen ottanut ainakin useimmista tavaroista.
Kerran säikähdin kun leikkimökistä löytyi tyhjä lääkepurkki. Lääkkeen nimen googlettamalla selvisi, että käytetään epilepsian ja kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoidossa, eikä meillä kenelläkään ole sellaisia todettu. Alkoi jo mielikuvitus laukata, mitä väkeä meidän leikkimökissä on kesän mittaan majaillut.
Lopulta selvisi, että lapsi oli saanut sen leikkeihin kaveriltaan, jonka sisaruksella on epilepsia.
Lasten vuoksi kotiin kulkeutuu yhtä ja toista. Hoidosta tulee välillä kavereiden lapasia, villasukkia, kenkiä, ja isompien lasten kaverit unohtelee omia lippiksiään, reppujaan, lelujaan, päiväkirjojaan, juomapullojaan ja hammassuoristimiaan. Muilta lapsiperheiltä saadaan välillä pusseittain pieneksi jääneitä vaatteita, joita en aina myöhemmin muista ikinä nähneenikään.
Eteisen naulakkoon ilmestyi melko uudet lasten nahkarukkaset ja talvihattu, poikien mallia. Omat lapsemme olivat jo isompia ettei olleet heidän kaveriensa. Vieraitakaan ei ollut käynyt sellaisia joiden olisi voinut olla. Kyselin kaikki naapuritkin olisiko heidän lapsiensa mutta omistajaa ei löytynyt, ei sukulaisistakaan. Lopulta annoin ne keräykseen jossa menivät varmaan tarpeeseen.
Mulla sama juttu, lusikoita kadonnut ja tullut tilalle veitsiä ja haarukoita. Asun yksin, vieraita ei ole käynyt muutamaan kuukauteen. Lasken nuo savoniat aina kun otan tiskikoneesta eli pari kertaa viikossa. Enimmäkseen tavaroita kuitenkin katoaa
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mutta ei niin merkittävää, että muistaisin. Elimistööni on kyllä tungettu jotain mistä en minä, eikä muutkaan tiedä miten ja mistä ilmestynyt. Tai itsellä toki arvailut ja tekijät tietää.
Ai niin esim. miesten alkkareita. Ensin mies vitsaiili, että tiedänkö jotain. Sitten mä vitsaiilin, että mitä te oikein sen jalkapallojoukkueen kanssa teette peli-iltoina. Huh, onneksi ei muuten ottanut vakavasti, kun on taipumusta ihan ihmeellisiin ajatteluihin joskus. Meni varmaan niin hämilleen mun vitsailusta ja joskus on kyllä tuo on jalkapalliharkoista jonkun pelitoverin paitaa tai muuta.
Mulle oli selvää, että liittyi siihen gang stalkingiin. Kuten monen muun pikku jutun kanssa. Asunnossa on ihan selvästi käyty poissaollessamme. Tuohan on tyypillistä, jotain pientä ilmestyy joskus ja joskus häviää.
Tuo vain mun keississä hyvin pieni yksityiskohta. Tarkoitus sekoittaa mieltä mutta heh heh, jos ei ne isommstkaan j
Mitä sun elimistöön on laitettu ja mistä voit tietää sen?
Voi olla mutta ei niin merkittävää, että muistaisin. Elimistööni on kyllä tungettu jotain mistä en minä, eikä muutkaan tiedä miten ja mistä ilmestynyt. Tai itsellä toki arvailut ja tekijät tietää.
Ai niin esim. miesten alkkareita. Ensin mies vitsaiili, että tiedänkö jotain. Sitten mä vitsaiilin, että mitä te oikein sen jalkapallojoukkueen kanssa teette peli-iltoina. Huh, onneksi ei muuten ottanut vakavasti, kun on taipumusta ihan ihmeellisiin ajatteluihin joskus. Meni varmaan niin hämilleen mun vitsailusta ja joskus on kyllä tuo on jalkapalliharkoista jonkun pelitoverin paitaa tai muuta.
Mulle oli selvää, että liittyi siihen gang stalkingiin. Kuten monen muun pikku jutun kanssa. Asunnossa on ihan selvästi käyty poissaollessamme. Tuohan on tyypillistä, jotain pientä ilmestyy joskus ja joskus häviää.
Tuo vain mun keississä hyvin pieni yksityiskohta. Tarkoitus sekoittaa mieltä mutta heh heh, jos ei ne isommstkaan jutut niin miten tuollainen. Ihan peruskauraa alkoi olemaan nuo.
Mies ei tiennyt tuollaisesta mitään ja turha sille yrittää koko vuosikymmenien juttuja kun ei ole ollut tietoinen mistään mitään.