Bulgariaan kesäkuun alusta
Onko kukaan lomaillut Bulgariassa heti kesäkuun alusta? Itse ajattelin lähinnä Balchikia tai Nessebaria. Onko siellä vielä viileää kesäkuun alussa? Entä hotellien ulkouima-altaat, onko lämmitettyjä? Onko kukaan känyt Aquapolis vesipuistossa Varnan tienoilla? Kiitos jo etukäteen kokemuksistanne :)
Kommentit (4)
kyllä siellä lämmintä on, jopa hikisen kuumaa altaan reunalla mutta altaat ei ole lämmitettyjä yleensä. merivesi on myös vilposta. minä olen vilukissa mutta kyllä ne lapsetkin kiljahteli kylmästä vedestä sekä altaalla että meressä ennenkuin tottuivat, minä suostuin kastautumaan vain yhdessä hotellin lämmitetyssä altaassa.
Aquapolisissa olen käynyt 12-vuotiaana ja sillon se oli ainakin ihan huippumesta. Paika "villivirta" on ihan huippu<3 Pitää vaan muistaa pitää sandaalit/läpykkäät jaloissa koska alueella on suurimmaksi osaksi kulkureitit on kivetyksestä, jotka on ihan helkkarin kuumat aurinkoisina päivinä.
Kesäkuun säistä en osaa sanoa, koska itse olin Bulgariassa elokuussa. Elokuussa säät suosivat, oli lämmintä ja aurinkoista lauantai-iltaa lukuunottamatta. Sillon ukkosti oikein olan takaa, mutta puhdisti mukavasti ilmaa. :)
Oliko Aquapoliksessa lämmitettyjä altaita?
Viime vuonna oli kesäkuussa. Alkupuolella. Olimme tosin Sunny Beachillä. Olihan siellä lämmintä. Parhaimmat säät on kyllä meille osuneet elokuulle.
Siellä on joku iso vesipuisto mikä on ollut suosittu ja pidetty.
Nimeä en muista. Se vesipuisto on siinä Burgasin ja Sunny Beachin välissä- Ei siis Varnassa.
Bulgaria on mainettaan parempi ja on todellakin paljon muuta, kuin nuorison bilemesta.
Olen lomaillut Sunny Beachillä useamman kerran ja olen käynyt myös Kultahietikolla.