Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOisat toiveikkaina torstaihin***

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuuta jäljellä neljä aamua...Noin niin kuin tiedoksi vaan...sitten alkaa...ELOKUU...jos joku ei sattunut muistamaan:)

Eilinen pino oli megamega-suuri, yli 50 viestiä. Mikäs on Vipukan tilanne, entäs Pikkuruu?

Calathea:Mikäs on sinun vointisi?

Pubu: Tuo kassi-juttu oli hyvä...Täytyy varmaan minunkin lähteä veskaostoksille, kahdelle edellisellä kerralla on ollut sama kassi mukana, täytyyhän sitä todellakin jotain uuttakin hankkia...Menenkin ensi viikolla, kun muut ovat pienintä lukuunottamatta siellä Lapin reissulla. Ai niin tulehan kertomaan oitis mitä ne siellä meinasivat vauvan koosta...Minulla sama homma edessä ensi tiistaina...

Kuinkas muuten LEM? Jokos olet mennyt???

Osa alkaa pipo kireällä, kun vauva ei tahdo sanoa yksiönsä vuokrasopimusta irti. Minä olen niin kaukana lasketusta ajasta, että pipo kirraa vielä ihan muista syistä. Minä nyt lähinnä manailen, kun mies on jatkuvasti töissä ja minä täällä yksin kersojen kanssa. Muuten sekoilin viime viikolla...DBTL-festarit ovat nyt...Oli se mies silti koko loppuviikon viime viikollakin duunissa ja nyt sama homma...puolesta päivästä tuonne neljään aamulla, sitten nukkumaan ja taas sama rumba... Olemme molemmat sellaisen pystyyn nostetun Zombin näköisiä...Mistähän saisi sellaisen siivousintoisen anopin tai äidin meille...Minä olisin ah niin onnellinen, ojentelisin siivousvälineitä käsi pitkällä heti ovella...

Alkuviikosta oli niin kaameat liitoskivut, että hyvä kun pääsin kävelemään (se onkin hienoa tämän lauman kanssa, kolmikerroksissa talossa...), mutta nyt on taas parempi. Olo on suorastaan hyvä tänä aamuna! Mies tuli yöllä töistä ja ehdotti vaakamamboa...ilmankos mamma on tänä aamuna niin maireana...

Jaaha sitten alkaa mennä levottomaksi...siirryn turvallisesti kahvin keittoon ja aamupalan laittoon. Positiivisia ajatuksia täältä sinne kaikille! Koitetaan nauttia siitä pallosta, kohta se pois ja yövalvomiset ja vatsankipristelyt huutojen saattelemana arkista totta! Niin ja maidon pakkaamat kipeät rinnat tai pullojen keittämiset...

Opemamma ja vimpula rv 35+2

Vierailija
2/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun liian harvoin kirjottelee! En osaa enää edes käyttää mokomaa konetta. Oon kyllä ahkeraan käyny lukemassa mahtavan mittasiks venyneitä pinoja. Pääsen vaan ylensä koneelle vasta illalla ja siinä vaiheessa tuntuu, että kaikki mahdolliset mielessä olevat asiat on jo kirjotettu moneen kertaan eikä oo ihmeempiä lisättäviä.

Älyttömästi onnea kaikille jo nyyttinsä saaneille ja kovasti voimia niille, jotka on uurastamassa parasta aikaa!!

Sitten omaa napaa (.). Täälläkin on olo jo hyvin kärsimätön ja kaikki mahdolliset kikat mm.siivous, sauna,seksi, nilkkojen hierominen on kokeiltu. Ainut josta tuntuu olevan tosiaan hyötyä on käveleminen ja lenkillä on viime päivinä käyty ahkerasti. Illalla oli lenkiltä jo kiire kotiin, kun maha möyrähti ihan sekasin. Neuvolassa kävin viimeks eilen ja vauva on hyvin alhaalla, muttei sijaisen mielestä ihan kiinnittynyt. Mies oli sitä mieltä, että mitä sitä sinne kiinnittymään, kun uloshan sieltä pitäis tulla :0)! Yöt oon nukkunu vaihtelevasti. Silloin kun nukuttaa, niin nään tosi levottomia unia. Usein menee pyöriessä ja synnytystä miettiessä. Tänään heräsin jo ennen seittemään ja jotenkin on tosi jännittynyt olo..josko tänään jo jotain tapahtuis?? Oishan se kiva päästä moikkaamaan Babybeliä, joka muistaakseni meni tänään sektioon Ekks:laan?!?

Tsemppiä kaikille isojen masujen kanssa tuskaileville! Yrittäkää nauttia rauhassa loppuraskaudesta..ei se enää kauan kestä!

Hipsuhiiri ja Pipana 38+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkis sitten viimeinen " työpäivä" . Siskolla alkaa loma ja tyttö ei tuu hoitoon. Pari viikkoo keretään viettää aikaa omalla porukalla ja kenties nukkua aamulla pidempään ennenkuin alkaa kouluun heräämiset.

Mies kotiutuu parin yön päästä reissusta. Vielä en tiedä lähdenkö hakemaan heitä lentokentältä vai hakeeko joku muu. Autoon mahdutaan kyllä vaikka lähtisin kaikkien lasten kanssa. Mutta ikinä en oo lentokentällä käynyt mutta niihin taitaa olla ihan hyvät opasteet. Meillä mies hoitaa yleensä ton ajamisen jos kauemmaksi lähdetään.

Rupee oleen puhkinainen olo. Nukkumaan meno oli eilisen kivan päivän jälkeen vaihteeksi vaikeaa. Ymmärrettävää kun kaikilla rupee oleen isiä ikävä. Yölläkin heräilivät kuka vessaan, kellä oli jano tai muuten vaan kitisivät isommatkin.

Huominen ultra jännittää. Miten päin se meijän vauveli siellä on. Toivotaan että oikein päin ettei tarvii murehtia.

Tänään aattelin jos olis lasten kanssa lähdetty kävelemään ja käyty eläin kaupassa hakemaan uusia tarvikkeita meijän linnuille. Autollakin vois mennä mutta sieltä ei löydy koskaan parkkipaikkaa niin on melkein sama jos kävellään kotoota asti. Saapahan lapset liikuntaa eikä se ole itsellekkään pahasta.

Nyt hakemaan toinen kuppi kahvia että saa silmät auki.

puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja masuasukki 37+0

Vierailija
4/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen pirteenä meikä vaikka eilisilta oli aivan kamala. ei meinattu saada tyttöö nukkumaan millään, en minä ymmärrä että mikä sillä on. Kiukutteliko sitä kun oli mummollaan yhden yön vaiko voisko tuo jo jotain ymmärtää siitä että täällä tapahtuu outoja juttuja ja kohta hän ei olekaan kaiken " keksipisteenä" ????? En ymmärrä... Eilen tuli vaan mieleen että onneks ei vauva ole vielä syntyny, helpompaa tää varmasti on näin, luulen että meillä tullaan käymään aikamoista sotaa tuon tytön kaa sitten kun veikka tai siskolikka kotiutuu.. Ja kun se ensimmäinen tahtokausi on alkanut nostaa päätään *huokaus*

Ihan kiva OPEMAMMA kun muistutit noista pakkautuneista rinnoista jne... ne yöt on kyllä yhtä tuskaa kun tissit on kivikovat ja vauva vaan tuhnuttaa, sitten jos nukahdat ni heräät tasan tarkaan siitä kymmenen litran maitolammikosta, ou jee! Ja ne hetket kun olet ihan pihalla siitä mikä vauvalla on hätänä... :).. Ensimmäiset kuukaudet mennään taas ihan sumussa, hyvä jos oman nimensä muistaa...

Mie tosiaan kaipailen PIKKU_RUUTA, on taidettu siellä päästä hommiin tai sitten on jotakin vialla... Ja tänään on taas vauvansyntymiä tiedossa..... VAUVANSA HAKENEET vois tulla kyllä ilmoittautumaan ni meidän ei tarvis täällä huhuilla :), pitävät hulluja jännityksessä.

hanneli ja natikka 38+4

Vierailija
5/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eilen litran glögiä ja sain kauhean närästyksen ;o(

Pakko olisi sopeutua tähän ja odotella. Ensimmäisen kohdalla olin hieman malttamaton, mutta en muitaisi että muulloin olisi tälläaista ollutkaan. Tämä loppuraskaus syö minua aivan valtavasti olen ISO KIUKKUINEN VÄSYNYT möhkö-fantti. Eihän tämä tule ikinä ulos kun se ei laskeudu. Se on poikittain tai perätilassa niin ettei edes perä jumittaudu tuonne kanavaan. Neuvolantäti paineli sitä ja sanoi ettei alhaalla tunnu mitään eikä siellä todellakaan mitä itekkään tunnustellen ole. Koko 3,5 kiloa on tuossa tissien alla lantion yläpuolella. Hengityskin on käynyt taas vaikeaksi. Siksikään ei uni meinaa maistua. Eilen yritettiin käännytys asentoja ja mies painali vauvaa, se liikkui ihan valtavasti, mutta sit meilläkin heräs pelko että mitäjos se hirttyy napanuoraan kun tuttavienkautta olemme tälaisenkin tapauksen kohdanneet, joten sitten sai nekku pyöriä rauhassa ja ehkä on parasta antaa sen olla vaan - on se nyt ainakin hengissä.

MYRY kiva että teidän vauvan tuoksuinen arki on lähtenyt hyvin käyntiin!!!! Kirjoitit minulle onnistuneen kokemuksen perätilasynnytyksestä, jota minäkin tässä olen toivonut. Luin kirjoituksesi eilen taas uudelleen. Minkä kokoinen teidän nelonen oli syntyessään? Kun minusta tuntuu että tässä mennään rajoilla...

Babybelillä taitaa olla kohta vauvat sylissä... kaksosten odottajalilla varmaan on tukalat paikat jos vauvaa masussa 7kg ja minäkun valitan tästäkin.

Shoppailemaan en viitsi lähteä kun pitää ottaa noi kaksi vanhintakin mukaan ja sit kun mies tulee töistä on jo niin puhki ettei jaksa...mutta jotakin aksonia kaivataan kaikki neljä.

Hei PÄÄKAUPUNKILAISET onko siellä mitään kivaa lasten kohdetta jossa voisi vierailla...jos ei oteta lukuun Lintsiä, Korkeasaarta ja Suomenlinnaa joissa on jo vierailtu. Heurekassa käytiin vajaa vuosi sitten eikä tämän hetkinen näyttely ole oikein 5-7vuotiaille...niin ja Serenaan minä en nyt lähde, eläintieteellinen on rempassa. Hkin kaupungin sivulta en löytänyt mitään. Ikean lasten leikkipaikka on aina yksi odotettu kohde, mutta voisi olla jotakin muutakin jos sinne asti ajaa. Parin tunnin Jumboilu tai Itiskin menee, jos saa vastapainoksi jotain kivaa tekemistä.

Tulipahan pitkä sepustus...

Kretu vko39/39+2 ja muksut -99,-01 ja -04

Vierailija
6/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä satunnainen pistäytyjä, keväällä joskus kirjoittelin mutta töistä pois jäätyä ei ole tainnut tulla käytyä palstalla kertaakaan.

Kyllä tuntuu, että aika matelee. Mies on luonnollisesti ollut töissä koko heinäkuun - onhan se kivempi, että on lomalla sitten vauvan synnyttyä oikein pitkään. Mutta kyllä osaa olla Helsinki autio näin heinäkuussa! Tuntuu, että KAIKKI ystävät, tuttavat ja sukulaiset ovat muualla lomailemassa. Mihinkään kauas en kahden lapsen kanssa jaksa lähteä, kun kelit on meikäläisen makuun melkoisen lämpimät. Lähipuistoja kolutaan päivästä toiseen, tyhjiä ovat...

Olisin valmis lähtemään laitokselle vaikka tänään, mutta täytyy pitää pää kylmänä. Tuo meidän nro 2 syntyi vasta viikolla 41+5, joten yritän toppuutella itselleni, että kyllä se NELJÄN viikon päästä on jo varmaan syntynyt. Äääääk... ;-) Täytyy vain toivoa, että tämä kolmas pieni pitäisi hiukan enemmän kiirettä kuin veljensä aikanaan. Esikoinen tuli sentään ajallaan eli toivoa on??

No, kannattaa odottaa, kesti miten kauan vain. Ja ensi viikolla luulisi ihmisten jo palailevan lomilta, ainakin osan. Jospa tämä meidänkin elämä muuttuisi hiukkasen sosiaalisemmaksi. :-)

Voimia ja kärsivällisyyttä itse kullekin!

t. Hiirenvirna rv 38+0

Vierailija
7/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku kirppumme päätti syntyä viikoilla 36+2 eli 23.7. Suloinen nyyttimme oli pienikokoisempi kuin mitä viikot olisivat antaneet olettaa 43cm/2180g. Elikkäs keskosena käsitellään ja vitamiinilisät ja rautalisät tulivat hoitokuvioihin mukaan.

Pikkuinen on kuitenkin virkeä ja jaksaa syödä hyvin rintaa. Maito on jo noussut, joten ruokaa riittää =)

Synnytys lähti käyntiin lauantaiaamuna. Sängyltä noustessa alkoi lapsivettä valua ja sitä tuli sitten pitkin päivää. Koska viikkoja vähän pyysivät heti lähtemään sairaalaan. Sairaalassa kaikki ok, joten jäätiin odottelemaan supistelujen alkamista. Ne alkoivat su aamuyöstä ja pieni tyttömme syntyi 12.24. Synnytys kesti siis kuutisen tuntia ja ponnistus kymmenisen minuuttia. Kipujen kanssa aluksi pärjäsin suihkulla ja alaselän painelulla, lopuksi käytin myös ilokaasua ja sain kaksi kertaa spinaalipuudutuksen. Tyttö syntyi loppujen lopuksi jakkaralla.

Esikoiselle taisi olla synnytyskeikka kaikkein rankin. Huonosti nukkuneena ja oudoissa ympäristöissä on aikas kiukkuisella päällä. Eiköhän tämä tästä kun saadaan taas normaalirutiinit hänelle ja hyvät unet.

ONNITTELUT KAIKILLE MUILLE VAUVANSA SAANEILLE!!

petraelena ja kirppu 4 pv

Vierailija
8/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kretukka:

Hei PÄÄKAUPUNKILAISET onko siellä mitään kivaa lasten kohdetta jossa voisi vierailla...jos ei oteta lukuun Lintsiä, Korkeasaarta ja Suomenlinnaa joissa on jo vierailtu. Heurekassa käytiin vajaa vuosi sitten eikä tämän hetkinen näyttely ole oikein 5-7vuotiaille...niin ja Serenaan minä en nyt lähde, eläintieteellinen on rempassa. Hkin kaupungin sivulta en löytänyt mitään. Ikean lasten leikkipaikka on aina yksi odotettu kohde, mutta voisi olla jotakin muutakin jos sinne asti ajaa. Parin tunnin Jumboilu tai Itiskin menee, jos saa vastapainoksi jotain kivaa tekemistä.

Mä olen suunnitellut retkeä Mustasaareen lampaita katsomaan lasten kanssa mutta en ole saanut arkena ketään kaveriksi, joten on jäänyt tekemättä. Se on mukavan rauhallinen saari. Ai mutta te ette olekaan täältä päin, joten löydätte ehkä lampaita lähempääkin?? :-D Harakan saareenkin tekisi mieli viedä tuo meidän 5-vuotias luonnontutkija - sinne kannattaa mennä, jos on kiinnostunut katselemaan lintuja ja tutkimaan ötököitä.

Huomasin, että Hakaniemen parkkihallissa on taas joku Lego-show tms. Ei olla siellä käyty koskaan, mutta muistelen jonkun tutun sitä jonakin aikaisempana vuotena kehuneen. Hesarin entisessä toimituksessa olevassa museossa on kait Nalle Puh -näyttely - me on odotettu sadepäivää, että päästäis sinne, mutta ei ole sadetta tässä kuussa juuri näkynyt.

t. Hiirenvirna

Vierailija
9/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä se pyykkikone edelleenkin laulaa. Jotakin hyötyä näistä oudoista tuntemuksistakin siis on.

Piti jo eilen kysäistä, että mikä tuo glögivillitys on? Kertokaa-kertokaa...

Illalla myöhään vielä kirjoittelin ja ylläri-ylläri valitin mutta enpä tiedä, onko kukaan lukenut : kysyn nyt kuitenkin uudestaan, että mistä ihmeestä te hankitte imetysliivinne? En löydä mistään järkevän näköisiä / tuntoisia / oikean kokoisia ( saatika sellaisia, jotka ei maksais ihan maltaita). Ns tavallisista kaupoista ei saa kuin liian pieniä.

Lähdenpä tästä puuron keittoon. Tekee mieli aprikoosilla ja luumulla höystettyä kaurapuuroa.

Tänään " saadaan" taas vauvoja -jännää!

Ode

Vierailija
10/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä itekään käynyt mutta kaverit ovat kehuneet lasten viihtyneen siellä.

Vierailija
11/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ode71:

Illalla myöhään vielä kirjoittelin ja ylläri-ylläri valitin mutta enpä tiedä, onko kukaan lukenut : kysyn nyt kuitenkin uudestaan, että mistä ihmeestä te hankitte imetysliivinne?

Mulla sama pulma, varsinkin, kun rinnat ovat nyt kolmosta odottaessa jo valmiiksi isommat kuin kahden edellisen kanssa. Taasko ne kasvaa kaksi kuppikokoa kahdessa tunnissa??? :-0

Olen ostellut Bravado-liivejä varastoon parit - nämä on sellaiset toppimalliset, eli koon kanssa ei ole ihan niin tarkkaa, kun rintojen koko muuttuu. Eivät ne täydelliset ole, mutta niiden kanssa varmaan yritän elää, kun meikäläisellä tuo rintojen koko imetysaikana vaihtelee kovastikin - ja liivipyykkiä tulee, eli liivien olisi syytä olla konepestävät. Bravadoa myy ainakin Nettiemo, jos haluat käydä katsomassa.

Hiirenvirna

Vierailija
12/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoikin aamu sitten pikkasen kurjasti pönttöä halaillen. Ehkäpä tuli juotua liian nopeasti vettä. Pahoinvointia ei kuitenkaan onneksi ole. No huomenna sitten neuvolaan, että pääsee mittailemaan muita arvoja. Taitaa vauva jättää vatsalaukulle naftisti tilaa.

Joo tulkaa kaikki sitten kertomaan tänne vaikka kuulumisia ihan vauva-arjestakin jos ei tuonne vauvapalstalle saada vielä mitään elokuista actionia :)

Mites Erialla ja Taatelilla on alkanut arki sujumaan? No ei taida vauva-arjessa olla niin paljon vapaa-aikaa kuin meillä varsinkin ekan odottajilla, jotka täällä vaan kotonansa yksin hengailee tietokoneen ääressä. Paitsi tänään mun mies jäi kotiin tekemään hommia, kun se huolestui, että miten mä voin :)

Päivänjatkoja kaikille...

Pia 39+

Vierailija
13/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksi onnittelut petraelena!!! ja voi että mua jännää babybelin tilanne..siinä ne nyytit varmaan tuhisee :)

täällä ei mitään ihmeempiä,ootellaan kovasti et joskus alkais jotain tapahtuu,uskon kyllä lujasti et mulla menee tonne syyskuun puolelle..

no maanantaina oon viisaampi ku kattovat mahunko synnyttää normaalisti vai tuleeko sektiolla.

nyt kiisselin tekoon...

k.h.p ja tärppi 35+4

Vierailija
14/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA KAIKILLE NYYTTINSÄ JO SAANEILLE!

Pääsinpäs minäkin taas pitkästä aikaa koneelle ja sieltä täältä lukaisin aikaisempia pinoja, että pysyisin kärryillä... Isäntä lähti tyttöjen kanssa Tampereelle Särkänniemeen täksi päiväksi, ja minun pitäisi ruveta siivoamaan... saas nähä... ;)

Eilisessä pinossa oli raudan syömisestä juttua... Minä olen joutunut kouluajoista asti syömään rautaa aina kausittain ja aikaisemmin käytin Retaferia, ongelmana tässä oli se, että maha meni ihan sekaisin. Nyt tämän raskauden aikana olen syönyt th:n ohjeen mukaan Obsidania ja toiminut ihan hyvin... Yhdessä vaiheessa hemppa nousi 105:stä peräti 106:een! Sain neuvon syödä yhden viikon ajan kaksi tablettia ja sitten palata yhteen. Eilen neuvolassa hempaksi sitten saatiinkin 121! Pidempään kahta ei ilmeisesti suositella syötäväksi.

Itse otan tabletin aamulla n. tunti ennen nousemista ylös.

Vipukka74; kyselit ei-kipeistä supistuksista...

Minulla on ollut nyt n. viikon ajan iltaisin 20 min. välein mahan kovaksi vetäviä ei-kipeitä supistuksia ja näitä tulee 2-3 tuntia. Eilen lääkäriltä neuvolassa asiaa tiedustelin, ja sanoi olevan vain harjoitussupistuksia.

Harjoitussupistuksia tai ei, niin kuitenkin jotain sne ilmeisesti on saaneet aikaiseksi, koska lääkäri ilmoitti kohdunkaulaa olevan jäljellä 1,5 cm, ulkosuulta 1,5 cm auki mutta sisäsuu on vielä kiinni. Pää on jo kiinnittynyt.

Oli muuten todella kiva eilen mennä neuvolalääkärille, kun th ilmoitti heti kovaan ääneen, että ajat on sitten lääkärille todella myöhässä, kun oli unohtanut tulla koko neuvolaan! No tunnin odottelin ja sitten pääsin sisään, lääkäri kyseli vain pakolliset, kokeili ja mittasi kohdun ja se oli sitten siinä.

Painossa olin siirtynyt uusille kymmenille ja kohdun kokokin oli saanut uuden kymmenyksen 31 cm.

Mutta ei kai tässä auta muu kuin tarttua toimeen, tarkoituksena on käydä tänään olohuone lattiasta kattoon läpi, pestä ikkunat ja sitten rojahtaa sohvalle... Selkä on sen verran kipeenä, että ajattelin siivota perusteellisesti huone/päivä.

Emma-Liinu rv 35+1

Vierailija
15/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu lähtenyt vähän takkuisesti liikkeelle. Heräsin yöllä jomottavaan päänsärkyyn, joka on edelleen kyydissä. Tyttö kiukutteli aamupuuronsa kanssa ja sylki täyden suullisen lattialle, kun hillossa oli kuulemma roska...

Ode71: En osaa auttaa kysymyksessäsi. Itse haluaisin löytää jotkut vähän " kivemmat" imetysliivit, kun ei huvittaisi kuukausitolkulla käyttää hirveitä mummotyyppisiä liivejä. Miksi ovatkin kaikki minun löytämäni niin hitsin rumia. Turhamaistahan tämä on, mutta elämä on sekä pintaa että syvyyttä...

ONNITTELUT Petraelenalle nyytistä.

Mies kyseli eilen, että syntyyköhän meidän vauva etuajassa? Voi kun tietäisi! Hän lähinnä pohtii esikoisen hoitoon liittyviä ongelmia. Olen joutumassa noin 80-90 prosentin varmuudella yksin synnyttämään miehen jäädessä esikoisen kanssa. MIehen siis oltava maisemissa, että joku pitää huolta tytöstä. Todella hyvällä onnella voisi mies päästä jopa mukaan synnytykseen. Siis jos synnytys käynnistyy aamusta ja saadaan tyttö päiväkotiin.... Päiväkoti aukeaa 7. elokuuta.

Velho78 rv37+1

Vierailija
16/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siitä Glögistä...oliko se pubu vai pumpuli joka sanoi että sitä tai jotain vastaavaa käytetään jossain keskieuroopassa synnytyksen käynnistykseen ;)

Siis vitsimielessä tässä heinäkuun helteessä lämmitellään jouluglögiä ja toivotaan, että jotakin tapahtuisi....

...epätoivoisena sitä täytyy kaikki kokeilla kun kaapista sattui löytymään hylätty purkki maustejuomaa...terästämään en uskaltanut , jos vaikka synnytys olisi käynistynyt olisi ollut nolo mennä polille sammaltamaan että piti saada lisää potkua.

;) Kretukka

Vierailija
17/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ode: Mä törsäsin ainakin bebesistä ostettuihin liiveihin...siellä on aika paljon eri kokoja ainakin kun netistä tilaa. Tilasin yhdet kalliit bravado supremet ja sitten ostelen kaarituellisia kun tietää mikä on sopivampi koko. Mälsää tosiaan kun niitä kokoja ei jostain anttilan tyyppisistä kaupoistakaan löydy. Mutta en muista missä liikkeessä, mutta hesassa oli yksi alusvaateliike, jossa pystyi 20 eurolla tekemään mistä tahansa omista liiveistä imetysliivit. Eli sitäkin voi sitten myöhemmin harkita, jos ei kivoja kaarituellisia löytäisikään.

Pia taas

Vierailija
18/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea tyttövauvasta. Nythän näitä uutisia todella tuleekin joka päivä. Ihanaa.

Pia

Vierailija
19/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pienestä tytöstä!!!

Nyt ne sittenm ilmestyi, ihan äkkiarvaamatta eilisiltana. No arvaatte varmaan että raskausarvet. Vatsa on ihan järjetön, joten navan seudulta iho revennyt " kauniisti" . Ja kuulemma kaksosodotuksen jälkeen maha ei ikinä palaudu. Toista se oli esikoisen kanssa, kun parissa kuukaudessa olin entiselläni. Myös iho on nyt huonossa kunnossa eikä tuo henkinen olokaan ole paras mahdollinen.

Että näin turhamaisella tuulella tänään.

Kukas kyseli niitä Hgin kivoja paikkoja? No ainakin Pihlajasaaren uimarannalle lauttamatka on lapsille mukavaa ja Fallkullan kotieläintila Tapanilassa on ilmainen.

Vierailija
20/47 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut petraelenalle pienen pienestä tyttösestä.

Kumpiakohan sillä babybelillä on tyttöjä vai poikia vai molempia.

puuhis 37+0