Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei riitä niihin joista kiinnostuu?

Vierailija
16.11.2020 |

Eli aina se sama tuttu kaava:
Ne joista kiinnostut, eivät kiinnostu sinusta...Ja sama toisin päin.

Näin käy JOKA KERTA.
Tästä voi päätellä että kyse on tasoista.

Neuvoja? Mielestäni tyytyminen "kakkoslaatuun" ei ole lainkaan reilua ketään kohtaan, tai edes vaihtoehto.

Kommentit (251)

Vierailija
21/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sille voi tehdä mitään. Olet sitä ihmistyyppiä jolle toisen ulkonäkö on hyvin tärkeää vetovoiman syntymisessä ja jos tällaisen henkilön oma "taso" ei ole kovin korkea niin tästä syntyy ongelmia. Juuri tämä ihmistyyppi jää hyvin usein sinkuksi koska ei löydä ihmisen muista ominaisuuksista riittävästi vetovoimatekijöitä oman tasoistensa ihmisten kohdalla.

Miksi aina oletetaan, että tasot liittyvät pelkästään ulkonäköön???

Koska aloittaja on mies ja tällä palstalla aiheesta valittavat miehet tarkoittavat aina juurikin naisen ulkonäköä.

Vierailija
22/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä?

No väännä kaikki sormet koskemaan kämmenselkää, jotta ensi kerralla jätät jankkauksen tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sille voi tehdä mitään. Olet sitä ihmistyyppiä jolle toisen ulkonäkö on hyvin tärkeää vetovoiman syntymisessä ja jos tällaisen henkilön oma "taso" ei ole kovin korkea niin tästä syntyy ongelmia. Juuri tämä ihmistyyppi jää hyvin usein sinkuksi koska ei löydä ihmisen muista ominaisuuksista riittävästi vetovoimatekijöitä oman tasoistensa ihmisten kohdalla.

Koska aloittaja on mies ja tällä palstalla aiheesta valittavat miehet tarkoittavat aina juurikin naisen ulkonäköä.

-Sanoi miehiä vihaava ja mustamaalaava nainen-

Vierailija
24/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mikä auttaa, mutta se ei ole helppoa. Sinun pitäisi alkaa kohtelemaan kaikkia naisia kuin ihmisinä. Jos näet kauniin naisen, yritä miettiä, että hänkin käy paskalla. Eli et pidä häntä minään yli-ihmisenä jonka seurassa sinua pitäisi jännittää tai jota sinun pitäisi miellyttää. Nainen vaistoaa miehestä heikkouden erittäin helposti. Nainen pitää miehistä, jolla riittää naisia. Kaunis nainen on kuullut miljoona kertaa kuinka kaunis on ja joutuu jatkuvasti kokemaan sitä kuinka miehet yrittävät miellyttää häntä ja sanoa kaikkea mitä hän haluaa kuulla. Hän taas tuntee itsensä turvallisimmaksi miehen kanssa, joka näkee hänen kauneutensa ”läpi”.

Vierailija
25/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne aina liity, mutta usen niillä joilla on kohtuuttoman vaikea löytää kumppania on niin, että "kemiaa" tai vetovoiman tunnetta aiheuttaa lähinnä ulkonäkö tai joissain tapauksissa asema ja varallisuus. Ne joita vetää puoleensa äly, huumorintaju, tietynlainen luonne useimmiten löytävät helpommin puolison. 

Tuo on oikeasti vaikea asia, koska seksuaalisuus on aika paljon kiinni ei-tietoisista primitiivisistä vieteistä. Sille voi aika rajallisesti, jos oikeasti syttyy vain vahvoista, isoista alfa-äijistä tai nuorista kauniista naisista. Kun seksuaalisuus on kuitenkin aika olennainen osa parisuhdetta.

Vierailija
26/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa:

a) nostaa omaa tasoaan TAI

b) olla yksin.

(itsellä juuri oma tasonkorotus menossa! :D)

Mielenkiinnosta; Miten nostat tasoasi? Oletko mies vai nainen? Ikäsi?

Se tavanomainen: Projektina ollut n. vuoden ajan painonpudotus. Laskenut BMI 23,4 > 20,5. Tarkoitus olisi vielä ehkä yksi kilo nipistää ja sitten keskittyä naiselle sopivaan lihastenmuokkaukseen. Lisäksi jotain pientä hiuksiin liittyvää säätöä ollut. Tasonkorotus on muuten tuottanut selkeästi tulosta treffipyyntöjen määrällä mitattuna, mutta nyt en ole enää varma, haluanko edes aloittaa seurustelun. Elämä menisi niin pahasti sekaisin, ja kun olen nyt niin tyytyväinen siihen. :/

Lisäksi: en tiedä, onko tämä objektiivisesti arvioiden tasonkorotus vai -pudotus naiselle, mutta olen maisterin päälle vielä aloittanut vähän lisäopintoja nyt syksyllä. Koen sen kuitenkin itse korotuksena ja se riittää. :D

N33

Vierailija
27/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka omaa tasoaan voi nostaa?

Riippuu ihan siitä, mikä sinussa on "vikana". Jos on ylipainoa > laihdutus. Jos on huonot hampaat > hampulekuriin. Jos on hölmö > kouluun. Jne.

Vierailija
28/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehenä tämä aihe on todella ajankohtainen ja mielestäni olen tehnyt jo lähes kaiken mahdollisen.

Olen treenannut itselleni lihaksikkaan kropan. Olen käynyt hiustensiirrossa. Olen poistanut kasvoista luomet laserilla. Pukeudun aina hyvin. Jne kaikki perusjutut hallussa.

Siltikin lopputulos on aina ei kipinää tai voidaan kyllä nähdä kavereina jos nainen on 6-7/10.

Jos nainen on 5/10 eli toivoton tapaus niin heiltä tulee viestejä että voidaanko nähdä uudestaan.

Vierailija
29/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino varmistaa, että saat vähintään oman tasoisesi kumppanin, on nostaa oma viehätysvoimasi muita saman sukupuolen edustajia korkeammaksi. 

Molemmille sukupuolille toimii mm. terveellisemmän ruokavalion noudattaminen (varsinkin runsas kasvisten ja hedelmien määrä), liikunnan lisääminen ja fyysisen kunnon parantaminen, unenlaadun ja määrän parantaminen, päihteiden käytön minimointi ja terveelliset elämäntavat yleensäkin, kiltteys, huolehtivaisuus, vastuullisuus ja anteliaisuus. 

Naiset voivat nostaa omaa viehätysvoimaansa pitämällä erityisesti huolta omasta ulkonäöstään (valitettavasti juuri tämä kiinnostaa miehiä), sillä miehet päättelevät naisen hedelmällisyyden pitkälti ulkonäön perusteella. Ulkonäössä miehiä kiinnostaa mm. symmetrisyys, vyötärö-lantio-suhde ja kasvojen feminiinisyys.

Miehet voivat nostaa viehätysvoimaansa mm. opiskelemalla korkeammalle tasolle, hankkimalla arvostetun ammatin, parantamalla sosiaalisia taitojaan, tai parasta tietysti olisi ruveta julkkikseksi.

Vierailija
30/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta tasoa.

αM32

Entä jos oman potentiaalin maksimi on jo saavutettu?

Tähän on kyllä aika vaikea vastata, kun pitäisi nähdä ihminen, että voi todeta, että näin on. Jos miettii erilaisia "tasoon" vaikuttavia asioita, esim. ulkonäkö, ammatti, status, harrastukset, opinnot jne., niin aika vaikea on ajatella tilannetta, jossa kaikki olisi tosiaan jo tehty.

Mutta jos niin tosiaan on, niin sitten ei auttane kuin olla yksin. :/

Vierailija
31/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä todella syvälle itseensä. Ei siis takakautta vaan mielen kautta syvälle itseensä ja pohtia ulkonäköasiaa sellaisilta tasoilta että se paljastuu sinulle.

Tämä vaatii täydellistä mielentyhjennystä.

Tämän suoriteen jälkeen sinulle kelpaa jopa mieskin tai hyvinkin elähtänyt vanha nainen.

Et enää ole ulkonäkökeskeinen sen jälkeen.

Pieni apu löytyy myös Jeesukselta joka pohti todellista kauneutta. Mielen kauneutta ja ulkokultaisuutta.

Vierailija
32/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tyydyn olemaan yksin. En pysty nostamaan tasoa.

Vierailija
33/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehenä tämä aihe on todella ajankohtainen ja mielestäni olen tehnyt jo lähes kaiken mahdollisen.

Olen treenannut itselleni lihaksikkaan kropan. Olen käynyt hiustensiirrossa. Olen poistanut kasvoista luomet laserilla. Pukeudun aina hyvin. Jne kaikki perusjutut hallussa.

Siltikin lopputulos on aina ei kipinää tai voidaan kyllä nähdä kavereina jos nainen on 6-7/10.

Jos nainen on 5/10 eli toivoton tapaus niin heiltä tulee viestejä että voidaanko nähdä uudestaan.

Onpas jyrkkä raja noiden 5/10 ja 6/10 -naisten välillä. Ymmärsinkö oikein, että olet kiinnostunut 6/10 naisista, mutta 5/10 ovat jo toivottomia? Voisitko kuvailla jotenkin näiden eroja?

Jos olet ulkonäöllisesti mielestäsi parhaimmillasi, niin viittaa siis siihen, että sisältöä pitäisi sitten kehittää. Joko ihan ajatuksenjuoksua tai niiden esittämistä. Tai seurallisuutta tms.?

Vierailija
34/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut maksullisia?

Vierailija
35/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Sanoi miehiä vihaava ja mustamaalaava nainen-

Ei vaan mies joka tietää palstan tavat. Vai milloin olet lukenut miehen valittavan että hän ei saa riittävän koulutettua tai fiksua naista vaikka ulkonäkökriteerejä ei ole?

Vierailija
36/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin se on kaikilla. Sitten vaan odotellaan että kolahtaa jonkun kanssa. Ei sitä kaikille tapahdu.

En kyllä sanois ihan noinkaan.

Mä olen aina saanut kaikki joihin olen ihastunut.

N31

No tämähän kertoo vain sen, mille korkeudelle sinun rimasi on viritetty.

Vierailija
37/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta; Miten nostat tasoasi? Oletko mies vai nainen? Ikäsi?

Eri, mutta ohessa omat toimeni. Painon pudotus noin 20 kiloa ylipainoisesta hoikaksi normaalipainoiseksi. Uusia vaatteita. Uusi tuoksu. Uuden työn mukanaan tuoma innostus ja parantunut fiilis. Uusien urheiluharrastusten mukanaan tuoma energisyys ja yleisfiiliksen parantuminen.

Vierailija
38/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Vierailija
39/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas jyrkkä raja noiden 5/10 ja 6/10 -naisten välillä. Ymmärsinkö oikein, että olet kiinnostunut 6/10 naisista, mutta 5/10 ovat jo toivottomia? Voisitko kuvailla jotenkin näiden eroja?

Jos olet ulkonäöllisesti mielestäsi parhaimmillasi, niin viittaa siis siihen, että sisältöä pitäisi sitten kehittää. Joko ihan ajatuksenjuoksua tai niiden esittämistä. Tai seurallisuutta tms.?

Yleensä 5 ja 6 naisten erona on kroppa. Olen erityisen tarkka naisen hoikkuudesta ja olen tehnyt huomion, että kiinnostuneille naisille yhteinen piirre on aina vähän plösö tai tosi plösö kroppa.

Ja mitä tulee omiin sosiaalisiin taitoihin niin olen kyllä mukavaa seuraa ja mun kanssa viihdytään, mutta olen vähän turhan asiallinen ja en flirttaile. Siinä on parantamisen aihetta.

Vierailija
40/251 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ollaan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan