Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei riitä niihin joista kiinnostuu?

Vierailija
16.11.2020 |

Eli aina se sama tuttu kaava:
Ne joista kiinnostut, eivät kiinnostu sinusta...Ja sama toisin päin.

Näin käy JOKA KERTA.
Tästä voi päätellä että kyse on tasoista.

Neuvoja? Mielestäni tyytyminen "kakkoslaatuun" ei ole lainkaan reilua ketään kohtaan, tai edes vaihtoehto.

Kommentit (251)

Vierailija
101/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hoikkuudessa on miehille niin tärkeää? Ihan samoja asioita voi tehdä vähän pyöreämmän naisen kanssa.

Ihan samoja asioita voi tehdä lyhyemmän miehen kanssa.

Olenko väittänyt muuta? Mieheni on 172cm.

Minkä pituinen olet itse?

Tuossa puhuttiin miestä pulleammasta naisesta.

Onko miehesi sinua selkeästi lyhyempi?

Ei ole, minua lyhyempiä miehiä ei oikein ole.

Onko periaatteesi siis sellainen, että mies saa olla lihava, kunhan on naista lihavampi? Tai naisen lihavuus ei haittaa, mutta pitää olla laihempi kuin mies?

Ei.

Olen mies, en nainen. En vertaa naisen kokoa tai pituutta itseeni. Nainen saa olla pitkä tai lyhyt, mutta en pidä lihavuudesta. Enkä pitäisi vaikka olisin itse iso (mitä en ole).

Pointtini oli että selittelit kuinka miehen pituudella ei muka ole väliä. Arvasin ihan oikein että lyhyt nainenhan siellä kirjoittaa. Lyhyempi mies ei todellakaan kelpaisi, vaan pitää olla sinua pidempi.

Vierailija
102/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omasta tuttavapiiristä olen huomannut, että ne kauniit ja urheilulliset naiset pariutuu komeiden ja urheilullisten miesten kanssa. Nämä miehet eivät ole mitään miljonäärikirurgeja, vaan ihan tavallisissa ammateissa ja samalla tasolla naisten kanssa.

Kyllä.

Mutta ikävä kyllä se menee myös niin että tavalliset ja urheilulliset naiset menevät miehille jotka ovat joko komeita tai menestyneitä, ja sen lisäksi urheilullisia (tai sitten ei).

Jaa, mutta ainakin omaan silmään tuttavapiirissäni kumpikin osapuoli näyttää hyvältä. Nainen on hoikka, muodokas ja hyväpeppuinen ja mies sitten taas raamikas, sopivasti lihaksikas ja hyväpeppuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kupletin juoni on se, että autismin kirjolla olevat miehet ei ymmärrä sosiaalisten taitojen merkitystä pariutumisesta. Vähän niin kuin värisokea ei ymmärrä värien merkitystä sateenkaaressa.

Onhan autismin kirjolla olevia naisiakin. Ja ne kenet minä tunnen ovat sekä älykkäitä että ulkoisesti kuumia. Luonteeltaan vaikeita, tuskin tulisivat pekka-perusperseennuolijan kanssa toimeen, koska eivät juurikaan sellaisesta pinnallisesta scheissesta perusta.

No niin. Tähän on ap:lle ihannenainen. Älykäs, kuuma, ei tule toimeen peruspertin kanssa. Mutta sen sijaan että ap suuntaisi energiansa tällaisen pyydystämiseen, hän valittaa täällä miten normot ei kiinnostu.

Vierailija
104/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hoikkuudessa on miehille niin tärkeää? Ihan samoja asioita voi tehdä vähän pyöreämmän naisen kanssa.

Lihava ei kiihota. 

Juuri näin!

”ihan samoja asioita voi tehdä pyöreämmän naisen kanssa” -> Mutta pyöreä ei kiihota, joten seksi jää pois

”ihan samoja asioita voi tehdä lyhyen miehen kanssa” -> Mutta lyhyt ei kiihota, joten seksi jää pois

”ihan samoja asioita voi tehdä kouluttamattoman kanssa” -> Mutta koulutuksen puute ei kiihota, joten seksi jää pois

Eiköhän keskustelussa etsitä parisuhdetta tai muuta seksiä sisältävää suhdetta, joten seksuaalinen kiinnostus on oikeasti tärkeä asia. Ja se on jokaisella subjektiivinen.

Koulutus on kyllä aika erikoinen fetissi.

Ymmärtäisin jos älyn tai sivistyksen puute ei kiihottaisi, mutta se on aika erikoista että tieto saavutetusta tutkinnosta vaikuttaa seksuaaliseen kiihottumiseen. Mutta kaippa sekin on mahdollista.

Vierailija
105/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava ei kiihota. 

Ymmärrän merkittävän ylipainon, mutta sellaista +10kg:n merkitystä on vaikeampi ymmärtää. Toivoisin, että mieheni pitäisi minusta vielä silloinkin.

Ero tuleekin muuttuuko rakastamasi henkilö vai pitäisikö sinun rakastua ei-viehettävään henkilöön.

Ymmärrän pointtisi kyllä. Jotenkin vain ärsyttää tämä hoikkuuden hypetys. En näe sillä reaalimaailmassa niin suurta merkitystä kuin millainen painoarvo sille täällä annetaan. Tärkeämpänä pidän parinvalinnan kannalta sitä, että ihminen on mukava, lämmin ja aurinkoinen. Kaikki tuttuni, jotka ovat ylipainoisia, ovat löytäneet kumppanin.

Itse olen hoikka ja urheilullinen. Saan huomiota miehiltä, mutta se ei ole hyvää huomiota. Se huomio ei auta etsimään ihmistä, joka ihastuisi siihen kuka minä olen. Puolisoni löysin netistä ja aluksi pyrin peittelemään ulkonäköäni ja saliharrastustani ihan vain siksi, että koin niiden olevan toissijaisia asioita enkä halunnut miehen kiinnittävän niihin minussa huomiota. Juttelimme pitkään edes tietämättä, miltä toinen näyttää. Oli hyvä tietää, että mies innostui minusta jonkin muun kuin vartaloni vuoksi.

Vierailija
106/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupletin juoni on se, että autismin kirjolla olevat miehet ei ymmärrä sosiaalisten taitojen merkitystä pariutumisesta. Vähän niin kuin värisokea ei ymmärrä värien merkitystä sateenkaaressa.

Vai voisiko olla, että asioihin tunteellisesti ja minäkeskeisesti suhtautuvat naiset eivät osaa katsoa asioita kuin omasta ja muiden naisten perspektiivistä ja siten eivät ymmärrä muusta kuin millaisia tunteita jokin abstrakti asia heissä herättää. Vähän niinkuin nainen on hyvä, uhri, positiivinen asia ja aina oikeassa ja mies on potentiaalinen raiskaaja jne, aina väärässä ja siten negatiivinen asia. Tällaisella ymmärryksellä ja maailmankatsomuksen kanssa voi olla vaikeaa eläminen. Mutta ainakin nainen ymmärtää tunteita ja on "sosiaalisesti lahjakas".

Vierailija
107/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omasta tuttavapiiristä olen huomannut, että ne kauniit ja urheilulliset naiset pariutuu komeiden ja urheilullisten miesten kanssa. Nämä miehet eivät ole mitään miljonäärikirurgeja, vaan ihan tavallisissa ammateissa ja samalla tasolla naisten kanssa.

Kyllä.

Mutta ikävä kyllä se menee myös niin että tavalliset ja urheilulliset naiset menevät miehille jotka ovat joko komeita tai menestyneitä, ja sen lisäksi urheilullisia (tai sitten ei).

Jaa, mutta ainakin omaan silmään tuttavapiirissäni kumpikin osapuoli näyttää hyvältä. Nainen on hoikka, muodokas ja hyväpeppuinen ja mies sitten taas raamikas, sopivasti lihaksikas ja hyväpeppuinen.

Puhutaanko tässä taas pareista jotka ovat geneettisesti hyvännäköisiä ja urheilullisia?

Pointtini on jos miehellä on hyväkuntoinen kroppa mutta ei hyvää genetiikkaa, hän ei saa vastaavaa naista. Tällainen nainen pariutuu itseään geneettisesti kovatasoisemman miehen kanssa, ja mieluummin vaikka tinkii siitä urheilullisuudesta sitten.

Ja ei, se ylipainoinen nainen joka käy lenkillä ja salilla ei ole urheilullinen. Jos on oikeasti urheilullinen, niin kyllä se myös näkyy kropassa. Sori. Näkyy minullakin. Pituutta tai hartioiden luustoa se ei toki muuta miksikään.

Vierailija
108/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeämpänä pidän parinvalinnan kannalta sitä, että ihminen on mukava, lämmin ja aurinkoinen.

Kuulostaa koiralta. 

Olen netissä jutellut toisen iuhmisen kanssa, synkannut hyvin ja kumpikin tykännyt jutusta. Valitettavasti livenä jos toinen ei vetoa, niin hän ei vetoa. Huono alku suhteelle, jos yhdessä ihan kivaa kunhan ei tarvitsisi koskea. Kaveruus ja parisuhde eroaa tässä kohtaa.

Vierailija
109/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasovastaiset naiset taitaakin olla niitä lihavia taviksia, jotka on saaneet jonkun hoikan omalle tasolleen sokean epätoivoisen miehen itselleen.

No, se miehen hoikkuus ei välttämättä tarkoita sitä, että olisi mikään erityisen hyvä kroppa.

Jep. Yleensä vaatii treeniä että kroppa näyttää minun silmääni oikeasti hyvältä. Tosin sillä treenilläkään ei välttämättä tehdä ihmeitä, jos kroppa on luonnostaan tietyn mallinen.

Vierailija
110/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella vaikuttaen samalla myös partneriin kohdistuvien odotusten tasoon. (Sloman & Sloman 1988)

Juuri näin. Jos saa naisia joiden tasoksi katsoo 5, niin silloin on itsekin tasoa viisi. Joku laihuus ei miehellä ole edes plussa, kuivan kesän oravat etoo.

Vierailija
111/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka määrittelee muut tasoihin ulkonäön perusteella on äärimmäisen kriittinen ja julma - itseään kohtaan. Kokee kelpaamattomuutta, minkä projisoi muiden, niiden "sekundaihmisten", ongelmaksi.

Ulkonäkökeskeisyys kertoo ihmisen kehityksen puutteellisuudesta, on jääty hyvin pienen lapsen tasolle älyllisesti ja henkisesti.

Omaa "tasoaan" voisi siis nostaa lukemalla kirjoja, kehittämällä empatiakykyään ja kokonaisvaltaista ymmärrystä maailmasta sekä elämän rajallisuudesta.

Tää nyt oli taas tällaista itsensä kehumista joltain korkeammalla tasolla olevalta eliittiläiseltä, sellasta pseudoälykkyyttä. Ikäänkuin jollain fyysisillä ominaisuuksilla ei olisi mitään merkitystä parinvalinnassa, mikä on ihan täyttä paskaa.

On toki, muttei niin paljon kuin te tasoteoreetikot annatte ymmärtää. Fiksu ja aidosti empaattinen, muita hyvin kohteleva ja kiva ihminen löytää kyllä seuraa ja sitoutuvaa seuraa. Kaikennäköiset ihmiset. Katselepa joskus ympärillesi. Epäilen, että ulkonäkösi on parempi kuin luulet ja vika on jossakin muualla. Katkeruus ei kaunista ketään ja fanaattisuus tasoista tekee ihmisestä tylsän yhden agendan ajajan.

On paljon fiksuja ja empaattisia, mukavia ihmisiä jotka ei ole kelvanneet kenellekään vaikka aktiivisesti hakevat kumppania. Missä arvelisit vian olevan?

Ihmisillä voi olla monenlaisia pariutumista haittaavia ominaisuuksia vaikka kuinka olisivat fiksuja ja empaattisia. On liiallista ujoutta, on liiallista epävarmuutta, on lapsuudesta juontuvia pelkoja, on vaikeuksia joustaa, vaikeuksia vain heittäytyä mukaan suhteeseen jne.

Vierailija
112/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai voisiko olla, että asioihin tunteellisesti ja minäkeskeisesti suhtautuvat naiset eivät osaa katsoa asioita kuin omasta ja muiden naisten perspektiivistä ja siten eivät ymmärrä muusta kuin millaisia tunteita jokin abstrakti asia heissä herättää. Vähän niinkuin nainen on hyvä, uhri, positiivinen asia ja aina oikeassa ja mies on potentiaalinen raiskaaja jne, aina väärässä ja siten negatiivinen asia. Tällaisella ymmärryksellä ja maailmankatsomuksen kanssa voi olla vaikeaa eläminen. Mutta ainakin nainen ymmärtää tunteita ja on "sosiaalisesti lahjakas".

Mun mielestä se nimkenomaan on tunneperäistä suhtautumista että mies ei halua tunnustaa itselleen että autismin kirjo on se joka pariutumista vaikeuttaa. Kun jo määritelmällisesti autismin kirjo on nimenomaan vuorovaikutuksen vaikeutta. Järkiperäisesti suhtautuva mies rupeaisi välittömästi selvittämään mistä on kyse ja mitä sille voi tehdä. Mut ei. Sen sijaan valitaan tunteiden purkaminen vauvafoorumilla, kuukaudesta ja vuodesta toiseen samat pohdinnat eikä yhtään päästä eteenpäin. Hyvä tietty että on joku keino pahaa mieltään purkaa, mutta mitään käytännön hyötyä siitä et ole siinä mielessä että tilanteeseen voisi ikinä tulla muutosta.

Vierailija
113/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeämpänä pidän parinvalinnan kannalta sitä, että ihminen on mukava, lämmin ja aurinkoinen.

Kuulostaa koiralta. 

Olen netissä jutellut toisen iuhmisen kanssa, synkannut hyvin ja kumpikin tykännyt jutusta. Valitettavasti livenä jos toinen ei vetoa, niin hän ei vetoa. Huono alku suhteelle, jos yhdessä ihan kivaa kunhan ei tarvitsisi koskea. Kaveruus ja parisuhde eroaa tässä kohtaa.

Tottakai pitää olla fyysistä halua toista kohtaan, mutta kaiken sen pohjalla on vankka ajatus, että tuon ihmisen ajatukset ovat mielenkiintoisia, että tuon kanssa haluan sek*in jälkeen vielä keskustella, että tuon kanssa olisi kiva lähteä vaeltamaan viikoksi, eikä tulisi edes ikävä kotiin.

Me juttelimme miehen kanssa pitkään ennen tapaamista, mutta jos jostain syystä toinen olisi tuntunut vastenmieliseltä livenä, tuskin olisin hypännyt sänkyyn hänen kanssaan. Tuossa vaiheessa muutamilla liikakiloilla ei olisi ollut merkitystä minulle.

Vierailija
114/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehenä tämä aihe on todella ajankohtainen ja mielestäni olen tehnyt jo lähes kaiken mahdollisen.

Olen treenannut itselleni lihaksikkaan kropan. Olen käynyt hiustensiirrossa. Olen poistanut kasvoista luomet laserilla. Pukeudun aina hyvin. Jne kaikki perusjutut hallussa.

Siltikin lopputulos on aina ei kipinää tai voidaan kyllä nähdä kavereina jos nainen on 6-7/10.

Jos nainen on 5/10 eli toivoton tapaus niin heiltä tulee viestejä että voidaanko nähdä uudestaan.

Onpas jyrkkä raja noiden 5/10 ja 6/10 -naisten välillä. Ymmärsinkö oikein, että olet kiinnostunut 6/10 naisista, mutta 5/10 ovat jo toivottomia? Voisitko kuvailla jotenkin näiden eroja?

Jos olet ulkonäöllisesti mielestäsi parhaimmillasi, niin viittaa siis siihen, että sisältöä pitäisi sitten kehittää. Joko ihan ajatuksenjuoksua tai niiden esittämistä. Tai seurallisuutta tms.?

Yleensä 5 ja 6 naisten erona on kroppa. Olen erityisen tarkka naisen hoikkuudesta ja olen tehnyt huomion, että kiinnostuneille naisille yhteinen piirre on aina vähän plösö tai tosi plösö kroppa.

Ja mitä tulee omiin sosiaalisiin taitoihin niin olen kyllä mukavaa seuraa ja mun kanssa viihdytään, mutta olen vähän turhan asiallinen ja en flirttaile. Siinä on parantamisen aihetta.

En minäkään saa hoikkia naisia netistä, mutta en ole tehnyt siitä ongelmaa, joten saan seuraa joskus.

M31

Miksi tätä on alapeukutettu? Sekään ei näköjään sitten ole hyvä asia, että jollekin miehelle naisen pyöreys ei ole ongelma...

M31

Vierailija
115/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Puhutaanko tässä taas pareista jotka ovat geneettisesti hyvännäköisiä ja urheilullisia?

Pointtini on jos miehellä on hyväkuntoinen kroppa mutta ei hyvää genetiikkaa, hän ei saa vastaavaa naista. Tällainen nainen pariutuu itseään geneettisesti kovatasoisemman miehen kanssa, ja mieluummin vaikka tinkii siitä urheilullisuudesta sitten.

Ja ei, se ylipainoinen nainen joka käy lenkillä ja salilla ei ole urheilullinen. Jos on oikeasti urheilullinen, niin kyllä se myös näkyy kropassa. Sori. Näkyy minullakin. Pituutta tai hartioiden luustoa se ei toki muuta miksikään.

Kai ymmärrät että urheilulliset naiset on äärimmäisen harvassa. Omien vaatimustesi kohtuuttomuus näyttäisi olevan ongelmasi. Haukuitko muuten takavuosina täällä sohvaperunaksi viisi kertaa viikossa ryhmäliikunnassa käyvän naisen? Nyt rehellisesti.

Vierailija
116/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun havaintoni urheilullisista naisista:

Kauniit (geenit) ja urheilulliset ovat komeiden (geenit) ja urheilullisten kanssa, ja usein nämä miehet ovat myös menestyneitä.

Monet urheilullista naisista ovat myös uranaisia. Miehissä on enemmän tapauksia joita kiinnostaa ei urheilu mutta ei ura. Näille käy vain uramies, vähintään yhtä menestynyt.

Tavallisen näköiset mutta urheilulliset ovat geenien osalta itseään tasokkaampien miesten kanssa. Jos ovat uranaisia, miehet ovat uramiehiä.

Tavallisen näköiset mutta urheilulliset ja ei uranaiset suosivat isokokoisia miehiä. Pitää olla pituutta ja raamia, ja kunnolla. Saa olla mahaakin.

Eli nyrkkisääntö on että miehellä pitää olla 2/3 seuraavista: geenikomeus (komeus/pituus/raamikkuus), urheilullisuus, menestys. Muuten ei saa urheilullista naista vaikka tällä olisi vain 1/3 näistä, eli se urheilullisuus.

= naisen urheilullisuuden arvo on korkeampi kuin miehen urheilullisuuden arvo.

Kääntäen jos mies on menestynyt (1/3 listasta), voi hän saada naisen jolla on 2/3 listasta.

= miehen statuksen arvo on korkeampi kuin naisen statuksen arvo.

Vierailija
117/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan autismin kirjolla olevia naisiakin. Ja ne kenet minä tunnen ovat sekä älykkäitä että ulkoisesti kuumia. Luonteeltaan vaikeita, tuskin tulisivat pekka-perusperseennuolijan kanssa toimeen, koska eivät juurikaan sellaisesta pinnallisesta scheissesta perusta.

No niin. Tähän on ap:lle ihannenainen. Älykäs, kuuma, ei tule toimeen peruspertin kanssa. Mutta sen sijaan että ap suuntaisi energiansa tällaisen pyydystämiseen, hän valittaa täällä miten normot ei kiinnostu.

No ei, koska ap:han on juttuineen pinnallisuuden ruumiillistuma! Tuollaista kun menisi akateemiselle Asperger-naiselle heittämään, niin haluaisin minä olla näkemässä ne pakit.

Vierailija
118/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Kai ymmärrät että urheilulliset naiset on äärimmäisen harvassa. Omien vaatimustesi kohtuuttomuus näyttäisi olevan ongelmasi. Haukuitko muuten takavuosina täällä sohvaperunaksi viisi kertaa viikossa ryhmäliikunnassa käyvän naisen? Nyt rehellisesti.

Eikö se ollut palstan "kiltti ja kunnollinen" 121212 joka haukkui?

Sama tyyppi joka haukkuu naiset maanrakoon jos harrastavat kevytseksiä vaikka itse pyörittää fwb-suhteita s24-deittipalstalla.

Muistanko väärin???

Vierailija
119/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis kiva saada kuvia urheilullista naisista.

Vierailija
120/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasoteoreetikko kirjoitti:

Minun havaintoni urheilullisista naisista:

Kauniit (geenit) ja urheilulliset ovat komeiden (geenit) ja urheilullisten kanssa, ja usein nämä miehet ovat myös menestyneitä.

Monet urheilullista naisista ovat myös uranaisia. Miehissä on enemmän tapauksia joita kiinnostaa ei urheilu mutta ei ura. Näille käy vain uramies, vähintään yhtä menestynyt.

Tavallisen näköiset mutta urheilulliset ovat geenien osalta itseään tasokkaampien miesten kanssa. Jos ovat uranaisia, miehet ovat uramiehiä.

Tavallisen näköiset mutta urheilulliset ja ei uranaiset suosivat isokokoisia miehiä. Pitää olla pituutta ja raamia, ja kunnolla. Saa olla mahaakin.

Eli nyrkkisääntö on että miehellä pitää olla 2/3 seuraavista: geenikomeus (komeus/pituus/raamikkuus), urheilullisuus, menestys. Muuten ei saa urheilullista naista vaikka tällä olisi vain 1/3 näistä, eli se urheilullisuus.

= naisen urheilullisuuden arvo on korkeampi kuin miehen urheilullisuuden arvo.

Kääntäen jos mies on menestynyt (1/3 listasta), voi hän saada naisen jolla on 2/3 listasta.

= miehen statuksen arvo on korkeampi kuin naisen statuksen arvo.

Tehdäänkö näin:

Jos muut palstamiehet ovat samaa mieltä, niin kopioitte nyt yltä tuon tekstin ja tulostatte itsellenne huoneentauluksi tai laitatte näytönsäästäjäksi tai johonkin muuhun paikkaan, mistä se näkyy helposti. Ja aina, kun tekee mieli tehdä avaus tasoista, voitte tarkistaa tuosta, että miten se meni. Ei tarvitsekaan tehdä avausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi