Mies uhkailee joka riidan aikana erolla...
Tänään viimeksi. Mies alkoi syytellä mua siitä, kun joku soittaa mulle pilareita niin että ehdin vastata ja se tyyppi lyö samantein luurin korvaan. Sitten sain veljeltäni tänään kukkia ja hän kuvitteli että sain ne siskoni mieheltä. Sitten vielä raivosi siitä että siskon mies soittaa usein mulle kun ovat tulossa meille tms. Mun mielestä tuossa ei ole mitään outoa. :o Mieheni mukaan pilareiden soittelijakin on siskoni mies.
Oikeasti, mitä helvettiä?
Kuulemma mies oli ajatellut pilarit niin että joku haluaisi puhua kanssani, mutta jostain syystä ei uskalla.
Hohhoijaa!
Mä taas oon ajatellut niin että joku soittaa tuntemattomasta numerosta ja lyö sitten luurin korvaan. En ole pohtinut asiaa yhtään sen enempää. Miksi miettisin edes, kun ei kiinnosta pätkääkään? Kaikki tuttuni ym soittaa numero päällä ja jopa puhuvat siihen luuriin. Huoh....
Joo eli olen nyt pettävä paska ja mies ottaa taas kerran eron. Mä en jaksa. Miksi se käyttäytyy noin? Eikä ole eka kerta kun se kehittelee tollaisia salaliittoteorioita musta...
Mun tekisi mieli käydä huomenna tulostamassa ne saa..nan eropaperit. Tehköön niillä sitten mitä tykkää.
Inhottaa tommonen kyyläys ja turhasta syyttely. Lähdin pois kotoa illaksi, kun en jaksanut katsella sen naamaa. Ottaa niin paljon päähän!
Kommentit (29)
Seurustelin n. 10 vuotta sitten miehen kanssa, joka oli oikeasti narsistinen. Riidat olivat aina tällaisia. Usein myös alkoivat jostain tuollaisesta aiheesta, että mies oli mustasukkainen. Kuitenkin kun itse sanoin näissä, että "erotaan sitten", olimme riidoissa ja puhumatta ehkä päivän (kauheaa draamaa joka kerta!) eivätkä ne johtaneet eroon. Mies käytti tuota vain aseena ja oli samanlainen mustis kuin ap:nkin mies.
Mies käytti tuota riidoissa olemista myös tekosyynä pettämiselleen sinä aikana, kun olimme "erossa", useammankin kerran.
Ap tulee huomaamaan ajan kanssa, että miehen toimintatapa ei muutu eikä hän tule koskaan miettimään, voisiko muuttaa ajattelutapaansa tuossa asiassa tai yleensä onko järkevää uhkailla erolla, kun kyseessä on tuollainen melko pieni asia eikä sellainen, että olisi syytä pohtia, voiko suhdetta jatkaa. Eli: mies ei muutu, tee oma ratkaisusi asiassa.
On ollut vastaavanlainen tilanne monta kertaa. Kun mä sitten tosiaan hiillyin siihen ukkoon, painelin vuokranvälitystoimistoon.
Siirsin kirjat omaan yksiöön. Ukko jäi omaan kämppäänsä. Tämä järjestely oli yllättävän toimiva. Meistä tulikin seurusteleva pariskunta. Emme koskaan hakeneet avioeroa. Kun ukko jotain kitisi mun yksiössä, sanoin että sulje Se ovi, ulkopuolelta. Niin hän sano mullekkin. Suosittelen
Erolla uhkaaminen voi johtaa oikeaan eroon varsinkin, jos sinä olet sitä mieltä, että sinua ei uhkailla yhtikäs millään. Toi pettämisjuttu sopii kuvioihin - ehkäpä mies haluaa jo pettää sinua jonkun toisen kanssa. Toi lyömisvaihtoehtokin on mahdollinen, varsinkin jos mies sekoaa lopulta eikä tajua miten käsitellä asiaa ja sinua. Onko vielä mustis kuitenkin? Kaikki tämä voi tapahtua ja ainakin joku on kaiken tämmöisen kokenut. Kysypäs porukoilta.
Mies on usein sanonut että avioliitto kanssani oli elämänsä suurin virhe. Nyt kyllä uskonkin sen. Luulen ette hän kuitenkaan uskalla erota taloudellisista syistä, muistaakseni hän on niinkin sanonut. Ei kukaan väläytä jatkuvasti erokorttia, jos ei sitä tarkoita.
Ihmetyttää että minua syytellään vähän väliä ties mistä, vaikke ole koskaan ollut epäluotettava miestäni kohtaan. Hän taas on jäänyt useista pienistä ja isoista valheista kiinni. Ehkä kuvittelee että olen samanlainen. Harmi vaan ettei mulla ole mitään salattavaa. Inhottaa.
En jaksa uskoa että se mun kimppuun kävisi. Niin ei ole koskaan käynyt. Pieniä tavaroita se on joskus heitellyt ja huutaa... ja mä karjun takaisin...
Harvoin riidellään, mutta silti. Syyt riitoihin on aina samat. Olen itsekäs, mulla on joku toinen, en välitä miehestäni yms. Just joo!
En ole puhunut eilisen jälkeen hänen kanssaan. Ei kiinnosta tuollaisen vauhkoamisen jälkeen. Joskus jos puhun hänelle niin sanon että oli viimeinen kerta kun vainoharhailee ja uhkaa erolla. Kerran vielä sanoo niin niin minä lähden ja vaikka mikä tulisi niin takaisin en palaa, IKINÄ.
Taisi se jäädä kotiin siivoilemaan ja lupasi autoani putsata. Mun mielestä ihan turhaa olla mielikielin, kun ei aikuinen ihminen osaa edes ANTEEKSI pyytää. On se juu reilua kaikin puolin käyttäytyä kuin mikäkin ääliö ja lakaista asia maton alle.
Mä oon edelleen todella vihainen ja olo on loukattu. Monta vuotta mies huijannut ja leikkinyt perhe-elämää, vaikkei oikeasti edes haluaisi. Voisinhan mä tehdä sille palveluksen ja täyttää ja lähettää ne eropaperit itsekin, ehkä se tulisi onnelliseksi siten.
Pilarit soitetaan "yksityisestä numerosta" tuo siis lukee siinä ainoastaan.