Teitkö jo Ylen tyylitestin?
Minä olen sen mukaan Pullantuoksuinen, mikä pitää ehkä paikkansa, paitsi etten itse kyllä leivo niitä ;) Osuiko muilla kohilleen?
Kommentit (51)
Olen rokkichick, joka on myös pullantuoksuinen ja urheilullinen - HÄH?
Taisi olla huonosti tehty testi. Ennakkoluulot kun eivät kerro mitään todellisuudesta!
Olen kotikissa.. Ja prinsessa :D Joojoo kyllä villasukat on parhaat!
"Olet tyyliltäsi "Haudantakainen"
Huhuu – terveisiä tuonelasta! Tyylisi on tummanpuhuva, jopa synkeä, ja katseesi kohtalokas. Et arvosta kikattelijoita korkealle. Tärkeintä on asenne.
Muistutat myös tyylejä Pullantuoksuinen ja Ajaton."
Mä olin mummo, jolta trendikkäät poimivat vinkkejä menneiltä vuosikymmeniltä.
ja se on kyllä varmaan ihan totta.
Tässä mun
Olet tyyliltäsi "Rokkichick"
Rok, rok, rok! Sinussa on munaa enemmän kuin monessa miehessä. Kun näytät hyvältä, tiedät sen. Kun et näytä, lisäät lakkaa.
Muistutat myös tyylejä Torimyyjä ja Farkkumirkku.
No osittain osui. Varsinkin se että minulla on munaa.
Olet tyyliltäsi "Rokkichick"
Rok, rok, rok! Sinussa on munaa enemmän kuin monessa miehessä. Kun näytät hyvältä, tiedät sen. Kun et näytä, lisäät lakkaa.
Muistutat myös tyylejä Mummo ja Haudantakainen.
Urheilullinen. Muistutat myös tyylejä Joponainen ja Prinsessa...
Olen tyyliltäni ajaton. Pitää paikkansa hyvin pitkälti. Muistuttaa myös tyylejä "haudantakainen" ja "tabula rasa". No näistä en nyt sano mitään.
Kotikissa, pitää paikkansa. Muistutan myös seuraavia: Tyylikäs, pitää paikkansa. Ajaton, ja taas bingo.
Olet tyyliltäsi "Tabula rasa"
Sinä löydät tyyliä jostain aivan muualta kuin esimerkiksi tästä testistä. Oikeastaan on aika jännä, että olet päätynyt tämän pariin! Sinusta tyylikästä on nimittäin suhteellisuusteoria, lajien synty ja Wittgenstein!
Muistutat myös tyylejä Ajaton jaHaudantakainen.
Torimummo, joponainen ja farkkumirkku
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:58"]Olet tyyliltäsi "Tabula rasa"
Sinä löydät tyyliä jostain aivan muualta kuin esimerkiksi tästä testistä. Oikeastaan on aika jännä, että olet päätynyt tämän pariin! Sinusta tyylikästä on nimittäin suhteellisuusteoria, lajien synty ja Wittgenstein!
Muistutat myös tyylejä Ajaton jaHaudantakainen.
[/quote]
Aika hauska, mä olen tiedeihminen! :)
Mistä saa aukeamaan noiden muiden kuvaukset, mulla näkyi vain sen osuvimman
Mullekin tuli Tabula rasa, eikä minua kiinnosta tyylit ollenkaan, joten ihan nappiin meni :)
Tyylikäs, muistutan myös prinsessaa ja blingblingiä. Totta.
Tyylikäs sekä prinsessa ja farkkumirkku :D
Haudantakainen
Huhuu – terveisiä tuonelasta! Tyylisi on tummanpuhuva, jopa synkeä, ja katseesi kohtalokas. Et arvosta kikattelijoita korkealle. Tärkeintä on asenne.
Muistutat myös tyylejä Rokkichick ja Mummo
"Senkin söpöliini! <3 Pinkki eri sävyissään pukee sinua, eikä röyhelöistä ole mielestäsi ainakaan mitään haittaa. Elämässäsi on aina tilaa hymylle ja hassuttelulle!"
Just just :)