Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauan ilman seksiä?

Vierailija
14.03.2014 |

Mikä on pisin aika ilman seksiä parisuhteessa??

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 21:23"]

Haluttomuus ei aina tarkoita vain ettei huvita, (silloinhan ei tee aloitteita, mutta pystyy seksiin kuitenkin) vaan se voi tarkoittaa, että seksi tuntuu vastenmieliseltä. Silloin se rikkoo sitä ihmistä vastaan, jos seksiä joutuu harrastamaan. Haluamaton joutuu tuntemaan itsensä hyväksikäytetyksi, kun joutuu osallistumaan tapahtumaan, jonka kokee niin herkällä alueella kuin seksuaalisuus vastenmielisenä. 

Se, että toinen haluaa ei mielestäni mitenkään ole syy rikkoa itseä. 

Jos haluttomana antaminen olisi noin helppoa kuin sen esitätte, niin ei kai mitään ongelmaa olisikaan? Haluton kärsii siitä, ettei pysty seksiin, mutta aihe on vaikea, koska harva meistä haluaa kertoa, ettei pysty.

[/quote] Ihan fiksusti vastattu. Tällaisessa tapauksessa ko.henkilöiden olisi hyvä sapia tai hiljaisesti hyväksyä se, että toinen ei olisi sidottu seksittömään loppuelämään. / vilivallaton

[/quote]

Niin. Itse en olisi varmaan silloin hyväksynyt sitä, että mies pettää, koska olin hänelle alunperin vaikeuksistani kertonut ja näkihän hän ne. En haluttomana osannut edes kuvitella, miltä puutteessa eläminen tuntuu. Onneksi mies ei tuntenut tarvetta mennä muualle ja nykyään ymmärrän asiaa jo toisin ja vastaavassa tilanteessa saattaisin luvan antaakin. Nämä ovat tosi vaikeita asioita koska haluttomuus voi olla tosi kipeä asia haluttomalle ja sitten kun puoliso vielä näyttää, että saa nautintonsa ihan muista ihmisistä, niin ei siinä suhteeseen ainakaan itselleni paljon rippeitä jää.

Niin hirveää oli se, ettei pystynyt olemaan kenellekään miehelle tyydyttäjä. Kun en vain pystynyt. Nyt kuten sanoin se asia ei ole enää niin kipeä, kun pystyn. Näyttää kylläkin siltä, että täällä suurimman osan partnerin haluttomuus on ihan uusi asia, eli koko tilanne tavallaan hiukan erilainen kuin meillä.

Vierailija
62/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen seksuaalisten halujen poistopilleri olisi ihan kätevä lääke haluttoman kumppanille, nimittäin seksittömyys ei haittaa kun niitä seksihaluja ei ole. 

Jos siis suhde muuten hyvä ja halutaan pysyä yhdessä. Olen miettinyt, miksei tällaista ole kehitetty. Haluttomana on nimittäin erittäin helppo olla; et kärsi ikinä puutteessa. (No, ajatus on aika radikaali eikä tarkoitettu ihan tosissaan otettavaksi ;)   )

39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tuolaisen pillerin heti kun tulee kauppaan! Saa olla sivuvaikutuksena vaikka kuppa, kunhan halut lähtisi lopullisesti. Sen verran kitkaa ovat haluni meidän parisuhteessa aiheuttaneet, että olen jo miettinyt lobotomiaa hyvänä vaihtoehtona. Siinä sitten tuijottelisin vaan seiniä päivät pitkät ja haistelisin kukkia kedolla. Harmittaa.

Vierailija
64/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39:lle

Olisiko se ollut jotenkin 'sinulta pois', jos puolisosi olisi saanut täyttymyksensä muualla? Siis kun sinä et kyennyt? Jokainen ymmärtää, ettei ihminen kykene kaikkeen ja se on ihan ok. Mutta silloin se tosiasia pitää pystyä tunnustamaan ja keksiä avuksi joku kiertotie.

Saako kysyä mitä tapahtui, että seksihommat alkoi myöhemmin luistamaan?

Vierailija
65/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 18:13"]

Ärsyttää kun toiset väittää että joku pihtaa, jos ei ole haluja niin en kutsuisi sitä pihtaamikseksi. Pihtaaminen on sitä, ettei anna juuri sinulle, muille kyllä tai nauttisi kyllä seksistä kanssasi, mutta on päättänyt, ettei anna.

Haluttomuudessa ei ole yleensä tästä kyse. 

[/quote]

Luulen, että tässä on kyse siitä harhakuvitelmasta, että miehet haluaa aina. Eli jos mies ei anna, se pihtaa. Naisella taas haluttomuus hyväksytään syyksi.

Vierailija
66/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Luulen, että tässä on kyse siitä harhakuvitelmasta, että miehet haluaa aina. Eli jos mies ei anna, se pihtaa. Naisella taas haluttomuus hyväksytään syyksi.

[/quote]  Miksi naisten haluttomuus on sen kummempi syy kuin miesten haluttomuus?

Vierailija
67/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]  Miksi naisten haluttomuus on sen kummempi syy kuin miesten haluttomuus?

Vierailija
68/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä oikeasti mitään eroa ole. Haluton on haluton, oli sukupuoli mikä tahansa. Kykenemätön on kykenemätön vaikka asiaa miten kääntelisi.

Sitä vain ihmettelen, että jos ongelma on haluttoman osapuolenkin mielestä niin suuri, niin miksi he eivät käy lääkärissä tutkituttamassa hormoneja yms. Luulisi ihmisen tekevän konkreettisia toimepiteitä, jos ihmissuhde on hänelle tärkeä, mutta kun ei. Ei ilmeisesti ole tarpeeksi tärkeää?

Vierailija
69/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 17:02"]

Eihän sillä oikeasti mitään eroa ole. Haluton on haluton, oli sukupuoli mikä tahansa. Kykenemätön on kykenemätön vaikka asiaa miten kääntelisi.

Sitä vain ihmettelen, että jos ongelma on haluttoman osapuolenkin mielestä niin suuri, niin miksi he eivät käy lääkärissä tutkituttamassa hormoneja yms. Luulisi ihmisen tekevän konkreettisia toimepiteitä, jos ihmissuhde on hänelle tärkeä, mutta kun ei. Ei ilmeisesti ole tarpeeksi tärkeää?

[/quote] Kyse voi olla muustakin kuin hormooneista, esimerkiksi (en osaa sanoa oikeata sanaa), mut tarkoitan asioita, jotka liittyy/vaikuttaa mielialaan. Esimerkiksi jos jotain on tapahtunut, joka vaikuttaa... ajatus tai tunne alueelle. / vilivallaton

Vierailija
70/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologille siis?

Vierailija
71/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 15:53"]

39:lle

Olisiko se ollut jotenkin 'sinulta pois', jos puolisosi olisi saanut täyttymyksensä muualla? Siis kun sinä et kyennyt? Jokainen ymmärtää, ettei ihminen kykene kaikkeen ja se on ihan ok. Mutta silloin se tosiasia pitää pystyä tunnustamaan ja keksiä avuksi joku kiertotie.

Saako kysyä mitä tapahtui, että seksihommat alkoi myöhemmin luistamaan?

[/quote]

Olisin joutunut todella vakavasti harkitsemaan, olisiko minusta ollut olemaan hänen kanssaan, jos hän olisi mennyt jonkun toisen kanssa sänkyyn. Koska silloin olisi voinut ajatella, että koko suhde on parempi hankkia ihan muunlaisen kuin minun kanssani. Miksi olla minun kanssani kun olen niin huono seksissä, haluton, estoinen ja niin edelleen. 

Tarkoitatko, että miksi ne alkoivat luistaa?  Mun piilevä kilpirauhassairaus paljastui ja aloin saada siihen hoitoa. Lisäksi se klassinen; ihastuminen suhteen ulkopuoliseen (minä siis) jonka sain anteeksi ja siitä luottamuksenosoituksesta vasta ymmärsin, että hän rakastaa minua enkä ole vain jämä-armopala hänelle. Mitään fyysistä pettämistä ei tapahtunut, tiedoksi jos sillä on merkitystä. Eli kaksi aika isoa tapahtumaa tarvittiin. 

Jälkimmäinen selittänee sitä, miksi suhtautuisin nykyään eri lailla siihen, jos mies luvan kanssa kysyisi saako mennä toisen kanssa sänkyyn. En enää ajattelisi sitä kardinaaliloukkauksena, vaikka ennen se olisi ollut sitä. En ole varma, miten suhtautuisin, mutta ainakin ihan varmasti miettisin asiaa. Varsinkin jos sama olis sitten ok minulle tarvittaessa. Mutta toivon, ettei tarvetta tule. Ja mun mies saa ensin olla 5 vuotta haluton, ennen kuin alan vaatia yhtään mitään! (Tilit tasan)

Vierailija
72/98 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä 2-3 krt/kk. Vaimolle riittää, minulle ei. Minulle hyvä määrä olisi kerran päivässä, mieluummin kahdesti. Tätä on jatkunut yli kymmenen vuotta, enkä ole kertaakaan käynyt vieraissa. Mieli on kyllä tehnyt ja sen olen myös kertonut. 

Itsekseni olen miettinyt että mitä se olisi vaimolta pois ja lopuilta myös kysyin sitä. Puheeksi tuli avoin suhde... En oikein sulata että mun pitäisi elää avoimessa suhteessa jossa vaimo voisi juosta vieraissa kun kotona olisi vaimolle enemmän seksiät tarjolla kuin ilotalossa. Meillä seksi on pääsääntöisesti loistavaa silloin kun sitä on, mutta sitä ei ole tarpeeksi. 

Kysymys naisille: Mikäli sinua ei haluta niin miksi mies ei saisi luvalla tyydyttää halujaan muualla? 

Naisten värkeistä sanotaan että "ei se järvi soutamalla kulu". 

Itse olen taas enemmän huolissani siitä että ne airot kärsii järveä enemmän jos niillä ei soudeta vaan airoen annetaan rapistua saunan seinustalla auringonpaisteessa. Airot tykkää siitä että niillä soudetaan...

Vierailija
73/98 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen kirkkoveneessä ei ole airoja

Vierailija
74/98 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 17:40"]

Psykologille siis?

[/quote] En tarkoittanut psykologia ainakaan pääasiallisesti. Ajettelin sitä onko perheen puitteissa aikaisemmin tapahtunut jotain jomman kumman toimesta, niin että yhteisö on saanut pahan "särön" henkilösuhteissa. Esim vieraissa käynnin epäilys tms / vilivallaton

Vierailija
75/98 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei kai kannata kysyä lupaa pettämiseen puolisolta, oeltte oikeessa

mutta mistä toinen varattu (nainen) joka samassa tilanteessa ??

Se kai turvallisin vaihtoehto

Vierailija
76/98 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin joka päivä, viikottain riittäisi.. Miehelleni riittäisi varmaan 2 kertaa vuodessa, haluaa kerran kuussa. Tää on niin surullista, olen reilusti alle 40v ja nyt olen päättänyt lopettaa hommat mieheni kanssa kokonaan, en enää itsekään halua, tilannetta kestänyt n.7v, 3 lasta.. Ihmisillä on erilaiset halut, ei sille mitään voi. Jos olisin tämän tajunnut seurustelun alkaessa ei olisi meillä lapsia. Mikäli tulevaisuudessa tapaan itselleni sopivan miehen, annan palaa enkä tunne syyllisyyttä siitä (miehenikin tietää tämän).. Ymmärrän täysin kohtalotovereitani, voimia kaikille!! T. Seksuaalinen Nainen 

Vierailija
77/98 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:12"]

Itse haluaisin joka päivä, viikottain riittäisi.. Miehelleni riittäisi varmaan 2 kertaa vuodessa, haluaa kerran kuussa. Tää on niin surullista, olen reilusti alle 40v ja nyt olen päättänyt lopettaa hommat mieheni kanssa kokonaan, en enää itsekään halua, tilannetta kestänyt n.7v, 3 lasta.. Ihmisillä on erilaiset halut, ei sille mitään voi. Jos olisin tämän tajunnut seurustelun alkaessa ei olisi meillä lapsia. Mikäli tulevaisuudessa tapaan itselleni sopivan miehen, annan palaa enkä tunne syyllisyyttä siitä (miehenikin tietää tämän).. Ymmärrän täysin kohtalotovereitani, voimia kaikille!! T. Seksuaalinen Nainen 

[/quote]

tunnistan tuon itsestäni niin, meillä vaimo haluaa tyyliin 2 kert vuodessa, minä tarvitsisin 1 viikossa - tai näin kuvittelen. En enää muista millainen on on oikea seksielämä. Nyt olen huomannut itsestäni että en enää itsekkään halua samalla lailla. Tämä on hieman karua, en olisi halunnut tätä - tunnen itseni hieman petetyksi, miten joku voi tehdä toiselle näin =(... miten ? millä oikeudella.

muutamia syrjähyppykä olen tässä vuosien saatossa kokenut, mutta ei se ole sama asia - kyllä rakkauteen kuuluu sekä tunne-elämä ja se fyysinen halu saada ja antaa hyvää.

Olisi hauska vaihtaa ajatuksia privaatisti

Vierailija
78/98 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50:lle.

Oletko kysynyt vaimoltasi syytä siihen miksi myös hän haluaa itselleen oikeuden vieraissa käymiseen? Kysyn tätä ihan vaan siksi, että tuon kysymyksen vastauksen ymmärtäminen saattaa olla avain teidän vähäiseen seksiinne.

Sanoit olevasi sitä mieltä, että hän saa sinulta kaiken haluamansa seksin. Siis ainakin määrällisesti ja asentojen puolesta, eikö niin? Se mitä me miehet pidämme 'riittävyytenä' ei ehkä olekaan naiselle sama asia. Nainen kaipaa erilaista kipinää, itsensä ihailua, miehisen halun tuomaa väristystä ja itsetunnon kohotusta, herkkiä huomion osoituksia. Hän haluaa olla haluttu, mutta eri tavalla kuin mies yleensä luulee. Se on jotain sellaista, jota on hyvin hankala tarjota arjen keskellä. Varsinkin jos on itse ensin tehnyt selväksi, että minulta saa meisseliä milloin vain ja mikä tahansa seksi kelpaa, ihan missä vain. Tuollaisen jälkeen kaikki huomionosoitukset saattavat tuntua hieman falskeilta ja tarkoitushakuisilta, vaikka ne eivät sitä ole. Naisesta saattaa alkaa tuntua siltä, että sinulle kelpaisi mikä tahansa reikä ja kuka tahansa. Hän ei enää olekaan erityisen ihailusi kohde, koska miehelle käykin mikä tahansa. Pettymys saattaa olla suuri kun nainen tajuaa, ettei minussa olekaan mitään erityistä, vaan olen vain yksi pillu muiden joukossa, joka voidaan vaihtaa tarvittaessa toiseen.

Tiedän, että tämä on meille miehille tosi vaikea paikka. Mies kykenee erottamaan rakkauden ja seksin. Yleensähän suhteen alussa tarjotaankin naiselle ihailua oikealla tavalla, mutta sen jälkeen aletaan ajautua tilanteeseen, jossa otetaan järeämmät keinot käyttöön seksin vähyyden vuoksi. Myös naisten tulisi ymmärtää, ettei tämä miehinen käytös ole miehen syy. Mies on syyllinen vain siihen, että hän on mies. Meidät miehet on rakennettu ihan eri tavalla, emmekä me pysty ymmärtämään naisellisen halun rakennetta ellei joku väännä sitä meille rautalangasta. 

Vierailija
79/98 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä luotettava nainen tulee löytää.Antaisin vaimoani sinulle jos sulle käy.Ei ole mitään hirveetä ,että vieras nai samaa jota itse joskus nain vedät kumin päälle se riittää mulle.Saat tiukkaa pillua tarvitaeaessa,kuin usein sinä haluat.Se on hyvä ,että vaimo saa riitävästi munaa.

Vierailija
80/98 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kiinni myös ihmisestä itsestään, että onko häntä mahdollista ihailla hänen haluamallaan tavalla. Naisen on annettava miehen olla Mies, aivan kuten miehen on annettava naisen olla Nainen. Kun nainen käyttäytyy naisellisesti, niin mies kohtelee häntä myös naisena. Jos kumpi tahansa puolisoista asettautuu perheessä jonkinlaiseen projektipäällikön asemaan, niin häntä aletaan myös kohtelemaan sen mukaisesti. 

Usein jompi kumpi puolisoista kuvitelee, että kotitöiden ja arjen pyörittäminen ja hoitaminen yhdessä on perheen ykkösprioriteetti, niin voin kertoa salaisuuden: et voisi olla enempää väärässä. Tuolla asenteella nainen tai mies tappaa parisuhteensa hitaasti kiduttaen. Ensimmäisenä kuolee seksi, sitten hellyys ja lopuksi parisuhde. Parisuhde on aina kaikessa ykkönen, koska ilman sitä ei ole mitään tarvetta yhteisille kotitöille.