Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trump on seonnut lopullisesti

Vierailija
16.11.2020 |

https://www.twitter.com/realDonaldTrump/status/1328334945148952576

Tässä tyyppiesimerkki viimepäivien ulosannista. Ei ole terveen ihmisen tekstiä.

Kommentit (289)

Vierailija
161/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump voitti vaalit ja mestarin taikasormet parantaa koronankin.

Vierailija
162/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin pitäisi vangita Biden ja demokraattien johtajat sekä määrä panssarit kaduille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valemedia uskovaiset luulee, että se on seonnut. Te ette vaan tiedä, mitä oikeasti tapahtuu. : )

Vierailija
164/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diktatuureissa, joita Trump ihannoi, hän voisikin jatkaa tyrannina. Mutta USA on edelleen aito demokratia.

Demokratia on sellainen  pyhä lehmä. Mtiä voisikaan mennä pieleen demokratiassa ,kaikki diktatuurit oli ilmeisesti ensin demokratioita kunnes...

Vierailija
165/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppi kirjoitti:

* ei maista karkkia *

* ihmettelee kaveriaan, laittaa salaa karkkia kaverin puvuntaskuun *

Vierailija
166/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deep State näytti kuka käskee! Trump saa ennätysmäärän ääniä. Paljon enemmän kuin voittaessaan vaalit. Johtaa isosti ääntenlaskennassa. Ääntenlaskenta heitetään poikki ja paikalle tuodaan isot määrät uusia äänestyslipukkeita, jotka menee 100% Bidenille. Kun Trump älähtää asiasta, niin DS toteaa, että odotas vähän, me tutkitaan itse itseämme, ei löydetty mitään vilppiä. Mitäs sä aiot tehdä asialle? Aivan oikein, et mitään. Me laitetaan tästä vielä parit jutut valtamediaa, että sä olet päästäs viallinen! 

Kun joku jostakin asiasta älähtää, on tavallisesti syytä olla jotakin kättä pitempää todistusaineistoa älähdysväitteen tueksi. Trump se kumminkin vaan älähtelee ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa.

Vierailija
167/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on oikea voittaja. Biden voitti huijaamalla.

Osaisiko joku viimeinkin kertoa että millä lailla se Biden huijasi? Itse Donald ei ole osannut sitä sanoa, osaako joku muu?

Vierailija
168/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku viimeinkin kertoa että millä lailla se Biden huijasi? Itse Donald ei ole osannut sitä sanoa, osaako joku muu?

Helppoa. Trumppi oli itse omasta mielestään tehnyt vakuuttavan vaalikampanjan ja selkeässä johdossa ennen vaaleja. Ensimmäiset tulokset kun tuli niin nää vain vahvisti käsitystä ja trumppi oli vakuuttavassa johdossa. Myöhemmin laskennan edetessä tulos muuttui siitä mitä trumppi halusi ja odotti joten selvästi joku muu huijasi.

Ei siihen muuta tarvita. Todisteet on turhia yksityiskohtia ja alaisten ongelma koska trumppi tietää voittaneensa. 

Vierailija
169/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa äänestää Mestaria, niin saadaan Suomeenkin oikea johtaja eikä mitään vasuripellejä, jotka ajaneet Suomen nyt esimerkiksi vaikkapa korona kurimuksen!

Itkunaurua 😂

Vierailija
170/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpin pitäisi vangita Biden ja demokraattien johtajat sekä määrä panssarit kaduille.

Miksi? Trumppihan se kiukutteleva lapsi on.

Vierailija
171/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyk. sairaanhoitajana voin sanoa, että Trumpin kaltaisia narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiviä harhaisia ja psykoottisia ihmisiä näkee päivittäin psyk.polilla. Trumpin oireet ovat hyvin tyypilliset.

Vierailija
172/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. Trumppi oli itse omasta mielestään tehnyt vakuuttavan vaalikampanjan ja selkeässä johdossa ennen vaaleja. Ensimmäiset tulokset kun tuli niin nää vain vahvisti käsitystä ja trumppi oli vakuuttavassa johdossa. Myöhemmin laskennan edetessä tulos muuttui siitä mitä trumppi halusi ja odotti joten selvästi joku muu huijasi.

Ei siihen muuta tarvita. Todisteet on turhia yksityiskohtia ja alaisten ongelma koska trumppi tietää voittaneensa. 

No joo, tuohan on se Trumpin käyttämä tarina. Mutta ei se mikään huijauksen todiste ole. Itse asiassa Trump varmasti tasan tarkkaan tiesi että postiäänistä löytyy enempi Bideniä puoltavia, kun kerta itse oli vaahdonnut sen puolesta että korona on huijausta ja luuserit vaan postiäänestää.

Vierailija
173/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyk. sairaanhoitajana voin sanoa, että Trumpin kaltaisia narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiviä harhaisia ja psykoottisia ihmisiä näkee päivittäin psyk.polilla. Trumpin oireet ovat hyvin tyypilliset.

En tiedä turhempaa suojatyöpaikkaa kun psyk.sairaanhoitajat.

Vierailija
174/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti! Tuollaisista häiriöistä kärsivät tuppaavat monesti pääsemään niskan päälle organisaatioissa, ja kuten näkyy, joskus jopa presidenteiksi tai muiksi diktaattoreiksi. Olen työelämässä törmännyt pariin tapaukseen, jotka kumminkaan eivät ole, onneksi,  olleet tarpeeksi älykkäitä aiheuttaakseen liiemmälti vahinkoa.

Valitettavasti joskus kumminkin ilmaantuu persoonallisuushäiriöisiä, jotka ovat omalla laillaan myös älykkäitä ja silloin on vitsit vähissä. Näitähän löytyy kun lähihistoriaa selailee.

Vierailija
175/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa suojatyuöpaikassa itse olet, vai oletko missään?

Vierailija
176/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo hoidettava joka ei ymmärrä omaa parastaan, sic!

Vierailija
177/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rädi kääli vase mmi sto hakee oikeutusta omalle vällän kääppyksyelleen, pyrkimällä esittämään Trumpin vaarallisena ja siten eliminoitavana henkilönä. Tätähän Usan demokraatit ja mediat pohjustavat uutisoinnillaan. 

On merkillepantavaa, kuinka täällä nämä vaki valtaa ihannoivat vasemmiston kannattajat saavat omat viestinsä läpi vaikka käyttäyvät kiellettyjä sanoja. Siihen taitaa pystyä vain moderaattorit?

Vierailija
178/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tuohan on se Trumpin käyttämä tarina. Mutta ei se mikään huijauksen todiste ole. Itse asiassa Trump varmasti tasan tarkkaan tiesi että postiäänistä löytyy enempi Bideniä puoltavia, kun kerta itse oli vaahdonnut sen puolesta että korona on huijausta ja luuserit vaan postiäänestää.

Trumppi on niin vahvasti narsistinen että on hieman epäselvää minkä verran tuo itse tajuaa valehtelevansa. Joka tapauksessa tuo käyttäytyy kuin nää omat väittämänsä olisi totta eikä tunnusta hävinneensä luultavasti ikinä. 

Vierailija
179/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valemedia uskovaiset luulee, että se on seonnut. Te ette vaan tiedä, mitä oikeasti tapahtuu. : )

Median alennustila on käynnissä, jenkeissä ja muuallakin. Se nyt palvelee joidenkin täälläkin kirjoittavien omia intressejä, tai sitten ne on punavihreiden palkkaamia. Viestintätoimistosta tuskin, kun tuo kielellinen ilmaisu on melko alkeellista. 

Trumpilla on paljon älykkäämpiä ja paremmin itseänsä ilmaisevia kannattajia. Trumpia vastustaa Suomessa samat tahot, jotka kannattavat Marinia ja Ohisaloa, joten jälki on sen näköistä. 

Vierailija
180/289 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy jotenkin postiääniin. Ainoat henkilöt jotka todistetusti on yrittänyt huijata, on Trumpin itsensä kannattajat.