Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös hipsteri?

Vierailija
2/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

"Olet tyyliltäsi "Joponainen"

Näkökulmasi jopon sarvien takaa on laaja, mutta tyylisi selkeästi rajattu. Olet ajatuksissasi aina flow'ssa, ja olet edelläkävijä kaikilla elämänaloilla. Omena merkitsee sinulle paitsi hyvää välipalaa (jos on luomua), myös paljon muuta.

Muistutat myös tyylejä Urheilullinen ja Kultturelli."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikissa! Viltti niskassa nytkin.

Vierailija
4/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa..Jopo on lyhenne sanoista joka pojan pyörä, eli sinä olet joka pojan X, eli Y. Ratkaise yhtälö!

Vierailija
5/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyyliltäsi "Kultturelli"

Puuhelmet, huivit ja leiskuvat värit kuvaavat tyyliäsi parhaiten. Rakastat kulttuuririentoja ja haet myös innoituksen ulkoasuusi näistä lähteistä. Jos et vielä tiennyt, millainen kulttuurihai sinussa asuukaan, on korkea aika lähteä tutkimaan asiaa.

Muistutat myös tyylejä Tyylikäs ja Blingbling.

Puuhelmiä, huiveja ja leiskuvia värejä NEVER! :D Enemmän näen itseni tuona tyylikkäänä tai blingbling-tyyppinä. Ehkä antoi mulle tuon kultturellin, kun valitsin kappaleista Verdin. Klassisesta musiikista ihan tykkään, mutta ei mun pukeutumisesta kyllä löydä mitään siihen viittaavaa hakemallakaan. :D

Vierailija
6/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikissa minäkin. Totta!

Vierailija
7/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilullinen:D

Vierailija
8/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyyliltäsi Joponainen. Hmm...

Vierailija
9/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kimaltaa, se on sinun! Sinulle tyylikkyys on timmiyttä, joka saa näkyä. Mitä kimaltavampi, tiukempi tai niukempi, sen parempi. Hajuvesipilvi ympäröi sinut ja saa monet lähes pökertymään ihastuksesta.

Muistutat myös tyylejä Pullantuoksuinen ja Urheilullinen.

Itseasiassa olen hyvin konservatiivinen pukeutuja, mutta kyl maar pitää kannan timantteja aina mukanani. :) niin, ja hajuvesipilveä.

Vierailija
10/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyyliltäsi "Pullantuoksuinen"

Niin lempeä, niin suloinen. Sellainen sinä olet. Vamppi saattaa kelvata miehelle yhdeksi illaksi, mutta juuri sinunlaisen ihanuuden jokainen mies haluaa kotiinsa loppuelämäksi.

Muistutat myös tyylejä Ajaton ja Urheilullinen.

Voi hitsi, harvoin on testi mennyt näin kohdilleen!  Mulla ei ole ikinä ollut yhden yön suhteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi