Joku tyyppi seisoo lampun kanssa pihalla
Kommentit (49)
Hyi. Onneksi meillä pitää herra tiibetinmastiffi tuollaiset pois nurkista.
Joku pelleilee tässä ketjussa noiden alapeukkujen kanssa, yhtäkkiä tulee aina jollekin kommentille suuri määrä alapeukkuja kerralla. Miksiköhän?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:50"]
Joku pelleilee tässä ketjussa noiden alapeukkujen kanssa, yhtäkkiä tulee aina jollekin kommentille suuri määrä alapeukkuja kerralla. Miksiköhän?
[/quote] Siksi että ei ne alapeukut näy reaaliajassa, vaan sitten kun päivität sivun, niin ne kaikki annetut ala (tai ylä)peukut tulevat näkyviin. Ja jos ketjusa on samalla minuutilla katsonut 50 ihmistä, joista 21 on painanut alapeukkua, niin ne kaikki sit näkyvät kerralla.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:50"]
[/quote] Siksi että ei ne alapeukut näy reaaliajassa, vaan sitten kun päivität sivun, niin ne kaikki annetut ala (tai ylä)peukut tulevat näkyviin. Ja jos ketjusa on samalla minuutilla katsonut 50 ihmistä, joista 21 on painanut alapeukkua, niin ne kaikki sit näkyvät kerralla.
[/quote]
Ei mun tarvi päivittää sivua. En oo siis päivittänyt silloinkaan kun älytön peukkumäärä on rävähtänyt yhtäkkiä ja ilmeistyyhän noita muissa keskuteluissakin päivittämättä koko ajan.
Koskaan ikinä ei pitös kai valoja sammuttaa? Sillonhan noi tollaset murtautus sisään kun "meette nukkumaan"? Hyi hyi hyi! Nään varmaan painajaisia, puistattaa!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:33"]Lamppu? Siis sillä on loisteputki, halogeeni tai muu sellainen kädessä?
Tarkoitatko ehkä taskulamppua, joka on valaisin.
Ärsyttävää, kun suomenkieliset eivät osaa suomea.
[/quote]
Toisella on pelottava tilanne ja sinä mietit oikeaa kirjoitus tapaa? Puhutko noin kenties lapsillesikin?
"Se on kylläkin virtsaa sekä ulostetta siellä housussa eikä pissaa ja kakkaa!"
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:36"]
Asutko sä siellä päin jossa on se outo hiippari, jossain Haapajärven lähistölläkö se oli?
[/quote]
Outoa, yhdellä kertaa tuli 6 alapeukkua sekunnissa. Se hiippari käy vauvapalstalla? :O
[/quote]
Et ollut päivittänyt sivua niiden viiden muun alapeukun aikana, joten ne tuli näkyviin, kun peukutit itse.
Mies tuli, ja kyseinen tyyppi oli häipynyt jo silloin.tai ei ainakaan ollut näkyvissä..
Ei näyttänyt miltään kännykän valolta, ellei joissakin ole sitten todella kirkas valaistus..
En tiedä mikä oli. Enkä osaa sanoa kauanko se siellä pihalla viihtyi kun en uskaltanut katsoa (nössö olen)-ap
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:19"]
Paikallaan ja tuijottaa vaan. Mitä vittua?
[/quote]
Se joka seisoi pihassa lampun kanssa oli Palsta-Asperger.... Se just oli tuossa ulkona ja arvatkaa mitä? Se tuli meille sisään ja laitto lampun maton alle!!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:36"]
Asutko sä siellä päin jossa on se outo hiippari, jossain Haapajärven lähistölläkö se oli?
[/quote]
Outoa, yhdellä kertaa tuli 6 alapeukkua sekunnissa. Se hiippari käy vauvapalstalla? :O
[/quote]
Et ollut päivittänyt sivua niiden viiden muun alapeukun aikana, joten ne tuli näkyviin, kun peukutit itse.
[/quote]
En kai mä nyt omaa kommenttia alapeukuta
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:35"]Hyh :( Missä kaupunginosassa asutte?
Terv. toinen oululainen
[/quote]
Karjasilta. -ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:35"]Hyh :( Missä kaupunginosassa asutte?
Terv. toinen oululainen
[/quote]
Karjasilta. -ap
[/quote]Ok, ei sitten lähellä meitä. Hyvä, että pääsitte eroon hiippailijasta.
33/oululainen
Haapavedellä se hiippari asuu. On muuten sairas tapaus. Liikkuu laajemmallaki.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 01:01"]
Haapavedellä se hiippari asuu. On muuten sairas tapaus. Liikkuu laajemmallaki.
[/quote]
Mä tunnen sen hiipparin!
Hiippareihin vaikuttaa olemalla itse vielä hiipparimpi. Laita kaapu päälle ja ala ulisemaan ikkunassa, pimeä huone muuten mutta aseta himmeä pöytälamppu taustalle. Voit tehostaa vaikutelmaa räpyttelemällä käsiä ylös alas yhdistettynä ulinaan.
Viikonloppuisin on kaikenlaisia välkkyjä liikenteessä. Pysy vaan siellä verhon takana kyyläämässä. Olet turvassa.