Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heitin naisen pihalle

Vierailija
15.03.2014 |

Eilen alkuillasta avovaimoni kertoili panneensa vanhaa koulukaveriaan. Mä sit sanoin että kamat kantoon ja ulos. Tosin eihän hänellä täällä ole muuta omaa kuin vaatteet. Itki ettei ole paikkaa minne mennä. Eikä kyllä olekaan,tiedän sen mutta ei oo mun ongelma. En meinannut saada sitä ulos täältä joten sanoin että joko kävelee ovesta tai lentää minun toimesta parvekkeelta. No lähti se sit lopulta. Vittuillakseni suljin sen liittymänkin(mun nimellä.)

Hienosti on silläki asiat. Asunnoton ja täysin rahaton,ikää 34 eikä mitään pohjaa elämällä.. Toivottavasti meni sen panonsa luo. Itse en välitä kuulla koko mätisäkistä enää mitään.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puhetta. Ei muuta ku leuka kohti rintaa ja uusille vastoinkäymisille..

Vierailija
2/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätsiivous kannattaa tehdä ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa lie ainut ket6368ä pannut.Olit mies ja heitit akkasi pihalle,hyvä sinä!Kunpa me naisetkin osattais tehdä se samalla tavalla,vaan ei,aina annetaan anteeksi ja otetaan taas "turpaan".

Nimimerkillä:tiedän mistä puhun

Vierailija
4/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan hyvä.Pitäähän ihmisellä selkärankaa olla.

Vierailija
5/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh, what a manly man.

Vierailija
6/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen aina saa paikan missä yöpyä ;)

Vierailija
7/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että teit rikoksen? Ketään ei voi kukaan muu ajaa kotoaan kuin poliisi. Poliisikin vain vakivalta yms. tilanteissa.

Jos haluaa toisen virallisesti pois, niin siihen tarvitaan oikeuden päätös.

Vierailija
8/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen työ. ja me kaikki av-mammat ollaan valmiita sua lohduttamaan tänä iltana. mä voisin vaikka antaa pillua, kun olen yksin(lapset isällään)

Vierailija
9/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että siitä huorasta pääsit. Ei kun ulos vaan.

Vierailija
10/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi tehty -molemmilta. Tosin toinen oli rehellinen ja kertoi ja toinen alkoi harrastamaan henkistä ja tavallaan fyysistäkin väkivaltaa. Voit itse miettiä kumpi rooli sulle lankeaa.

Vierailija
11/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se nainen löys jonkun paikan mihin mennä..

Nainen teki tosi inhottavan tempun. Arvostan kuitenkin rehellisyyytä. Oli hienoa että kertoi virheestään rehellisesti. Vaan tuskimpa olis kertonut jos olis tiennyt mihin se johtaa..

Vierailija
12/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:46"]Kai tiedät, että teit rikoksen? Ketään ei voi kukaan muu ajaa kotoaan kuin poliisi. Poliisikin vain vakivalta yms. tilanteissa.

[/quote]

Ei ollut kirjoilla asunnossani.

AP

Vierailija
13/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:50"]Ikävästi tehty -molemmilta. Tosin toinen oli rehellinen ja kertoi ja toinen alkoi harrastamaan henkistä ja tavallaan fyysistäkin väkivaltaa. Voit itse miettiä kumpi rooli sulle lankeaa.

[/quote]

Niin että mun olisi pitänyt kaikessa hiljaisuudessa elättää ja majoittaa sitä täällä? Kenties olla olkapäänä jopa? Joo en...

Ap

Vierailija
14/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:46"]Kai tiedät, että teit rikoksen? Ketään ei voi kukaan muu ajaa kotoaan kuin poliisi. Poliisikin vain vakivalta yms. tilanteissa.

[/quote]

AP

[/quote]

Silti voi olla heitteillejättö, jos on punkannut luonasi. Varsinkin kun suljet puhelimen, etäkä anna tämän edes soittaa apua itselleen.

Lisäksi tuossa olet syyllistynyt ilmiselvästi moneen rikokseen ilman tuota heitteillejättöäkin: Parvekkeelta heittäminen on laiton uhkaus. Tuollaisella väkivallalla uhkailemalla saa aikamoiset rapsut :(

Eli sinuna alkaisin pyytelemään anteeksi, jotta sinulle ei tule seurauksia.

Vierailija
15/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:50"]Ikävästi tehty -molemmilta. Tosin toinen oli rehellinen ja kertoi ja toinen alkoi harrastamaan henkistä ja tavallaan fyysistäkin väkivaltaa. Voit itse miettiä kumpi rooli sulle lankeaa.

[/quote]

Niin että mun olisi pitänyt kaikessa hiljaisuudessa elättää ja majoittaa sitä täällä? Kenties olla olkapäänä jopa? Joo en...

Ap

[/quote]

Äläkä vaan ota sitä takas! Tulisit muuten pahimmassa tapauksessa jatkossa elättään vielä toisen miehen lasta!

Vierailija
16/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiton uhkaus linkki:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Laiton_uhkaus

Vierailija
17/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:50"]

[/quote]

AP

[/quote]

Silti voi olla heitteillejättö, jos on punkannut luonasi. Varsinkin kun suljet puhelimen, etäkä anna tämän edes soittaa apua itselleen.

Lisäksi tuossa olet syyllistynyt ilmiselvästi moneen rikokseen ilman tuota heitteillejättöäkin: Parvekkeelta heittäminen on laiton uhkaus. Tuollaisella väkivallalla uhkailemalla saa aikamoiset rapsut :(

[/quote]

Höpöhöpö jos naisella on taipumus tommoseen perseen jakamiseen, niin tod näk hän on löytänyt jo uuden majailu paikan!

Vierailija
18/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää linkkiä:

http://opuslex.fi/laiton-uhkaus/

Vierailija
19/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:50"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

Puhelin minun nimissäni, sen sulkemisessa en ole syyllistynyt yhtään mihinkään. Ja nimenomaan punkkasi luonani, ei asunut. Jos veemäiseksi alkaa ja soittelee poliisille niin maksan sakot laittomasta uhkauksesta ihan mielelläni. Mutta asuntooni se nainen ei astu jalallaankaan.

Vierailija
20/40 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaahan se kun eukko sai kerrankin kunnon panon etkä ollut itse paikalla. Pää pystyyn, kyllä sun kaltaiselle velttomunalle joku impi löytyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä