Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pikkuhousunsuoja turn off

Vierailija
15.03.2014 |

Miksi naiset käyttää pikkuhousunsuojia?

Tutustuin eilen viehättävään naiseen pubissa ja lähdimme sitten hänen kämpilleen nauttimaan toisistamme.

Naiselta housuja riisuessa tunnelma hieman latistui kun pikkuhousuista paljastui nihkeä muovinen kostea läpyke.

Eikö suojaa voisi poistaa pöksyistä ennen kun alkaa seksihommeleihin?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kenties vääntää rautalangasta, että jopa minä ymmärtäisin? :)

Vierailija
22/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en mä näe mun käytöstä niin kamalaksi ettenkö voisi elää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:54"]

[/quote]

Kukaan itseään arvostava nainen ei kutsu naisen sukupuolielintä vituksi eikä naisen sukupuolielin ole limainen, vaan parempiakin sanoja löytyy. Vaikket toki haluaisi, niin tekstisi kertoo aika karua kieltä kirjoittajastaan.

Vierailija
24/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset hautovat juuri niillä pikkuhousunsuojilla alapäänsä vai pitäisikö sanoa etupyllynsä (!) siihen kuntoon, että lima ja valkovuoto lorisevat. Ja haju on kuvottava. Antakaa jalkovälinne tuulettua, niin ylimääräiset lorinat loppuvat. Muistakaapa nyt alapeukuttaa reippaasti!

Vierailija
25/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi humalassa sen olemassa olo ei taida juurikaan häiritä, luultavasti myös unohtuu tysin, kyllä ihan  ensimmäisenä kannattaa kämpille tullessa käydä vessassa vähän puuteroimassa vielä naamaa, poistamassa side ja sen semmosta ;) 

Vierailija
26/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:00"]

[/quote]

Kukaan itseään arvostava nainen ei kutsu naisen sukupuolielintä vituksi eikä naisen sukupuolielin ole limainen, vaan parempiakin sanoja löytyy. Vaikket toki haluaisi, niin tekstisi kertoo aika karua kieltä kirjoittajastaan.

[/quote]

Voi hyvää päivää :D Nyt vähän pilkettä silmäkulmaan ja pipoa löysemmälle. Kiitos asian selventämisestä. Miten olisi limavitun tilalle vaikka märkäalapäinen nainen? Kuulostaako paremmalta?

Hyvää viikonloppua teille naiset! :)

Vierailija
27/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset hautovat juuri niillä pikkuhousunsuojilla alapäänsä vai pitäisikö sanoa etupyllynsä (!) siihen kuntoon, että lima ja valkovuoto lorisevat. Ja haju on kuvottava. Antakaa jalkovälinne tuulettua, niin ylimääräiset lorinat loppuvat. Muistakaapa nyt alapeukuttaa reippaasti!

[/quote]

pyynnöstäsi alapeukutin. tietenkään en käytä pikkuhousunsuojaa kokoajan, etenkään kotona, mutta baarissa ei ole kiva olla märkähousuna. vuoto ei aiheudu tulehduksesta, olen vain tällainen.

Vierailija
28/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:05"]

[/quote]

[/quote]

Voi hyvää päivää :D Nyt vähän pilkettä silmäkulmaan ja pipoa löysemmälle. Kiitos asian selventämisestä. Miten olisi limavitun tilalle vaikka märkäalapäinen nainen? Kuulostaako paremmalta?

[/quote]

Olet todella asiaton, taas vähättelet muita. Veikkaan, että sinulla ei ole paljon oikeita ystäviä?

Vierailija
29/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

höpö höpö, mulla on alapää ihan aina ollut runsasvuotoinen ja jatkuvasti kostea, ei limainen eikä haiseva, toisinaan käytän pikkuhousinsuojia ja toisinaan en, ja ne ei kyllä mitään hajuja aiheuta, hiivatulehdus on aivan eri asia kun runsas kosteus ja valkovuoto. kannattaa sunkin varmaan jotain diflucania ottaa  jos niin haisee, tai sitten olet kokonaan käyttämättä niitä pikkuhousunsuojia kun näyttää sen  verta hyvää omakohtaista kokemusta olevan ettei sulle toimi, meille muille niistä ei välttämättä mitään tulehduksia tule ja onhan se nyt mukavampaa pitää toisinaan pikkuhousunsuojaa kun jatkuvasti kaupungilla vaihdella pikkareita :) faktat huomioon ihmiset valkovuoto ei ole  sama asia kun limainen ja haiseva alapää, ei ollenkaan. Terveisin kosteapimppi ilman hajuhaittoja ja limaisuutta.

Vierailija
30/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olet todella asiaton, taas vähättelet muita. Veikkaan, että sinulla ei ole paljon oikeita ystäviä?

[/quote]

Itseasiassa minulla on paljon ystäviä ja kavereita :) Juuri lähdössä ystävän kanssa oluelle. Älä nyt enää raivoa siellä vaan mene sinäkin viikonlopun viettoon. Mitä sitten ikinä oletkin tekemässä.

Vierailija
31/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:07"]

Mä en en ymmärrä miksi niitä pitää ollenkaan käyttää. Ellei ole joku super limavittu. Itse vaikka mielummin vaihdan pikkuhousut päivän aikana (sekä tietysti aamuin illoin). Mun gynekään ei niitä suosittele.

[/quote]

Mä taas en ymmärrä, kuinka joku voi päästää näppikseltään tollasta vihapuhetta... Kaikki meistä naisista ei onneksi vihaa ja halveksi omaa sukupuoltaan. On surullista, että jotkut on noin onnettomia.

[/quote]

Ei se ole naisten vihaamista jos ihmettelee että aikuinen ihminen käyttää vaippoja. 

Vierailija
32/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:31"]

Pikkuhousunsuoja poistetaan pikkareista samalla kun mennään vessaan alapääpesulle ennen seksiä - tietenkin. Sitten fressinä miehen luo. 

[/quote]

Mihin hememtin pesulle ennen seksiä? Seksin pitää olla spontaania ja sitä voi harrastaa paikoissa missä ei ole vessoja.

Vierailija
33/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:17"]

Mä en en ymmärrä miksi niitä pitää ollenkaan käyttää. Ellei ole joku super limavittu. Itse vaikka mielummin vaihdan pikkuhousut päivän aikana (sekä tietysti aamuin illoin). Mun gynekään ei niitä suosittele.

[/quote]

Mä taas en ymmärrä, kuinka joku voi päästää näppikseltään tollasta vihapuhetta... Kaikki meistä naisista ei onneksi vihaa ja halveksi omaa sukupuoltaan. On surullista, että jotkut on noin onnettomia.

[/quote]

Ei se ole naisten vihaamista jos ihmettelee että aikuinen ihminen käyttää vaippoja. 

[/quote]

Eikö sun pitänyt mennä oluelle? Tosin kertoo jotain ihmisestä, että lauantaina juodaan olutta jo puolenpäivä aikaan.

Tiedoksi, että lisääntymiskykyiset aikuiset naiset käyttää ns. vaippoja mm. siksi, että vaatteet ei tahrautuisi kuukautisvuotoon tai valkovuotoon.

Vierailija
34/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eikö sun pitänyt mennä oluelle? Tosin kertoo jotain ihmisestä, että lauantaina juodaan olutta jo puolenpäivä aikaan.

Tiedoksi, että lisääntymiskykyiset aikuiset naiset käyttää ns. vaippoja mm. siksi, että vaatteet ei tahrautuisi kuukautisvuotoon tai valkovuotoon.

[/quote]

Ei ollut tuo kommentti minulta. Minkä ikäinen mahdat olla kun et voisi lauantaina mennä päiväkaljalle? Älä nyt oikeasti pilaa päivääsi tällä ketjulla. Hyvää viikonloppua :) Minä lähden nyt valmistautumaan iltaa vaten :)

Vierailija
35/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sinne oluelle kuitenkin ystävän kanssa :) Ja kamala sentään, aion juoda illalla vielä lisää! 

Vierailija
36/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhanpäiväistä rutikuivaaavikko-sademetsä  kiistelyä. Olkoon jokainen onnellinen omastaterveestä värkistään jos se terve on, se tarviiko joku silloin tällöin pikkuhousunsuojia ei varmaan ole kenenkään ihmettelemisen aihe, varsinkaan sellaisen joka itse ei vuoda kuin juuri ja juuri kuukautisten aikaan. Ihan normaali asia ja jokaisen aikuisen sen pitäisi jopa tietää, terveystiedon tunneillakin ala-asteelta asti siitä on puhuttu että jokaisen vuoto on yksilöllistä, toiset on jatkuvasti märkiä alapäästä ja toiset rutikuivia. Se on sitten tulehdus jos haisee, sillä valkovuoto on hyvinkin hajutonta. jne... 

Vierailija
37/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän suojia, koska monesti naistenvessoissa ei oo paperia ja vielä pahempi turn off on kuselta haisevat alkkarit. Niin ja se kusenhaju siirtyy sit sukkiksiin tai housuihin.

Mutta jos eksyn jatkoille, yritän muistaa ottaa sen ajoissa pois. Ei tunnu ittestäkään kivalt, jos joku kopeloi tuhriintunutta suojaa.  :D

Vierailija
38/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on peuhaamisen jälkeen löytyny seuraavana aamuna kurttunen suoja liiskaantuneena lakanoista. Noh, sekin on vaan sitten täytyny poistaa mahdollisimman sievästi. :D

Vierailija
39/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outs. luultavasti seuraavana päivänä naistakin voi nolottaa. Itse olen kerran pikaisesti peiton alla rutannut seinän ja sängyn väliin siteen kun vasta muistin :D 

Vierailija
40/60 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei oo kiva ku makoillaan rentoina, ja molempien katse osuu siihen ruttaantuneeseen suojaan. Häpeänsietokyky tulee testatuksi. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi