Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pikkuhousunsuoja turn off

Vierailija
15.03.2014 |

Miksi naiset käyttää pikkuhousunsuojia?

Tutustuin eilen viehättävään naiseen pubissa ja lähdimme sitten hänen kämpilleen nauttimaan toisistamme.

Naiselta housuja riisuessa tunnelma hieman latistui kun pikkuhousuista paljastui nihkeä muovinen kostea läpyke.

Eikö suojaa voisi poistaa pöksyistä ennen kun alkaa seksihommeleihin?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu näitä teidän juttuja! ;)

Vierailija
42/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran hommiin eksyessä menin nopeasti vessaan mut oltiin miehen luona ja eihän siellä perhana mitään roskista ollu :D

Noh paperia siteen ympäri ja suoja taskuun piiloon siksi aikaa kunnes housut jo lens pois hommaillessa... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Nää on vaan sellasii tosielämän tilanteit. Välil sattuu ja tapahtuu. 

Vierailija
44/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa leidit lisää noloja suojanpoisto-tilanteita. Piristää kummasti tätäkin ankeaa aamua. :D

Vierailija
45/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, että kyseisiä miehiä ällöttävät myös siteet ja tamponit.

Tajuavatko nuo miehet, että ne eivät ole mitään pissasuojia? No, joillain voivat olla sitäkin. Mutta monella esim. ovulaation aikaan tulee sen verran limaa, että oikeasti menee alushousuista housuihin asti. Sekö sitten on seksikästä?

Eikö hygieniasta huolehtiminen ole seksikästä?

Naisen fysiologia nyt vain on erilainen kuin miehillä, ja eri naisilla erilainen ja eri elämänvaiheissa erilainen.

Vagina on normaalisti aina vähän kostea, ja neutraalin "puhtaan pimpin" hajuinen valkovuoto ei todellakaan tarkoita mitään tulehdusta.

Jotenkin tuntuu, että ei noista miehistä ole oikeasti elämään naisten kanssa.

Vierailija
46/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kanssa nää limarätit. Siis hyi helvetti. Kaupan jonossakin ihan estoitta lastataan paketit liukuhihnalle ja siinä samalla tullaan tiedottaneeksi kaikille, että tarvitsen tällaisia kun minulta tulee hieman runsaammin eritteitä, pimppini on limainen kaiken aikaa. HYI VITTU! Tiesittekö että nuo kemikaaleja sisältävät muovitetut rätit vain hautovat ja LISÄÄVÄT valkovuotoa! Kannattaa kokeilla olla muutama vko ilman ja ihan vaikka ikivanhana niksina VAIHTAA niitä alushousuja. Huomaatte eron, eli sen, että tarve noille eriteräteille poistuu.

Vierailija
47/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:00"]

Useimmat naiset hautovat juuri niillä pikkuhousunsuojilla alapäänsä vai pitäisikö sanoa etupyllynsä (!) siihen kuntoon, että lima ja valkovuoto lorisevat. Ja haju on kuvottava. Antakaa jalkovälinne tuulettua, niin ylimääräiset lorinat loppuvat. Muistakaapa nyt alapeukuttaa reippaasti!

[/quote]

Olen kotona pääosin alasti, tai ainakin ilman pikkareita. Valkovuoto on toisinaan aika runsasta, saattaa valua ihan reisiä pitkin norona kuin menkkaveri konsanaan. Ja kiihoittuessa kastuu ihan kaikki, menee täysin reisille niin sanoakseni. Joutuisin vaihtamaan alkkareita varmaan 7 kertaa päivässä, jos en käyttäisi suojia. Kotona olen paljon johtuen opiskelustani ja koulutöistä, joten en haudo alapäätäni päivä tolkulla suojien uumenissa. Silti nämä nesteet valuu niin, että heikompia hirvittää.

Kerro minulle nyt oi sinä suuri tietäjä, että mitähän tässä pitäisi tehdä? Ja aloittajalle, suurin turn off miehissä on kuselta haiseva kalu. Ihan oikeasti. Sinä varmaan muistat pestä munasi aina ennen seksiä, eikö vain? Ja ihan kunnolla esinahan alta, ettet vaan vähän huljuttele vedessä ja thats it?

Vierailija
48/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erotellaan jyvät akanoista ja miehet kaikenmaailman hyihyttelevistä pojuista.

Vierailija
49/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt sitten outoa, kun me kaikki ollaan erilaisia! Toiset tarvii pikkuhousunsuojia ja toiset ei. Itse en niitä tarvitse, enkä todellakaan ala neuvomaan niitä, joilla on hieman runsaampi valkovuoto. Eivätköhän he itse tiedä, mikä heille on parasta. Varmasti tietävät paremmin kuin minä. :D

Vierailija
50/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuoksuvat pikkuhousunsuojat on mun mielestä ihania. Siis ne joihin on jo tehtaalla lisätty tuoksu.

Vierailija
51/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se ollu korrektia poistaa se pikkuhousunsuoja ennen seksiä ja muutenkin huuhtoa pimpsa puhtaaksi jos kerran valuttaa niin paljon että suoja pitää olla. Ja se on totta että pikkuhousunsuojat vaan pahentaa vuoto-ongelmaa. Se runsas vuoto kannattaa tutkituttaa, siellä voi muhia joku silsa jonka saa lääkkeillä pois. mä ymmärrän ap:n fiilikset vaikka olenkin itse nainen. Ja vaikka olen naimisissa niin en siltikään halua mun miehen näkevän jotain limasia siteitä, yäk! 

Vierailija
52/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se ollu korrektia poistaa se pikkuhousunsuoja ennen seksiä ja muutenkin huuhtoa pimpsa puhtaaksi jos kerran valuttaa niin paljon että suoja pitää olla. Ja se on totta että pikkuhousunsuojat vaan pahentaa vuoto-ongelmaa. Se runsas vuoto kannattaa tutkituttaa, siellä voi muhia joku silsa jonka saa lääkkeillä pois. mä ymmärrän ap:n fiilikset vaikka olenkin itse nainen. Ja vaikka olen naimisissa niin en siltikään halua mun miehen näkevän jotain limasia siteitä, yäk! 

Vierailija
53/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät naiset käyttäkö niitä hiostavia kertakäyttöisiä muoviläpysköjä! Niissähän on myrkkyjäkin ja haisevat pahalta! Kankaiset pikkuhousunsuojat on paljon nätimmät ja mukavammat.

Ja sinä, joka valitit ettei vessassa ole paperia - eikö äitisi ole opettanut sinulle, että aina pitää olla hieman nenäliinoja mukana!?

Vierailija
56/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä pikkuhousunsuojia ja joa käyttäisin, käyttäisin ainoastaan kestoja. Kuukautissuojanakin kuppi ja kestositeet. Miehenikin on sanonut, että olen paljon freshimpi ja haluttavampi kuin exät, jotka hautoivat tussujaan muovivaipoissa. Kun on vauvana joutunut olemaan vaipoisa ja niihin joutuu vielä vanhanakin, pidän mielelläni parhaat vuodet taukoa vaipoista :)

Vierailija
57/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:21"]

Höh. Nää on vaan sellasii tosielämän tilanteit. Välil sattuu ja tapahtuu. 

[/quote]

Vähän luulen ettei tämä aloitus ole tosielämää nähnytkään...

Pikkuhousunsuojat tosiaan hautovat, mutta onhan niitä varmaan hyvä käyttää jos on tarvetta. Jossain kestovaippakaupoissa muuten myydä kestopikkuhousunsuojiakin, mutta ne nyt varmaan olis omalle miehelleni vielä pahempi turn off, pesukoneesta kuivamaan laitetut värikkäät neppariläpykkeet kuivamassa narulla!

Jos ap on ihan oikeasti ollut pääsemässä eilen pukille, niin sunhan pitäis olla hyvillään siitä, että nainen on mitä ilmeisemmin kostea. Itselläni alapään kosteus on suoraan verrannollinen kuukauden kiertoon, kun ovulaatio lähenee niin "hedelmällinen lima" lisääntyy ja olen myös selvästi himokkaampi kuin muulloin. Mulla on tapana ottaa joka ilta vessassa alapääsuihku iltapesun yhteydessä, kätevää jos miehen kanssa innostutaankin niin ei tarvitse lähteä vessaan ennen sitä. nukumme alasti joten alapääkin saa hengittää. Tiukat housut, synteettiset alushousut ja siteet ovat kaikki hautovia ja hankaavia joten itse niitä yritän vältellä.

Vierailija
58/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri laittamassa viestiä, että miten te kuivat hoitelette ovulaation ajan vuodot siististi? Mulla ainakin tulee sitä limaa todella reippaasti ja sitä ei parilla pikkuhousuihin laitetulla nenäliinalla siistitä, kyllä siinä on oltava kunnon pikkuhousunsuoja ja vaihdettava sitäkin pariin kertaan. :)

Vierailija
59/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä on näitä kuivav**tuisia kapakaloja. On se nyt kumma jos jonkun alakerta ei ole sahara. ON se vaan niin ihme:D Mutta tämähän on av. Joten en ihmettele. Ihan normaalia että pysyy kosteana.

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 07:51"]

Olin juuri laittamassa viestiä, että miten te kuivat hoitelette ovulaation ajan vuodot siististi? Mulla ainakin tulee sitä limaa todella reippaasti ja sitä ei parilla pikkuhousuihin laitetulla nenäliinalla siistitä, kyllä siinä on oltava kunnon pikkuhousunsuoja ja vaihdettava sitäkin pariin kertaan. :)

[/quote]

Vierailija
60/60 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää pikkuhousunsuojia, repikääs siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme