aiotko katsoa tänään kun noora karma pysäyttää sydämensä?
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:27"]Turun linnan Martta-juttu oli ainakin vaan tietokoneella tehty
[/quote]
Mikä Martta-juttu?
[/quote]
Vanajanlinna.
No huh, huh kuinka epäaitoa! Defibrillaattori painettiin kylkiluiden alapuolelle...
Senhän oli määrä olla totta eikä mitenkään lavastettua.
Taikatemput on aina lavastettuja eikä koskaan totta.
Sydän on tahdosta riippumaton. Sitä EI kukaan pysty pysäyttämään itse. Kyllä se sitten pysähtyy itsestään kun aika on tullut.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:04"]
Taikatemput on aina lavastettuja eikä koskaan totta.
[/quote]
Juu taikatemput, mutta noita ei voi sellaisiksi kutsua. Ja taikatemputkin on silmänkääntötemppuja eikä lavatettuja.
ja maalaustempussa tuntui olevan vähän liikaa lippuja ja lappuja ja kirjekuoria..
Huh huh mitä roskaa! Niin tehtyä kun vain ohjelma voipi olla :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:05"]
Sydän on tahdosta riippumaton. Sitä EI kukaan pysty pysäyttämään itse. Kyllä se sitten pysähtyy itsestään kun aika on tullut.
[/quote]
Mitenkä vaihtoi taulut ja nimet?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:12"]
Mulla oli sormi just arkun päällä :D
[/quote]
Niin oli tytölläkin, kun se kokeili.
[/quote] Mut mulla oli hämiksellä, joten mitäs siihen sanotte?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:05"]
[/quote]
Mitenkä vaihtoi taulut ja nimet?
[/quote]
Avustajat juonessa mukana.
Ei pysty pysäyttämään sydäntä joo. Miten köpötteli muuten sinne haudalle? Taitavaa silmänkääntöä toki, muuta ei voi sanoa.
Itki ja voivotteli kun vietiin paareilla, mutta lanssissa juuri kun ovia oltiin sulkemassa näytti peukkua ja tyytyväiseltä. Olisivat nyt tuon leikanneet pois jos autenttisuutta haettiin.
Noi ei ollu mitään livelähetyksiä. Voidaan todeta:"ei olla ikinä tavattu". Sovitaan etukäteen mitä puhutaan ja mitä ei.
Kuka niihin tauluihin kirjoitti hoitsujen miettimät henkilöt kun rva oli "kuolleena"?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:12"]
Mulla oli sormi just arkun päällä :D
[/quote]
Niin oli tytölläkin, kun se kokeili.
[/quote] Mut mulla oli hämiksellä, joten mitäs siihen sanotte?
[/quote]
Saitko edes?
Hyvä show oli, katson varmasti jatkossakin. Asystolea tuo ei kyllä näytellyt kovinkaan hyvin sillä ensimmäisen asystolen aikana oli seisaallaan, eikä kaatunut elottomana lattialle kuten tosielämässä kävisi.
Silti ihan hyvää viihdettä.
:DD HAHAHAH mulla lens vittu limukat suusta ku aloin nauramaan siinä vanajanlinna hommasa ku se muka haamu tuli siihen peiliin :DDD Ei jumalauta mitä paskaa koko ohjelma :D
Sydämenpysäytys:
1) Seisoisiko kaksi hoitajaa tumput suorina minuuttikaupalla luullessaan jonkun sydämen pysähtyneen, vai alkaisivatko elvyttää?
2) Nooran suolistoa "iskettiin", ei sydäntä. Päitsinten olisi pitänyt olla oik solisluun alla ja vas tissin alla kyljessä.
3) Asystolessa ei isketä, se ei auta mitään.
Sydän ei tietenkään pysähtynyt. Pulssi vain ei tuntunut käsissä koska puristi jotain kainaloissa. Vanha temppu.