kauan ilman seksiä?
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 12:41"]
Jos ratkaisu olisi helppo, niin tämä(kin) keskusteluketju olisi tarpeeton. Ratkaisuja tuntuu olevan yhtä paljon kuin ongelmia.
Näin jälkikäteen voin itse todeta vieraissakäymisen olleen positiivinen heräte parisuhteellemme. Pitkällä tähtäimellä. 20 vuoden kärvistelyn ja tyhjille korville kaikuneen keskustelun jälkeen pistin stopin ja sanoin, että nyt tämä riitti. Kävin vieraissa ja sanoin sen puolisolle suoraan, ennen ja jälkeen tapahtuneen. Sen jälkeen itkettiin ja raivottiin yhdessä, mutta loppujen lopuksi päädyttiin tilanteseen, jossa kumpikaan ei voi enää ohittaa toisen (hellyyden-) tarpeita olan kohautuksella. Tapahtui selkeä asennemuutos. Myös minulla. Parisuhde ei ollut enää itsestäänselvyys, jossa voisi luistella toisen tarpeiden ohi kuin rasvattu silakka. Parisuhteessa kaikella tekemisellä on seuraukset ja nyt molemmat ymmärtävät sen. Molemmat ovat vapaita tekemään ja valitsemaan mitä tahansa. Molemmat tietävät sen ja yrittävät elää siten, ettei toisen tarvitsisi tehdä itselle epämiellyttäviä ratkaisuja. Molemmat ovat myös rehellisiä tekemiensä ratkaisujen kanssa. Tämä tie vaatii paljon (siis todella paljon) keskustelua toimiakseen, mutta se on todistetusti tehtävissä. Joskus sisin täytyy rikkoa, jotta sen voisi rakentaa uudelleen. Muista kuitenkin, että tämäkin on vain yksi yksilöllinen tapa ratkaista hankala ongelma. Ei välttämättä toimi kaikille.
[/quote]
Kiinnostavaa.... Varsinkin tuo kohta: kävin vieraissa ja sanoin sen ennen ja jälkeen tapahtuneen... Hienoa, että siitä lähti asiat etenemään. Rohkea teko! Vaikka olenkin itse tällainen haluttomuudesta kärsinyt osapuoli, niin sanon näin.
Nyt on laskurissa 11 viikkoa ja 3 päivää. Saa nähdä, milloin mieheltä irtoaa seuraavan kerran.
mieskö teillä se joka pihtaa??
No meillä vaimo, noin tarkaan en ole laskenut mutta viimeksi oli Marraskuussa :-(
AP
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:47"]
mieskö teillä se joka pihtaa??
No meillä vaimo, noin tarkaan en ole laskenut mutta viimeksi oli Marraskuussa :-(
AP
[/quote]
helppo muistaa, kun viimeks ollu jouluaattona,mies pihtaa
No niinhän se on
Miksi??
no tuskin sitä rohkenee kysyä siltä vaikka kai pitäs
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:22"]
Noin 5 vuotta. Mua ei haluttanut.
N40
[/quote]
siis oikeestikko? miten miehes
No oikeasti. Olin ollut heikosti haluava jo mieheenkin tutustuessani, joten mies ei sillä kriteerillä kanssani, että aina saa. Ihmeesti se sen kesti. Nyt haluan vaikka about joka päivä ja mies on tosi tyytyväinen ja niin minäkin. Miehellä ei aina seiso, mutta ei tulisi mieleenkään valittaa asiasta. Ja oikeastikaan se ei minulle ongelma, koska tiedän, ettei miehet sitä halua yhtään sen enempää kuin nainenkaan olla haluton.
musta kun tuntuu vaimon pihtaaminen loputtomalta, vaikka jouluna viimeksi saanut. jopa harkinnut pettämistä
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:22"]
Noin 5 vuotta. Mua ei haluttanut.
N40
[/quote] En malta kysyä että Miksi? Valitettavan yleistä.. Ei tarvitse kertoa pilkulleen, pysytään yleisellä tasolla,jookos../ vilivallaton
Viimeksi heinäkuussa v.2009. Vaimo ilmoitti ettei halua ollenkaan.
M 55
Meilläkin tulee 3kk kohta umpeen kun viimeks saanut seksiä. Miestä ei kiinnosta ja pihtaa...
Miksi miestä ei kiinnosta tai pihtaa? Uskomatonta :(
Miksi me miehet ollaan tollasia, en tiedä mitä sanoisin, sillä en halua pervoilla.
Jos olisit tuttu, olisin valmis kahvilaan keskustelemaan kanssasi, nyt voin lähettää vain lämpöisen harmitusterkut sinulle. / vilivallaton
Sitten voi käydä kuten meille kävi. Haluttomien puolisoiden vuoksi aloitimme salasuhteen, rakastuimme pikkuhiljaa ja nyt olemme virallisesti pari. Seksi herättää myös muut tunteet, kun se on hyvää niin se lähentää paljon enemmän kuin mitkään asuntolainat ja kesämökit yhteensä.