Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei riitä niihin joista kiinnostuu?

Vierailija
16.11.2020 |

Eli aina se sama tuttu kaava:
Ne joista kiinnostut, eivät kiinnostu sinusta...Ja sama toisin päin.

Näin käy JOKA KERTA.
Tästä voi päätellä että kyse on tasoista.

Neuvoja? Mielestäni tyytyminen "kakkoslaatuun" ei ole lainkaan reilua ketään kohtaan, tai edes vaihtoehto.

Kommentit (251)

Vierailija
201/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minullapa sitten on sellainen ongelma, että nykyisessä ikäluokassani olen nyt ns korkeaa tasoa. Se johtuu siitä, että olen hyvin hoikka mitta lihaksikas. Vartalo on tyttömäinen ja naamarikaan vielä ei kovin pahasti rupsahtanut. Elikäs saan nyt sitten niitä komistuksia MUTTA siinäpä on se ongelma. että kaikki keski-ikäiset komistukset ovat joko narsistisia tai pelimiehiä tai sekä että. Eli nyt useamman sekopään kanssa seurusteltuani, yritän nyt kovasti kääntää katseeni täyspäisiin taviksiin.

Se taso on muutakin kuin ulkonäkö ja varakkuus, Itse asiassa vapailla miehillä keski-iässä jonkinmoinen mielentervys ja päihteettömyys on oikeasti sitä tasoa.

Kun olet nyt saanut maistaa seksiä komistusten kanssa, niin pystytkö enää downgreidaamaan kumppanin ulkonäön osalta? Voitko enää tämän jälkeen innostua taviksesta seksuaalisesti? Meinaan itsellä voisi olla hankalaa...

Vierailija
202/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadannen kerran: oma taso=toteutunut taso.

Toisekseen, rahkapetri on hottis tasan toisen rahkapetrin mielestä. Kun kaikki naisellinen (kuten tissit, jotka ovat rasvaa) ahdistaa, ei ole hetero.

Aika harvaa ne tissit, perse ja reidet ahdistavat.

Se klisee kyllä pitää paikkansa että useita miehiä miellyttää voimakkaasti jompi kumpi, ja toinen on vähemmän tärkeämpi seikka.

Yleensä tuolla shaming-taktiikalla halutaan sanoa että miehen tulisi viehättyä "naisellisista muodoista" kuten pömppövatsasta tai roikkuvista paikoista, tai hän ei ole hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minullapa sitten on sellainen ongelma, että nykyisessä ikäluokassani olen nyt ns korkeaa tasoa. Se johtuu siitä, että olen hyvin hoikka mitta lihaksikas. Vartalo on tyttömäinen ja naamarikaan vielä ei kovin pahasti rupsahtanut. Elikäs saan nyt sitten niitä komistuksia MUTTA siinäpä on se ongelma. että kaikki keski-ikäiset komistukset ovat joko narsistisia tai pelimiehiä tai sekä että. Eli nyt useamman sekopään kanssa seurusteltuani, yritän nyt kovasti kääntää katseeni täyspäisiin taviksiin.

Se taso on muutakin kuin ulkonäkö ja varakkuus, Itse asiassa vapailla miehillä keski-iässä jonkinmoinen mielentervys ja päihteettömyys on oikeasti sitä tasoa.

Tai sitten ne keski-ikäiset komistukset ovat pelimiehiä sinun kanssasi, mutta eivät olisi sitä kauniin mutta nuoremman naisen kanssa.

Vierailija
204/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadannen kerran: oma taso=toteutunut taso.

Toisekseen, rahkapetri on hottis tasan toisen rahkapetrin mielestä. Kun kaikki naisellinen (kuten tissit, jotka ovat rasvaa) ahdistaa, ei ole hetero.

Oma taso = toteutunut taso, juurikin näin.

Nykypäivä on täynnä ihmisiä jotka vaan valittavat ja valittavat että eivät saa parisuhdetta ja kumppania, mutta kuinka moni näistä valittajista oikeasti edes yrittää sellaisia ihmisiä, joihin heillä olisi oikeasti mahkuja?? Veikkaan että todella harva.

Sen sijaan surraan vaan kun ei se kaikkien muidenkin himoitsema huippuyksilö haluakaan juuri minua, keskinkertaista tavista....

Mistä sen oman tason sitten etukäteen tietää? Ja pelkkä tasohan ei tarkoita, että on mahkuja. Jos henkilö A ei etsi tai halua suhdetta, niin ei hän kiinnostu henkilöstä B, vaikka ovat samaa tasoa, ja toisessa elämäntilanteessa A voisi olla kiinnostunut. Joten jos B saa A:lta pakit, niin miksi ratkaisu on se, että pitää alkaa etsiä huonompaa?

Esim. minä en juuri nyt halua varsinkaan miessuhdetta, mutta ei se sitä tarkoita, että minua yrittäneiden miesten kannattaa alkaa etsiä naisia, joiden taso on huonompi kuin minun. Kannattaa vaan seuraavalla kerralla olla onnekkaampi niin, että se kohdalle osuva nainen on kiinnostunut heterosuhteista.

Vaikeahan sitä omaa tasoa on

usein arvioida, itsearviointi ei yleensä ole ihmisten vahvinta osaamista.

Viittasin viestissäni lähinnä sellaiseen tilanteeseen että jos aina vaan saat pakit, tai aina sinut lempataan nopeasti muutaman tapaamisen tai seksikerran jälkeen ennen kuin mitään vakavaa ehtii syntyä, ja tämä sama kaava toistuu uudestaan ja uudestaan, niin jossain vaiheessa kannattaa ehkä esittää kysymys:

"Ehkä se vika ei olekaan kaikissa muissa. Ehkä se vika onkin minussa?"

Vierailija
205/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sille voi tehdä mitään. Olet sitä ihmistyyppiä jolle toisen ulkonäkö on hyvin tärkeää vetovoiman syntymisessä ja jos tällaisen henkilön oma "taso" ei ole kovin korkea niin tästä syntyy ongelmia. Juuri tämä ihmistyyppi jää hyvin usein sinkuksi koska ei löydä ihmisen muista ominaisuuksista riittävästi vetovoimatekijöitä oman tasoistensa ihmisten kohdalla.

Joo, itse olen tällainen (nainen, ikä 46). Pystyin aina ihastumaan ja tuntemaan seksuaalista vetoa vain pitkiin ja hyvin komeisiin miehiin. Itse olen kuitenkin aina ollut ulkoisesti alta keskitason tavis, sellainen lyhyt ja persjalkainen taikinanaama. 

Kukaan johon minä olen ollut ihastunut ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. Ei vaikka olisin tehnyt itse aloitteitakin. Minulle sen sijaan nuorempana teki paljonkin aloitteita tavikset. Kolme kertaa seurustelinkin sellaisten kanssa, koska ajattelin että ehkä se rakkaus tulee ystävyyden kautta ajan kanssa. Mutta seksi ei-viehättävän kanssa alkoi ajan kanssa tökkiä yhä enemmän ja suorastaan ällöttää, ja homma oli pakko aina lopettaa. Eli olen ollut jo 12 vuotta selibaatissa ja yksin, ja näin tulen olemaan loppuikäni.

Tämä voisi olla omasta kynästäni, osin. En myöskään ole koskaan kyennyt ,"tyytymään" , miehiin, jotka olen saanut. Nuorena olin tosin kaunis, hoikka, hirvittävän epävarma ja en koskaan uskaltanut lähestyä heitä, joita olisin halunnut. Jos joku komea mies lähestyi, juoksin pakoon. Seurustelin muutaman miehen kanssa, mutta en tuntenut mitään heitä kohtaan. Epävarmuuteni pilasi koko nuoruuteni, nyt + 50 vuotiaana yksin kökötetään, kun en koskaan uskaltanut lähestyä ketään haluamaani, silloin kun olisi ollut mahdollisuuksia.

Vierailija
206/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sille voi tehdä mitään. Olet sitä ihmistyyppiä jolle toisen ulkonäkö on hyvin tärkeää vetovoiman syntymisessä ja jos tällaisen henkilön oma "taso" ei ole kovin korkea niin tästä syntyy ongelmia. Juuri tämä ihmistyyppi jää hyvin usein sinkuksi koska ei löydä ihmisen muista ominaisuuksista riittävästi vetovoimatekijöitä oman tasoistensa ihmisten kohdalla.

Tämä väite on täyttä potaskaa. Itseni mielestä geneerinen komeus on lähinnä luotaantyöntävää. Katson miehessä paljon pintaa syvemmälle kuin monet muut, ja arvostan ihmisissä ylipäätään muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäköä.

Ihastun tavallisiin miehiin, jotka ovat omaan silmääni komeita. Ei tarvitse olla sitä yleismaailmallisesti tai muiden silmissä. Ongelma on kohdallani on aina siinä, etten saa juuri niitä miehiä joita haluan, vaikka tasoteorian mukaan minulla tulisi olla heihin mahdollisuus. Eli kiinnostukseen vaikuttaa muutkin tekijät, kuin se sama taso mitä tulee ulkonäköön.

Kuinka toiset saavat juuri sen jonka haluavatkin, on minulle täysi mysteeri. On sellaisia tapauksia, että yhden kohdalle osuu aina tuuri täysin nappiin. Ei voi käsittää. Tämä on varmasti jotakin yliluonnollista.

Vierailija
207/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, itse olen tällainen (nainen, ikä 46). Pystyin aina ihastumaan ja tuntemaan seksuaalista vetoa vain pitkiin ja hyvin komeisiin miehiin. Itse olen kuitenkin aina ollut ulkoisesti alta keskitason tavis, sellainen lyhyt ja persjalkainen taikinanaama. 

Kukaan johon minä olen ollut ihastunut ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. Ei vaikka olisin tehnyt itse aloitteitakin. Minulle sen sijaan nuorempana teki paljonkin aloitteita tavikset. Kolme kertaa seurustelinkin sellaisten kanssa, koska ajattelin että ehkä se rakkaus tulee ystävyyden kautta ajan kanssa. Mutta seksi ei-viehättävän kanssa alkoi ajan kanssa tökkiä yhä enemmän ja suorastaan ällöttää, ja homma oli pakko aina lopettaa. Eli olen ollut jo 12 vuotta selibaatissa ja yksin, ja näin tulen olemaan loppuikäni.

Tämä voisi olla omasta kynästäni, osin. En myöskään ole koskaan kyennyt ,"tyytymään" , miehiin, jotka olen saanut. Nuorena olin tosin kaunis, hoikka, hirvittävän epävarma ja en koskaan uskaltanut lähestyä heitä, joita olisin halunnut. Jos joku komea mies lähestyi, juoksin pakoon. Seurustelin muutaman miehen kanssa, mutta en tuntenut mitään heitä kohtaan. Epävarmuuteni pilasi koko nuoruuteni, nyt + 50 vuotiaana yksin kökötetään, kun en koskaan uskaltanut lähestyä ketään haluamaani, silloin kun olisi ollut mahdollisuuksia.

Tuo oli itsellä karmea tunne tajuta että haaskasin kaikki nuoruuteni vuodet, enkä saa niitä enää koskaan takaisin. Tiedän siis tuskan.

Vierailija
208/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä väite on täyttä potaskaa. Itseni mielestä geneerinen komeus on lähinnä luotaantyöntävää. Katson miehessä paljon pintaa syvemmälle kuin monet muut, ja arvostan ihmisissä ylipäätään muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäköä.

Ihastun tavallisiin miehiin, jotka ovat omaan silmääni komeita. Ei tarvitse olla sitä yleismaailmallisesti tai muiden silmissä. Ongelma on kohdallani on aina siinä, etten saa juuri niitä miehiä joita haluan, vaikka tasoteorian mukaan minulla tulisi olla heihin mahdollisuus. Eli kiinnostukseen vaikuttaa muutkin tekijät, kuin se sama taso mitä tulee ulkonäköön.

Kuinka toiset saavat juuri sen jonka haluavatkin, on minulle täysi mysteeri. On sellaisia tapauksia, että yhden kohdalle osuu aina tuuri täysin nappiin. Ei voi käsittää. Tämä on varmasti jotakin yliluonnollista.

Todennäköisesti ne "omiin silmiin komeat" ovat monen muunkin silmiin komeita, ja ovat luonteeltaan sellaisia joita moni muukin nainen haluaa.

Se ettei mies näytä miesmallilta, ei tarkoita että kyseessä olisi keskiverto tavis.

Vierailija
209/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele itseäsi alasti peilin edessä, ole rehellinen ja rekalibroi rimaa. Ja miesten kannattaa myös mitata se penis. Koska on sillä helvetisti väliä nykyään.

Vierailija
210/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsele itseäsi alasti peilin edessä, ole rehellinen ja rekalibroi rimaa. Ja miesten kannattaa myös mitata se penis. Koska on sillä helvetisti väliä nykyään.

Mä en halua monsterimunia. Joku muu saattaa haluta.

Vierailija
211/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa: joko nostat omaa tasoasi tai sitten olet ilman kumppania. Eipä siinä sen ihmeempää.

Vierailija
212/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmanainen. <3

Vierailija
213/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena tummahiuksinen, kasvoista todella kaunis, mutta ylipainoinen nainen. Olin rakastunut mieheen, joka oli kiinnostunut vain hoikista, isorintaisista blondeista. Sisimpäni huuti nuorena ristiriitaa, eli osa minusta haaveili, että olisin voinut laihduttaa, ja vaalentaa hiukset (rintojen koko ei ollut ongelma). Toisaalta haaveilin siitä, että voisin olla vain ihan oma itseni, ja löytäisin miehen, joka rakastaisi minua juuri sellaisena, kuin olen. Lopulta en laihduttanut, ja päätin siis todella olla vain oma itseni, ja todella puolisokin silti löytyi, ja hyvä sellainen. Kaksikymmentävuotta kaikki oli ok. Sitten viisikymppisenä iski paniikki. Nyt en muuta teekään, kuin syytän itseäni, että miksi en ollut hoikka blondi? Miksi en tehnyt mitään sen eteen, että olisin muuttunut sellaiseksi? Olisinko kelvannut, jos olisin muuttunut, kyllä vai ei? Nyt en saa koskaan tietää. Voi, h...vetti. Mistä nämä itsesyytökset oikein kumpuavat? Onko 50-vuotta  joku sellainen ikä, jolloin oikein urakalla aletaan katumaan nuorena tehtyjä tai tekemättä jätettyjä asioita...

Vierailija
214/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmanainen. <3

Mikromuna

12 senttiä on maapallon keskimitta.

Vierailija
215/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te niitä puolisoita etsitte, jos ainoa kriteeri on ulkonäkö ja liikunnallisuus?

Vierailija
216/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin te niitä puolisoita etsitte, jos ainoa kriteeri on ulkonäkö ja liikunnallisuus?

Haluan puolison joka on seksuaalisesti kiinnostava omiin silmiin. Siksi ulkonäkö ja liikunnallisuus tärkeää.

Vierailija
217/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta tulee pystyä viehättymään ja viettämään aikaa yhdessä. Siksi hoikkuus ja liikunnallisuus.

Haluan parisuhteen jossa kun mä sanon että mennään esim juoksemaan niin nainen kysyy ilahtuen että milloin mennään ja paljonko juostaan.

Eikä että "onko pakko.."

Vierailija
218/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensi alkuun tykkäisin harrastaa kumppanin kanssa seksiä, ja olisi kivaa jos olisi yhteisiä harrastuksia tai nainen ei ainakaan pitäisi harrastuksiani turhina tai hölmöinä.

Minä en hae suhdetta jossa mies tekee miesten juttuja ja nainen tekee naisten juttuja, illalla annetaan pusu, syödään ja mennään nukkumaan.

Sitten tulee totta kai ne muutkin asiat.

Vierailija
219/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet nyt saanut maistaa seksiä komistusten kanssa, niin pystytkö enää downgreidaamaan kumppanin ulkonäön osalta? Voitko enää tämän jälkeen innostua taviksesta seksuaalisesti? Meinaan itsellä voisi olla hankalaa...

Olen saanut maistaa seksiä täydellisen, ulkonäöltään kreikkalaista jumalaa muistuttavan, komean jalkapalloilijamiehen kanssa. Seksi oli täyttä paskaa. Aviomieheni oli mielettömän komea kasvoiltaan, mutta vartalossa oli pieniä puutteita. Seksi hänen kanssaan oli hyvää. Nykyisellä kumppanillani on treenattu ja rasvaton kroppa (8-pack näkyy), mutta kasvot ovat rumat. Seksi on keskivertolaatua, ei huonoa, mutta ei erityisen hyvääkään. Joukkoon mahtuu lisäksi useampi perusjamppa, mutta vain parin tyypin kanssa seksi on ollut tajunnanräjäyttävää. Innostun seksuaalisesti eniten niistä miehistä, joiden rakastelutyyli sopii omiin mieltymyksiini eli heidän kanssaan saan orgasmin. Ulkonäöllä ei ole sen kanssa ollut mitään tekemistä. t. eri

Vierailija
220/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin se on kaikilla. Sitten vaan odotellaan että kolahtaa jonkun kanssa. Ei sitä kaikille tapahdu.

En kyllä sanois ihan noinkaan.

Mä olen aina saanut kaikki joihin olen ihastunut.

N31

Minä taas en. Ei ole ulkonäöstä tai sellaisesta kiinni, olen vaan vähän liian ujo, jotkut tykkää sosiaalisemmista tytöstä. N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän