Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menitkö naimisiin omassa vai vuokra hääpuvussa?

Vierailija
14.03.2014 |

Mikäli omassa, mitä puvulle tapahtui häiden jälkeen? Onko se edelleen jossain tallessa?

Itse teetin mekon ja nyt se on roikkunut vaatehuoneessa 15 vuotta. Fiksumpi olis vuokrannut koltun kyseiselle päivälle...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa vuokrapukuja mutta en löytänyt täydellistä. Niinpä sitten ostin unelmieni puvun ja myin sen häiden jälkeen. En halunnut jättää kaunista pukua pölyttymään ja tilaa viemään kaappiin. Mutta olisin kyllä ollut valmis vuokraamaan kun, jos vain olisi löytynyt.

Vierailija
22/27 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa, yläosa oli ostettu, hameen tein itse. Yläosaa olen käyttänyt muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrapuku oli. Ei olisi mahtunut silloiseen asuntoomme minnekään häiden jälkeen. Olin sitä paitsi silloin raskaana, vuokramekosta sain vatsalleni sopivan koltun, jota ei tarvinnut säästää tilaa viemään.

Vierailija
24/27 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin puvun. Minusta ei vaan ollut mitään järkeä ostaa kallista kertakäyttövaatetta.

Vierailija
25/27 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa. Nyt se on laatikossa vaatehuoneessa.

Vierailija
26/27 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin todella kauniin hääpuvun. Häiden jälkeen vaihdatin ompelijalla siihen toisenvärisen päällikuosin ja kas, siinä minulla oli upea juhlahame mihin tahansa kekkereihin. On pidetty monta kertaa.

Vierailija
27/27 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:55"]

Mikäli omassa, mitä puvulle tapahtui häiden jälkeen? Onko se edelleen jossain tallessa?

Itse teetin mekon ja nyt se on roikkunut vaatehuoneessa 15 vuotta. Fiksumpi olis vuokrannut koltun kyseiselle päivälle...

[/quote]Niin. Että kannattaisko yhtään etukäteen miettiä, kuinka monta kertaa tulee ko. asustetta käytettyä. Ja sit miettiä, kannattaako maksaa siitä 'yhden päivän puvusta' satoja ellei jopa tuhansia. Kun ei ne omatkaan mahdolliset tyttäret tule sitä käyttämään, kun se on jo sitten niin total out.

Miksi sitä ei lainata tai vuokrata? Ihan älytöntä ostaa - vie ikuisuuksia ja hirveän tilan säilyttääkin. Ja joo, joku sanoo, että värjää sen 'juhlapuvuksi'. Ja luulee, ettei kukaan humaa, että tyyppi tulee muiden juhliin värjätyssä hääpuvussa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi