aiotko katsoa tänään kun noora karma pysäyttää sydämensä?
Kommentit (98)
Kyllä on. Ihan yleisesti tiedetty ilmiö.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:01"]Nainen on kaunis kuin mikä, hyvä kroppa ja tuntuu olevan todella taidokas.
Ihmekös tuo että av-mammat on käärmeissään =D
[/quote] Kaunis kuin mikä!? Niitä mahtuu 12 tusinaan :D
Mulla oli sormi just arkun päällä :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:01"]Nainen on kaunis kuin mikä, hyvä kroppa ja tuntuu olevan todella taidokas.
Ihmekös tuo että av-mammat on käärmeissään =D
[/quote] Kaunis kuin mikä!? Niitä mahtuu 12 tusinaan :D
[/quote]
Aivan vamasti joo... =D
En todellakaan halua katsoa mitään niin pellemäistä. Hyvässä muistissa on hänen sekoilunsa uudenvuodenvastaanottajaisissa Senaatintorilla. Niin naurettavaa ja lapsellista, että kuolisin nauruun jos sydän ei pysähtyis :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:12"]
[/quote]
Niin oli tytölläkin, kun se kokeili.
Mua ihmetyttää se kohta missä jysäyttävät muka sydämen käyntiin....Ne päitsimet on hassussa kohtaa, ei mene sähkövirta sydämen läpi? Eikö niiden pidä olla toisen (oik.) solisluun kohdalla ja toisen tuolla kyljen puolella?
Creepy nainen ja creepy ohjelma. Ei hyvällä tavalla.
Turun linnan Martta-juttu oli ainakin vaan tietokoneella tehty
huhhuh mitä kakkaa... se haamujuttu oli ihan naurettava
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:12"]
[/quote]
Niin oli tytölläkin, kun se kokeili.
[/quote]Niin mullakin, mutta matematiikkaahan toi aika pitkälle oli.
No kuinka hän nyt ennustaa nää taiteilut esim?
Montako kertoo on pitänyt muistuttaa sydämen pysäytystempusta? Mitenhän teki hautuumaa- ja maalausjutun....
Ohjelmahan on itse asiassa vastoin odotuksiani hyvä. Pitkästä aikaa laadukasta suomalaista viihdettä, oli temput sitten silmänlumetta tai mentalismia.
Pitää aika tiukasti olkavarret kylkiin puristettuina...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:27"]Turun linnan Martta-juttu oli ainakin vaan tietokoneella tehty
[/quote]
Mikä Martta-juttu?
Se defibrillaatori oli sen mahan päällä
Olipa tylsä ohjelma, en aio katsoa toiste.
Harmi vaan, että defillä ei kyllä asystolea oikein voi pamauttaa :D Päitsimetkin oli ihan päin persettä. Olisivat nyt ees nähneet vaivaa autenttisemman elvytystilanteen eteen :D
T: sh-opiskelija
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:01"]
Jos kainalossa puristaa tiukasti kumipalloa, pulssi ei tunnu. Toivottavasti temppu on tätä monimutkaisempi. Aivan älytön tietysti joka tapauksessa.
[/quote]
Onko totta?