Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei riitä niihin joista kiinnostuu?

Vierailija
16.11.2020 |

Eli aina se sama tuttu kaava:
Ne joista kiinnostut, eivät kiinnostu sinusta...Ja sama toisin päin.

Näin käy JOKA KERTA.
Tästä voi päätellä että kyse on tasoista.

Neuvoja? Mielestäni tyytyminen "kakkoslaatuun" ei ole lainkaan reilua ketään kohtaan, tai edes vaihtoehto.

Kommentit (251)

Vierailija
241/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, jos on rahkapetri jonka elämä on pelkkää salia  ja elämää vuokramurjussa, tulee kelpaamaan tasan toiselle rahkapetrille. Turha valittaa, itsehän valitset, elä sitten seurausten kanssa myös. Ei sinua kukaan edes osittain hyvä nainen kelpuuta.

Onko tämä rahkapetri termi ylipainoisten ja laiskojen av-mammojen yritys jotenkin mustamaalata liikunnallisia miehiä? Onko teillä huono omatunto siitä kun ette itse jaksa liikkua ja sen takia ette haluaisi miehenkään panostavan ulkonäköönsä ja terveyteensä?

Mitä? Rahakapetri on ihan yleisesti käytössä oleva termi salille pesiytyneistä aivokääpiöistä, ihan sukupuoleen ja kokoon ja statukseen katsomatta. Tuskin sitä siellä salilla kuulee, mutta muuallakin on elämää...

Eri

Vierailija
242/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, jos on rahkapetri jonka elämä on pelkkää salia  ja elämää vuokramurjussa, tulee kelpaamaan tasan toiselle rahkapetrille. Turha valittaa, itsehän valitset, elä sitten seurausten kanssa myös. Ei sinua kukaan edes osittain hyvä nainen kelpuuta.

Onko tämä rahkapetri termi ylipainoisten ja laiskojen av-mammojen yritys jotenkin mustamaalata liikunnallisia miehiä? Onko teillä huono omatunto siitä kun ette itse jaksa liikkua ja sen takia ette haluaisi miehenkään panostavan ulkonäköönsä ja terveyteensä?

Tämän palstan pahin rahkapetri haukkui joku aika sitten sohvaperunaksi naisen joka kävi viisi kertaa viikossa ryhmäliikunnassa. Ihan on nimityksensä itse ansainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukana.

Eikä kyse ole vain ns. tasoista, vaan tämän seurauksena myös siitä että kiinnostus perustuu vääriin asioihin.

Siis klassinen tilanne: likunnallinen mutta ei ollenkaan menestynyt tai geneettisesti laadukas mies. Minua vastaavaan naiseen ei ole mahdollisuuksia, koska liikunnallisella kropalla ja harrastuksiin keskittyvällä elämäntavalla saa geenikomean ja miehen jonka kanssa tulee kaupassa mukana tasokkaammat puitteet. Nainen saa hyväkuntoisesta kropasta isommat pisteet, eikä saa miinuksia ammatillisen kunnianhimon puutteesta. Toki tilannetta vaikeuttaa sekin että naisissa liikunnallisuus ja ammatillinen kunnianhimo kulkevat useammin käsi kädessä, ja alaspäin pariutuminen on naisille yleensä nou nou.

Minusta kiinnostuvat lyhyet ja pyöreät naiset jotka haluavat rakentaa pesää, ja suhteutuvat ensitreffeistä alkaen epäillen liikuntaharrastuksiini. Aika huono lähtökohta parisuhteelle. Rivien välistä on helppo lukea "tiedän etten ole kedon kaunein kukkanen mutta etpä säkään mikään adonis ole vaikka kuinka liikkuisit, joten kelpaisit, kunhan et ala vaatimaan mitään niin kuin ne muut miehet".

Harrastuskavereissa on paljonkin naisia, mutta heihin ei ole mahdollisuuksia. Kun he pariutuvat, miehet ovat aina minua tasokkaampia.

Tasoa voisi nostaaa tienaamalla enemmän. Mutta siihen ei ole kiinnostusta. Eikä naisiin joille se on tärkeä asia miehessä.

Miksi kauniin ja urheilullisen naisen pitäisi kiinnostua miehestä, jolle tuollaiset pinnalliset asiat ovat tärkeitä? Hölmöä valittaa, kun ei itselläsi ole kiinnostusta nostaa omaa tasoa edes.

Vierailija
244/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa treenata sen verran että saa hyvät perät.

Vierailija
245/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin te niitä puolisoita etsitte, jos ainoa kriteeri on ulkonäkö ja liikunnallisuus?

No ensi alkuun tykkäisin harrastaa kumppanin kanssa seksiä, ja olisi kivaa jos olisi yhteisiä harrastuksia tai nainen ei ainakaan pitäisi harrastuksiani turhina tai hölmöinä.

Minä en hae suhdetta jossa mies tekee miesten juttuja ja nainen tekee naisten juttuja, illalla annetaan pusu, syödään ja mennään nukkumaan.

Sitten tulee totta kai ne muutkin asiat.

Etkö meinaa, että sen naisen kanssa pitäisi osata keskustella? Tai miettiä perheen perustamista, asuntolainaa, talonrakennusta, sijoittamista? Pelkkä seksi ja urheilu riittää?

Etkö meinaa, että sen naisen kanssa pitäisi osata keskustella?
Keskusteleminen kuuluu niihin muihin tärkeisiin asioihin.

Tai miettiä perheen perustamista
En ole perustamassa perhettä.

asuntolainaa
Jos asuntolainalle on tarvetta, se voidaan katsoa sitten yhdessä pankin kanssa. Naisen ei tarvitse olla laina-asiantuntija. Eikä yhteen muuttaminenkaan ole välttämättömyys.

talonrakennusta
En aio rakentaa taloa.

sijoittamista?
Ei ole tarvetta sijoitusneuvojalle.

Pelkkä seksi ja urheilu riittää?
Ne, ja se keskustelu. Muita asioita voidaan katsoa sitten sen mukaan mitä kumpainenkin suhteelta haluaa.

Tossahan se jo on miksi flaksi ei käy. Sulla ei ole aikomusta sitoutua tositarkoituksella. Ei naiset halua urheilevaa hönöä, josta ei ole kuin korkeintaan seksiin, jos siihenkään.

"Sitoutuminen tositarkoituksella" tarkoittaa siis että:

- naisen kanssa on tehtävä lapsia (epäselväksi jää koskeeko tämä vela-naisiakin, vai yritätkö sanoa etten voi kelvata kuin perhettä haluaville naisille koska vela-naisilla on rima korkeammalla?)

- on hankittava asunto

- on rakennettava talo

- on sijoitettava yhdessä

Kaikki "sitoutuminen tositarkoituksella" littyy materian hankkimiseen naiselle, tai naisen kanssa yhdessä.

Kuulostaa aika tosirakkaudelta.

Kerropas että mihin ne lapset laitetaan kun niitä halutaan hankkia? Asuntovaunuun? Yksiöön? Todella haluaisin kuulla miten olit tämän jutun ajatellut. Ja tuolle sijoittamiselle nauroin ääneen.

Siis mitkä lapset sinne yksiöön tai asuntovaunuun pitäisi laittaa kun selkeästi lainaamassasi viestissä kirjoitin etten halua lapsia?

Vierailija
246/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Ja taas mennään rivi kerrallaan, koska en keksi mikä sana jää sensuuriin. Voi nyt taivas tämän palstan moderoinnin kanssa...

Osa 1:

Ei kelpaa.

Tunnen tuollaisia pareja. Nainen treenaa, ehkä mieskin. Poikkeuksetta on niin että mies tienaa hyvin. Nainen voi tienata myös tai sitten ei. Yksikään rahkamimmi, omasta tulotasosta riippumatta, ei asu vuokramurjussa. Se timmi kroppa tasan tarkkaan vaihtuu kunnon puitteisiin.

Vierailija
247/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jatkuu)

Enkä muuten ole rahkapetri. En todellakaan harrasta mitään bodaamista tai itseni tuijottelua peilistä. Ja yhäkään hakemani nainen ei ole rahkatiina tai instamissi.

Vierailija
248/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki odotakaan että tästä olkiukosta palstalla luovuttaisiin. Naisiahan on kahdenlaisia: y.lipainoisia perheenäitejä ja instassa keikkuvia pinnallisia f. itnessb. i.m.b.o.ja. Liikunnallisia ja terveellisesti eläviä, luonnollisia ja normaalipainoisia naisia ei ole olemassa, ei ei.

Vierailija
249/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis y.lipainoinen on kielletty sana palstalla?

Oikeasti???

Vierailija
250/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko aloittajan kysymystä.

Jossei ole varaa ferrariin, niin sitten ollaan ilman.

Vierailija
251/251 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen, jolla on täsmälleen sama ongelma kuin AP:lla. En ole ikinä kokenut molemminpuolista ihastumista tai sitä että mies, josta olen itse ollut kiinnostunut olisi myös ollut minusta aidosti parisuhdemielessä kiinnostunut.

Nainen kun olen niin olen toki tästä huolimatta ollut parisuhteissa. Ensimmäinen parisuhteeni oli sellainen, jossa mies oli minuun ihastunut, mutta minä en häneen. Kaksi seuraavaa "parisuhdettani" taas on ollut sellaisia, että minä olen ollut mieheen todella ihastunut, mutta mies on halunnut vain seksiä joten en ole mitään oikeaa parisuhdetta saanut. Toinen näistä sanoi alusta alkaen suoraan ettei ole minusta parisuhdemielessä kiinnostunut, toinen taas esitti aluksi kiinnostunutta mutta lopulta jätti.

Kun mietin asiaa objektiivisesti niin tiedostan sen, että nuo miehet joihin ihastun ovat geneettisesti tasokkaampia kuin minä ja heidän asemansa oman sukupuolensa sisällä on korkeampi nimenomaan geneettisten, ei hankittujen ominaisuuksien takia. He eivät ole olleet uraohjuksia tai rikkaita, mutta heillä on kuitenkin ollut sellaisia ominaisuuksia joita naiset suosivat miehissä.

Ei tässä auta kuin olla yksin, koska hoikkana en voi nostaa tasoani merkittävästi ja miehet joista kiinnostun haluaisivat kasvoiltaan nätimmän (ja nykyään myös nuoremman) naisen. Ymmärrän hyvin miten pahalta tilanne tuntuu AP:sta ja että hän aloittaa näitä ketjuja jatkuvasti, koska aihekin pyörii jatkuvasti mielessä eikä siitä yksinäisyyden tunteesta pääse ikinä yli. Turhaahan se järjellä ajateltuna on, mutta tunteilleen ei voi mitään, jokaisella kun on kuitenkin se sama kaipuu löytää rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi