Teitkö jo Ylen tyylitestin?
Minä olen sen mukaan Pullantuoksuinen, mikä pitää ehkä paikkansa, paitsi etten itse kyllä leivo niitä ;) Osuiko muilla kohilleen?
Kommentit (51)
"Olet tyyliltäsi Rokkichick"
Rok, rok, rok! Sinussa on munaa enemmän kuin monessa miehessä. Kun näytät hyvältä, tiedät sen. Kun et näytä, lisäät lakkaa.
Muistutat myös tyylejä Joponainen ja Urheilullinen.
Olet tyyliltäsi "Rokkichick"
Rok, rok, rok! Sinussa on munaa enemmän kuin monessa miehessä. Kun näytät hyvältä, tiedät sen. Kun et näytä, lisäät lakkaa.
No just :D:D Klassisen kaunista pukeutumista arvostan, rokkia ei löydy tippaakaan :D
Aika män olen kyllä henkisesti sitten :)
t. Jakkupukuneiti ottaa kaljaa ja nuuskaa
BlingBling. Osui kyllä oikeaan. :D
Tyylikäs, muistutan myös urheilullista ja blingblingiä
Rokkichick. Muistutan myös mummoa ja haudantakaista.
Olin pullantuoksuinen (itse selitystä en niin kelpuuttanut, mutta tiukka mimmi, joka pitää ukon ruodussa taitaa olla oman mieheni suosikkiakka)
muistutin myös urheilullista ja ajatonta. noh, en urheile, vaikka liikun, enkä koe tyyliäni ajattomaksi, vaan lähinnä tylsäksi :D
Joponaineeen! Juu, en omista jopoa (pyöräni on vanha kunnon Helkama) mutta ompuista tykkään. Tyyliä minulla ei varsinaisesti ole.
Kultturelli: Puuhelmet, huivit ja leiskuvat värit kuvaavat tyyliäsi parhaiten. Rakastat kulttuuririentoja ja haet myös innoituksen ulkoasuusi näistä lähteistä. Jos et vielä tiennyt, millainen kulttuurihai sinussa asuukaan, on korkea aika lähteä tutkimaan asiaa.
Muistutin lisäksi tyyliä Pullantuoksuinen ja Tabula rasa
Kulturelli. Muistutan myös tyylejä Pullantuoksuinen ja Joponainen.