Lumian BING-näppäin ARGH
Saako sen pois päältä? Miks oi miks on laitettu ominaisuus joka on mielettömän ärsyttävä ja jota kukaan ei käytä?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:10"]Win-puhelimissa on pakko olla se bing-nappi. Ei ole siis vain nokialla. Kalenteri on sysipska, siksi latasinkin Chromoksen kaupasta.
[/quote]
Miten niin pakko? Miksi mikään ominaisuus olisi pakko olla? Etenkin jos ei ilostuta tai hyödytä käyttäjiä. Ellei juuri kukaan Halua sitä puhelimeensa?
ap
ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:22"]Olispahan kätevää, jos tuohon vois jostain asetuksista vaihtaa niin, että ko. näppäimestä pääsiskin googleen eikä bingiin.
Bing löytää huonosti hakutuloksia, siksi en halua käyttää sitä.
[/quote]
Niinpä!
Mullakin on Google ladattuna etuivulle, Bingiä en käytä koskaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 08:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 08:20"]
Minua VITUTTAA lumiassa, että soittoääni ei pysy halutussa volyymissa jos puhelimen sammuttaa vaan palautu aina ohjearvoon. Eli mun puhelimessa soittoääni on aina 13/30 sammuttamisen jälkeen, pitäisi olla 20/30 että jotain kuuluisi.
[/quote] Ja mä käytän 06/30...
[/quote]
Mulla soittoäänenä youtubesta imuroitu Ville Valo feat. Natalia Avelon - Summer Wine..niin se tulee niin hiljaa, että kovalla on oltava jos meinaa, että se toppatakin taskusta kuuluu. Kotona pöydällä riittää tietty pienempikin volume.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:10"]Win-puhelimissa on pakko olla se bing-nappi. Ei ole siis vain nokialla. Kalenteri on sysipska, siksi latasinkin Chromoksen kaupasta.
[/quote]
Miten niin pakko? Miksi mikään ominaisuus olisi pakko olla? Etenkin jos ei ilostuta tai hyödytä käyttäjiä. Ellei juuri kukaan Halua sitä puhelimeensa?
ap
ap
[/quote]
Miksi Windows-käyttöjärjestelmän mukana tulee InternetExplorer? Tai Live-sähköposti? Windows on Microsoftin tuote, samoin kuin IE tai Live sähköposti. Tai vaikkapa se Bing. Microsoft on tunnettu siitä, että Windowsin mukana tulee mikkiksen softia.
Bing on kyllä paska, todella herkästi osuu välillä vahingossa siihen nappiin. Bingin paras puoli on se, että koskaan ei tiedä millainen aloituskuva sieltä nasahtaa. Joku joogaava karhu tai jotain... yllätyksiä.
Miksi ette tykkää kalenterista? Itse käytän sitä aika vähän, mutta on ihan toiminut.
Ennakoiva tekstinsyöttö antaa mulla englannin kielessä melkein kaikki sanat isolla alkukirjaimella. Raivostuttavaa. Näyttää kuin olisin saksalainen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:23"]
[/quote]
ap
ap
[/quote]
Miksi Windows-käyttöjärjestelmän mukana tulee InternetExplorer? Tai Live-sähköposti? Windows on Microsoftin tuote, samoin kuin IE tai Live sähköposti. Tai vaikkapa se Bing. Microsoft on tunnettu siitä, että Windowsin mukana tulee mikkiksen softia.
[/quote]
Joo mutta ei minkään firman ole pakko laittaa tuotteisiinsa ominaisuuksia, joita käyttäjät eivät halua. Tai voihan sitä heittäyttä ylimieliseksi käyttäjien toiveille - ja katsoa kuinka jonkun muun, asiakkaitaan kuuntelevan firman myyntikäppyrät nousee nousemistaan..
ap
Lumia on ruma. Olipa kiva kuulla että se on myös huono.
On hyvä ominaisuus, että hakukoneeseen pääsee nopeasti.
Googlen saa oletushakukoneeksi selaimeen. Joten yhtä nopeasti sinnekin pääsee kuin Bingiin, jos vain osaa puhelintaan käyttää. Enkä minä ainakaan ole koskaan Bingiin vahingossa joutunut. Huono se kyllä on, sitä ei käy kiistäminen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 07:55"]
Olen niin samaa mieltä. Myös Lumian kalenteri ajaa mut hulluuden partaalle. Se _niin_ paska, että sen niin paskaksi saamiseen on ollut pakko ihan erikseen panostaa.
Muihin ominaisuuksiin olen tyytyväinen.
[/quote]
hae sovelluskaupasta choronos calendar, Se on huippu.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:10"]
Googlen saa oletushakukoneeksi selaimeen. Joten yhtä nopeasti sinnekin pääsee kuin Bingiin, jos vain osaa puhelintaan käyttää. Enkä minä ainakaan ole koskaan Bingiin vahingossa joutunut. Huono se kyllä on, sitä ei käy kiistäminen.
[/quote]
Kyllä mäkin saan Googlen laitettua etusivulle. Sormi vain osuu monta kertaa päivässä vahingossa BING-näppäimeen, ARGH :) Etkö sinä muka ole KOSKAAN vahingossa hipaissut BING-näppäintä? Uskomatonta. Mulle käy niin monta kertaa päivässä. Tästä on typerää tehdä asia, että "sinä kun olet tyhmä käyttäjä niin et osaa käyttää kännykkääsi".
Hyvin yksinkertainen asia: Yleisimmin käytettävät näppäimet pitäisi olla sellaisia, että jokainen haluaa ja tarvitsee ne kännykkäänsä. Erilaiset sovellukset pitäisi saada olla itse valittavissa. Eikä niin, että pakkosyötetään huonoa BINGiä niin, että monta kertaa päivässä hipaisee vahingossa ko. näppäintä. ÄÄRETTÖMÄN ärsyttävä ominaisuus. Paljon on opittavaa käyttäjälähtöisyydestä ja asiakkaiden kuuntelemisessa, kun tällaisia mokia tehdään. Muuten kiva ja hyvä kännykkä kyllä..
ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:18"]
[/quote]
Kyllä mäkin saan Googlen laitettua etusivulle. Sormi vain osuu monta kertaa päivässä vahingossa BING-näppäimeen, ARGH :) Etkö sinä muka ole KOSKAAN vahingossa hipaissut BING-näppäintä? Uskomatonta. Mulle käy niin monta kertaa päivässä. Tästä on typerää tehdä asia, että "sinä kun olet tyhmä käyttäjä niin et osaa käyttää kännykkääsi".
Hyvin yksinkertainen asia: Yleisimmin käytettävät näppäimet pitäisi olla sellaisia, että jokainen haluaa ja tarvitsee ne kännykkäänsä. Erilaiset sovellukset pitäisi saada olla itse valittavissa. Eikä niin, että pakkosyötetään huonoa BINGiä niin, että monta kertaa päivässä hipaisee vahingossa ko. näppäintä. ÄÄRETTÖMÄN ärsyttävä ominaisuus. Paljon on opittavaa käyttäjälähtöisyydestä ja asiakkaiden kuuntelemisessa, kun tällaisia mokia tehdään. Muuten kiva ja hyvä kännykkä kyllä..
ap
[/quote]
Ehkä huomasit, että viesti ei ollut pelkästään sinulle, vaan siihen oli koottu vinkkejä useammille ketjussa eri asioista valittaneille.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:18"]
[/quote]
ap
[/quote]
Ehkä huomasit, että viesti ei ollut pelkästään sinulle, vaan siihen oli koottu vinkkejä useammille ketjussa eri asioista valittaneille.
[/quote]
Ai. Mä en kyllä huomannut, että joku olisi valittanut, ettei pääse riittävän helposti ja nopeasti Googleen - juuri esim. laittamalla sen alkunäyttöön.
ap
Pidä sormea näytöllä pari sekuntia, niin ilmestyy kursori, jonka voi tunkea vaikka mihin väliin.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 15:32"]
Pidä sormea näytöllä pari sekuntia, niin ilmestyy kursori, jonka voi tunkea vaikka mihin väliin.
[/quote]
Aina oppii uutta, kiitos!
se kirjoitusvirheiden korjaamisongelmasta kirjoittanut. Onnistuupa korjata nyt helposti myös sanat, joita ei löydy sanastosta.
Johtuisikohan siitä, että kyseiset sanat kuuluu kirjoittaa isolla kirjaimella...
Bingiin joutuminen on kyllä uskomattoman helppoa. Ei ole koskaan tullut mieleen käyttää sitä Bingiä mihinkään, suutun vain aina sen vahinkoavauksista. Ei ole kätevää tällainen.
Olispahan kätevää, jos tuohon vois jostain asetuksista vaihtaa niin, että ko. näppäimestä pääsiskin googleen eikä bingiin.
Bing löytää huonosti hakutuloksia, siksi en halua käyttää sitä.