Teitkö jo Ylen tyylitestin?
Minä olen sen mukaan Pullantuoksuinen, mikä pitää ehkä paikkansa, paitsi etten itse kyllä leivo niitä ;) Osuiko muilla kohilleen?
Kommentit (51)
Olet tyyliltäsi "Farkkumirkku"
Mrraauh! Leopardikuvio pukee sinua paremmin kuin leopardia. Pidät värikkäistä hiuksista, ja farkut eivät koskaan voi olla liian tiukat. Olet henkilö, jolle sattuu ja tapahtuu.
Torimyyjä, sukua farkkumirkulle ja mummolle
Joponainen :D muistutan myös urheilullista ja tyylikästä.
Olet tyyliltäsi "Haudantakainen"
Huhuu – terveisiä tuonelasta! Tyylisi on tummanpuhuva, jopa synkeä, ja katseesi kohtalokas. Et arvosta kikattelijoita korkealle. Tärkeintä on asenne.
Muistutat myös tyylejä Ajaton ja Pullantuoksuinen.
Tämä oli piristävää. Kuvittelin, että tässä saan vastaukseksi jotain "olet ruma" tai "olet lihava", kun olen oikeasti aika allapäin...
Joka tapauksessa, kiva testi :) En tiedä olenko oikeasti blingblingiä =D
Olet tyyliltäsi "Blingbling"
Jos se kimaltaa, se on sinun! Sinulle tyylikkyys on timmiyttä, joka saa näkyä. Mitä kimaltavampi, tiukempi tai niukempi, sen parempi. Hajuvesipilvi ympäröi sinut ja saa monet lähes pökertymään ihastuksesta.
Muistutat myös tyylejä Tyylikäs ja Kotikissa.
Urheilullinen. Muistutan myös joponaista ja pullantuoksuista.
Kultturelli, muistutan Tabula rasaa ja Joponaista
Olen "mummo", kun kuuntelen mieluiten Bodomia, pukeudun mustaan ja minulla on erottuva vyötärö.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 16:20"]
Haudantakainen
[/quote]
Ja muistutan tyylejä ajaton ja rokkichick.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 16:23"]
Olen "mummo", kun kuuntelen mieluiten Bodomia, pukeudun mustaan ja minulla on erottuva vyötärö.
[/quote]
Täällä on yksi Bodomia kuunteleva, mustaan pukeutuva "pullantuoksuinen" joka miehen unelma. :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:11"]
Minä olen sen mukaan Pullantuoksuinen, mikä pitää ehkä paikkansa, paitsi etten itse kyllä leivo niitä ;) Osuiko muilla kohilleen?
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03/14/tyylinpaljastuskone
[/quote]miten yle tuottaa tällaista shaissee?!?!
Olet tyyliltäsi "Tabula rasa"
Sinä löydät tyyliä jostain aivan muualta kuin esimerkiksi tästä testistä. Oikeastaan on aika jännä, että olet päätynyt tämän pariin! Sinusta tyylikästä on nimittäin suhteellisuusteoria, lajien synty ja Wittgenstein!
Muistutat myös tyylejä Pullantuoksuinen ja Kultturelli.
niinpä, t. 34
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 16:20"]
Haudantakainen
[/quote]
Ja muistutan tyylejä ajaton ja rokkichick.
ollaan sitten tyylisiskot, mullakin täsmälleen noin :)
[/quote]
äskeisen laiinaukset meni v*tuiks mutta haudantakaa kirjoittaminen ei ole helppoa.
Joponainen. Myönnetään, että sopisin tyylillisesti Jopon selkään, vaikken sellaista omistakaan.
Haudantakainen täällä. Osui oikeaan henkisesti, vaikken siltä ehkä ulkoiseti näytäkään.
Urheilullinen.
Niin varmaan....