Kotipizzan pizzat ei mitään parhaimpia
ja suhteellisen kalliitakin vielä. Hirveen ohut ja sellainen pehmeä löllömäinen pohja eikä makukaan parhaimmasta päästä. Onko kukaan samaa mieltä?
Kommentit (69)
Kyllä minulle maistuu. Americana on suosikkini.
Minusta Kotipizzasta sa parasta pizzaa tässä maassa. Karvapitserioiden letut ovat kaikki samanlaisia, hirveän paksu pulla jonka päällä sitten vaihtelevan tasoisia täytteitä.
Kotipizzan pohja on riittävän ohut, juusto ihan parasta ja täytteet aina hyviä. Juuri oikean kokoinenkin minun mahaani. Joo, hinta on toki kovempi kuin niillä vitosen letuilla mutta sen kerran kun haluan hyvää pizzaa niin en ala euroja laskeskella.
Äänestän jaloillani enkä osta ikinä karvispizzoja. Olen tarpeeksi monta kertaa kokenut naista halventavaa palvelua, joten kiitos ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzoissa on liian vähän juustoakin. Sekin vähä juusto mikä niissä on niin on ihan kummallisesti sekoittunut tomaattikastikkeeseen. Juusto on sellaista oranssinpunaista.
Onneksi niissä on vähän juustoa. Ne sentin juustokerrokset joissain pizzerioissa on hirveitä.
Mun mielestä Kotipizza on hyvä. Yleensä otan gluteenittomana pizzan, koska vehnä turvottaa ja ärsyttää mun vatsaa aika pahasti, mutta gluteeniton tai ei niin molemmat maistuu. Omaan makuun täytteitä on sopivasti ja kokokin on mulle ihan sopiva, ei tule ähkyä oloa, mutta riittää silti hyvin. Palvelukin on ollut tosi ystävällistä ainakin siinä Kotipizzassa missä mä asioin. Esimerkiksi viimeksikin kun tilasin kotiin pari viikkoa sitten niin arvio toimitusajasta oli 75 min. Yleensä tulee aina selkeästi arviota nopeammin, mutta nyt meni joku noin 70 min. Lähetti antoi sitten tullessaan ilmaisen juoman kaupan päälle hyvitykseksi kun jouduin odottamaan niinkin pitkään. Ei olisi todellakaan tarvinnut, eihän se ollut myöhässä arvioidusta ajasta. :)
Ainoa miinus on hinnat, jotka ovat turhan korkeat ja nousseet viime vuosina jatkuvasti. Itse syön pizzaa kerran kuussa tai kahdessa eikä tarvitse maksaa kuin itselle niin olen valmis maksamaan vähän enemmän, mutta jos söisin useammin tai olisi vaikka pari lasta keille myös pitäisi ostaa niin sitten voisikin jo olla oikeasti ongelma.
Ketkä syönyt -80/90 luvulla kotipizzan pizzoja, tietää ettei voida puhua edes samana päivänä, kuin on mennyt laatu alaspäin.
Silloin oli nimensä veroinen, jauheliha oli kunnon paistettua jne. nykyään kinkkukin jotain jauho paskaa ja kaikenmaailman kastikkeita seassa.. ihmettelen kuka ostaa sitä ylihinnoiteltua paskaa..
Vierailija kirjoitti:
Äänestän jaloillani enkä osta ikinä karvispizzoja. Olen tarpeeksi monta kertaa kokenut naista halventavaa palvelua, joten kiitos ei enää.
Tää on nyt vanha mut vastaan silti, minäkin kokenut Ala arvoista palvelua naisena, nää lähi idän ukot luulee että lupa myös ahdistella ja tyrkyttää itsensä puoliväkisin toisen kotiin eli udella puh numeroa ja koti osoitetta vaan sen takia kun oot yksin liikenteessä...mua harmittaa kun tuossa mun kodin lähellä on hyvä pizzeria jossa kävin usein syömässä ja otin myös mukaan,kunnes eräänä päivänä yks turkkilainen puoliväkisin yritti udella koti osoitetta, kehui tietenkin ja jotakin ihme juttuja,ahdistus oli mulla siinä kohtaan kova kun lättäsi oman kännykkänsä mulle ja sanoi, laita numero, no itku kurkussa laitoin ja sen jälkeen keksin sanoa että poikaystävä ei tykkää yms,oli sen jälkeen palvelu nuivaa ja kylmää jäi vain mulkoilemaan kun lähdin ulos ovesta,,en oo uskaltanut käydä nyt vuoteen siellä.
Kotipizzassa on pizzeriana sama vika mitä Hesburgerissa.
Eli joo - tuotteet ovat oikeasti ihan hyviä. Mutta ihan helvetin pieniä annoksia.
Joka sekään ei haittaisi, jos se hinta olisi kohdallaan.
Tulee käytyä ehkä n. kerran vuodessa kun sitä miettii että "No ei se ny niin pieni/kallis se ateria ollut", ja sitten aina pettyy. Että kyllä ne oikeasti oli niin niin kalliita ja niin pieniä.
Niin ja kun sä tilaat pitsaa turkkilaiselta yrittäjältä niin se pitsa valmistetaan Turkissa ja kuljetetaan sieltä Suomeen. Kiinalaiset yrittäjät taas valmistavat ruokansa Kiinassa josta ne kuljetetaan merikonteissa Suomeen.