50+ nainen
Antaisitko yli puolet nuoremmalle miehelle ihan kokeilun halusta tai muuten vaan?
En tiedä mistä muualta kysyä tätä. Tunnustelen, menkö ehottamaan tälle naiselle panoa. Ja voiko sinun ikäiselle jo sanoa rehellisesti suoraan, että mennään panemaan?
Kommentit (27)
Taas eroja miesten ja naisten välillä. Käänteinen tilanne olisi joka miehen unelma, mutta naiset vain nirsoilee..
Helvetin nuija! Miten niin kysyä suoraan? Ihan kuin ei enää tarvitsisi olla tapoja kun nainen on yli 50 v. Unohda koko juttu!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 22:27"]
Helvetin nuija! Miten niin kysyä suoraan? Ihan kuin ei enää tarvitsisi olla tapoja kun nainen on yli 50 v. Unohda koko juttu!
[/quote]
Tä!? Ajattelin vaan, että kypsemmät naiset olisivat jo päässeet yli niistä teennäisistä soidinmenoista...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:57"]
En antaisi. Seksi on kivaa, mutta paneminen jonkun osaamattoman tumpelon kanssa ei ole vaivan arvoista tässä iässä.
[/quote]
Minä olisin ikäni puolesta sinulle sopiva mies koska olen 55v mutta minulla on poikuus tallella joten olisin varmaan liian tumpelo sinulle.
Kannattaa ottaa huomioon, että vaikka naiset saavat itsestään aika kauniita kaikella meikillä, hiuspidennyksillä, muotoilevilla alusvaatteilla, istuvilla vaatteilla jne. niin kun ne kaikki riisutaan pois, voi näky yllättää nuoren miehen tuonkin ikäisen rouvan kohdalla. Eikä useimmissa välttämättä tapauksissa positiivisesti.
Mulla oli kerran tilanne että lähes puolta nuorempi mies osoitti kiinnostusta pidemmän työmatkan aikana. Imartelevaa ja ehkä - jos en olisi onnellisessa parisuhteessa olisin voinut kokeillakin:D Meillä oli upeita keskusteluja, hyvää huumoria ja pientä kivaa kipinöintiä välillä - ei muuta.
Mutta jos aiot lähestyä 50+ naista tee se tyylillä eikä rynnistämällä haaruksiin kiinni!! Me emme ole puutteessa emmekä epätoivoisia joten tyyliä ja tasoa pitää lähestymisessä olla! Pelkkä nuoruus ei anna mitään
Mitä ihmettä? Mikä niissä nuorissa miehissä on vikana, kun noin kielteisiä ollaan? t. täti 52 v.