Lumian BING-näppäin ARGH
Saako sen pois päältä? Miks oi miks on laitettu ominaisuus joka on mielettömän ärsyttävä ja jota kukaan ei käytä?
Kommentit (51)
Naurattaa välillä jos hakee jotain Bingillä ja haku on jotain aivan yksinkertaista. Sitten Bing ei löydä mitään :D Maailman paskin hakukone ja päässyt oletusnapiksi Nokialaisiin, hahhah.
Miten sai vaihdettua sen hakukoneen googleksi? Omassa puhelimessani oon onnistunut, mutta enää en muista ja mies haluaisi myös. En siis puhu nyt bing-napista vaan kun avaan internetin. Älkääkä höpöttäkö että tallenna google aloitusnäyttöön. Osaan kyllä. Vaan kuinka saan Googlen hakukoneeksi, kun käytän www-toimintoa?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 16:34"]
Miten sai vaihdettua sen hakukoneen googleksi? Omassa puhelimessani oon onnistunut, mutta enää en muista ja mies haluaisi myös. En siis puhu nyt bing-napista vaan kun avaan internetin. Älkääkä höpöttäkö että tallenna google aloitusnäyttöön. Osaan kyllä. Vaan kuinka saan Googlen hakukoneeksi, kun käytän www-toimintoa?
[/quote]
Ihan vaan mee selaimeen ja sieltä asetukset. Sama mesta, mistä esim. sivuhistoria tyhjennetään.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 15:41"]
Johtuisikohan siitä, että kyseiset sanat kuuluu kirjoittaa isolla kirjaimella...
[/quote]
Ai esim. sana Se kuuluu aina kirjoittaa isolla? näin ainakin minun Lumiani luulee, joten ehkä se onkin sitten oikeassa...
Hei
Tein videon youtubeen
http://www.youtube.com/channel/UCNDcsxQtWs2AccnqMjxeVpA
Helppo menetelmä, joka ei vahingoita kännyä
terv. propelihattu
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:10"]
Googlen saa oletushakukoneeksi selaimeen. Joten yhtä nopeasti sinnekin pääsee kuin Bingiin, jos vain osaa puhelintaan käyttää. Enkä minä ainakaan ole koskaan Bingiin vahingossa joutunut. Huono se kyllä on, sitä ei käy kiistäminen.
[/quote]
Kyllä mäkin saan Googlen laitettua etusivulle. Sormi vain osuu monta kertaa päivässä vahingossa BING-näppäimeen, ARGH :) Etkö sinä muka ole KOSKAAN vahingossa hipaissut BING-näppäintä? Uskomatonta. Mulle käy niin monta kertaa päivässä. Tästä on typerää tehdä asia, että "sinä kun olet tyhmä käyttäjä niin et osaa käyttää kännykkääsi".
Hyvin yksinkertainen asia: Yleisimmin käytettävät näppäimet pitäisi olla sellaisia, että jokainen haluaa ja tarvitsee ne kännykkäänsä. Erilaiset sovellukset pitäisi saada olla itse valittavissa. Eikä niin, että pakkosyötetään huonoa BINGiä niin, että monta kertaa päivässä hipaisee vahingossa ko. näppäintä. ÄÄRETTÖMÄN ärsyttävä ominaisuus. Paljon on opittavaa käyttäjälähtöisyydestä ja asiakkaiden kuuntelemisessa, kun tällaisia mokia tehdään. Muuten kiva ja hyvä kännykkä kyllä..
ap
[/quote]
Minulla on ollut nyt tämä lumia kohta kolme vuotta ja luen ihan äimänä ongelmastasi :)
Joko sinulla on erikoiset sormet, jos monta kertaa päivässä hipaiset bingiä tai sitten en vain muuten tajua, miten se on mahdollista.
kaikkea sitä lukeekin :)
Ainoo, missä bing on kätevä, on musiikkikappaleiden tunnistus. Tunnistaa todella hälyisissäkin paikoissa, kuten kaupoissa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 07:51"]
Saako sen pois päältä? Miks oi miks on laitettu ominaisuus joka on mielettömän ärsyttävä ja jota kukaan ei käytä?
[/quote]
koska microsoftin company policy on perseestä
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 07:51"]
[/quote]
koska microsoftin company policy on perseestä
[/quote]
Jos haluatte googlea oletusselaimeksi, miksi oi miksi että käytä sitä v:n googlea tai bingiä edes siihen, että hakisitte sieltä ohjeet? Mihin te tarvitsisitte sitä googlea, jos ette edes tähän? Tuollainen tuli ihan helpolla haulla:
http://www.microsoft.com/en-us/mobile/support/faq/?action=singleTopic&topic=FA139224
Bing napin voi ohjelmoida uusiksi esim. niin että avaa Googlen. Muistakaa kirjautua ennen kielimuutosta Google tilille -Gmail, Google +, Youtube etc, jotta osaa hakea oman oletuskielesi Googleen. Kiele/alue vaihdon ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen voit kirjautua ulos ja selain muistaa oletuskielesi.
Itse ollut erittäin tyytyväinen, kun Bing on hävinnyt napista.
Olkaa hyvä