Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei riitä niihin joista kiinnostuu?

Vierailija
16.11.2020 |

Eli aina se sama tuttu kaava:
Ne joista kiinnostut, eivät kiinnostu sinusta...Ja sama toisin päin.

Näin käy JOKA KERTA.
Tästä voi päätellä että kyse on tasoista.

Neuvoja? Mielestäni tyytyminen "kakkoslaatuun" ei ole lainkaan reilua ketään kohtaan, tai edes vaihtoehto.

Kommentit (251)

Vierailija
1/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin se on kaikilla. Sitten vaan odotellaan että kolahtaa jonkun kanssa. Ei sitä kaikille tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin se on kaikilla. Sitten vaan odotellaan että kolahtaa jonkun kanssa. Ei sitä kaikille tapahdu.

En kyllä sanois ihan noinkaan.

Mä olen aina saanut kaikki joihin olen ihastunut.

N31

Vierailija
4/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta tasoa.

αM32

Vierailija
5/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa:

a) nostaa omaa tasoaan TAI

b) olla yksin.

(itsellä juuri oma tasonkorotus menossa! :D)

Vierailija
6/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta tasoa.

αM32

Entä jos oman potentiaalin maksimi on jo saavutettu?

Vierailija
7/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa:

b) olla yksin.

Mielenkiinnosta; Miten nostat tasoasi? Oletko mies vai nainen? Ikäsi?

Vierailija
8/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tasosi? Entä niiden joista kiinnostut? Mitä tasot edes tarkoittaa?

Näin elämää enemmän nähneenä voin todeta, että asenteellasi ainoa joka menettää olet sinä itse. Valkkaatko ystäväsi samalla asenteella, eli vain ne kelpaa joilla on ominaisuudet xyz? Kuulostat ankealta ja raskaalta tyypiltä.

Kerrotko vielä millainen ihminen kakkoslaatua sinun elämässäsi. Sekin voisi olla milenkiintoista kuulla millä perusteella jaottelelet ihmisiä ykkös- ja kakkosluokkaan.

Jollet muuta asennettasi jäät yksin - mikä ehkä on kaikkien kannata ihan hyvä juttu.

Vierailija
9/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta tasoa.

αM32

Entä jos oman potentiaalin maksimi on jo saavutettu?

Eikö se tasoteoria kerro? Mitä iloa sellaisesta teoriasta sitten on?

Vierailija
10/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin elämää enemmän nähneenä voin todeta, että asenteellasi ainoa joka menettää olet sinä itse. Valkkaatko ystäväsi samalla asenteella, eli vain ne kelpaa joilla on ominaisuudet xyz? Kuulostat ankealta ja raskaalta tyypiltä.

Kerrotko vielä millainen ihminen kakkoslaatua sinun elämässäsi. Sekin voisi olla milenkiintoista kuulla millä perusteella jaottelelet ihmisiä ykkös- ja kakkosluokkaan.

Jollet muuta asennettasi jäät yksin - mikä ehkä on kaikkien kannata ihan hyvä juttu.

En tiedä sen tarkemmin itseni tai heidän tasoaan, mutta tuosta yhtälöstä jonka aloituksessa kerroin on helppo laskea 1+1

En minä mitenkään erikseen ketään jaottele, ja ystävien vertaaminen rakastettuun kumppaniin on jo lähtökotaisesesti melko ontuvaa

ap

Vierailija
11/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sen tarkemmin itseni tai heidän tasoaan, mutta tuosta yhtälöstä jonka aloituksessa kerroin on helppo laskea 1+1

Joko kiinnostun naisesta, tai sitten en kiinnostu

ap

En minä mitenkään erikseen ketään jaottele, ja ystävien vertaaminen rakastettuun kumppaniin on jo lähtökotaisesesti melko ontuvaa

ap

Vierailija
12/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka omaa tasoaan voi nostaa?

Vierailija
13/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joko kiinnostun naisesta, tai sitten en kiinnostu

ap

Vierailija
14/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa:

b) olla yksin.

Mielenkiinnosta; Miten nostat tasoasi? Oletko mies vai nainen? Ikäsi?

Veikkaan, että laihduttamalla. 😄

Vierailija
15/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi tehdä mitään. Olet sitä ihmistyyppiä jolle toisen ulkonäkö on hyvin tärkeää vetovoiman syntymisessä ja jos tällaisen henkilön oma "taso" ei ole kovin korkea niin tästä syntyy ongelmia. Juuri tämä ihmistyyppi jää hyvin usein sinkuksi koska ei löydä ihmisen muista ominaisuuksista riittävästi vetovoimatekijöitä oman tasoistensa ihmisten kohdalla.

Vierailija
16/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap kirjoittaa itse oikean vastauksen kun edellisiin 50 ketjuun saadut vastaukset ei kelpaa.

Vierailija
17/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta keinoa kuin tutustua suureen määrään ihmisiä, jos joku sattuisi kolahtamaan. Arvaan ettei neuvo kelpaa kun se edellyttää omaa aktiivisuutta.

Vierailija
18/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sille voi tehdä mitään. Olet sitä ihmistyyppiä jolle toisen ulkonäkö on hyvin tärkeää vetovoiman syntymisessä ja jos tällaisen henkilön oma "taso" ei ole kovin korkea niin tästä syntyy ongelmia. Juuri tämä ihmistyyppi jää hyvin usein sinkuksi koska ei löydä ihmisen muista ominaisuuksista riittävästi vetovoimatekijöitä oman tasoistensa ihmisten kohdalla.

Joo, itse olen tällainen (nainen, ikä 46). Pystyin aina ihastumaan ja tuntemaan seksuaalista vetoa vain pitkiin ja hyvin komeisiin miehiin. Itse olen kuitenkin aina ollut ulkoisesti alta keskitason tavis, sellainen lyhyt ja persjalkainen taikinanaama. 

Kukaan johon minä olen ollut ihastunut ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. Ei vaikka olisin tehnyt itse aloitteitakin. Minulle sen sijaan nuorempana teki paljonkin aloitteita tavikset. Kolme kertaa seurustelinkin sellaisten kanssa, koska ajattelin että ehkä se rakkaus tulee ystävyyden kautta ajan kanssa. Mutta seksi ei-viehättävän kanssa alkoi ajan kanssa tökkiä yhä enemmän ja suorastaan ällöttää, ja homma oli pakko aina lopettaa. Eli olen ollut jo 12 vuotta selibaatissa ja yksin, ja näin tulen olemaan loppuikäni.

Vierailija
19/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina oletetaan, että tasot liittyvät pelkästään ulkonäköön???

Vierailija
20/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päättänyt jäädä yksin. Olen yrittänyt tyytyä, mutta eihän se ole reilua toista kohtaan. Varsinkin kun olen itse aika jäyhä tyyppi, ja toinen osapuoli vaati koko ajan ulkonäkökehuja ja rakkauden tunnustuksia, ja vaikka nainen olenkin niin en ole sitä tyyppiä joka lässyyttää jotain hanipööpeli juttuja.

Tällä hetkellä en jaksa tasoani kohottaa, olen aikas uupunut ja ajatuskin jostain hiustenvärjäyskierteestä tai siitä että pitäisi herätä tuntia aikaisemmin että ehtii meikata ja laittaa tukan ja valkata tarkkaan vaatteet (vaatevarastonikin toki kaipaisi päivitystä). Sitten tietty käytös, istun miten sattuu enkä risti jalkojani seksikkään viehättävästi jne. Tukka nyt on pitkä, mutta se ei yksistään auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme