Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?

Vierailija
07.11.2020 |

Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.

Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.

Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
2/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu itseesi paremmin, kypsy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kelpaa haluamillesi kumppaneille? Onko syynä ulkonäkö, luonne vai elämäntyyli? Kuka olet ja ketä haet?

Vierailija
4/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu itseesi paremmin, kypsy.

Entä jos on jo ylikypsä?

Vierailija
5/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä sitä pitäs edes pariutua?

Vierailija
6/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika ilmeistä, että markkinat osoittavat, että olet arvionut oman tasosi väärin?

Vierailija
7/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta itsesi haluamaasi malliin Hollywood-tyyliin. Samalla voit muuttaa myös sukupuolesi.

Yritä opetella fiksuksi, mukavaksi ja kohteliaaksi.

Vierailija
8/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne asiat kokonaan. Mulla on tuo tilanne, tosin sillä erotuksella että mä en oikeastaan kiinnostu itsekään kenestäkään. Ei ole kyse aseksuaalisuudesta tai edes aromanttisuudesta vaan jostain muusta, en tiedä mistä. En siis edes yritä deittailla.

Vierailija
9/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tasoista kiinni vaan henkilökemioista. Et vaan ole sattunut vielä tapaamaan sellaista jossa kemiat pelaa molemmin puolin.

Vierailija
10/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden samankaltaisten keskusteluiden jatkuvassa virrassa olen jo alkanut miettimään, että mistä sitä itse naisena tietää, kumpaan joukkoon kuuluu: viehättäviin vain niihin, joihin tyydytään. 

Vierailija
11/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Totesin lopulta, että olen onnellisempi kun en ajattele asiaa ja jäin yhteen tämän nykyisen epähaluttavan naisen kanssa.

Vuosikaudet painin mielenterveyteni kanssa, kun en riittänyt sellaisille naisille joita halusin. Ainoastaan ulkonäköni oli parempi kuin heillä ja se ei riittänyt alkuhuumaa pidemmälle. Nykyiselle riitän muutenkin, joten minun on helpompi olla. En enää edes haaveile haluttavammasta, koska tiedän etten riittäisi loppupeleissä kuitenkaan.

Vierailija
12/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden samankaltaisten keskusteluiden jatkuvassa virrassa olen jo alkanut miettimään, että mistä sitä itse naisena tietää, kumpaan joukkoon kuuluu: viehättäviin vain niihin, joihin tyydytään. 

Et kai sinä oikeasti usko, että palstainisijämiehet ovat niitä halutuimpia, fiksuimpia, parhaimman näköisiä - tai edes naisille kelpaavia? :D

Vierailija
13/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Kysyt varmasti siksi koska jos ap on mies, hänet haukuttaisiin lyttyyn ja kehoitettaisiin tyytymään siihen ylipainoiseen, w t -pubiruusuu.

Naista taas tuettaisiin ja ymmärrettäisiin, ja voivoteltaisiin miesten huonoa tasoa. Sanottaisiin että ei kannata tyytyä mihinkään, vaan odotella sitä prinssiä valkealla ratsulla.

Taattuun tämän palstan tyyliin.

Taitaakin nyppiä kun et nyt tiedä haukkuako vai kannustaa : )

Vierailija
14/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole tasoista kiinni vaan henkilökemioista. Et vaan ole sattunut vielä tapaamaan sellaista jossa kemiat pelaa molemmin puolin.

Minä olen tavannut montakin "sielunkumppania" joiden kanssa on uskomaton yhteensopivuus ja henkinen kemia, mutta eipä silti himota kuin hetken, jos fyysinen haluttavuus ei kumppanilla riitä.

-eri

Vierailija
15/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä aika paljon oikeasti vaadittu etenkin aikuisilta ihmisiltä että kemiat pelaisi heti ensi tapaamisesta asti. Vähän tulee väkisin mieleen että on aika paljon katsottu romanttisia komedioita jos oikeasti jotain tuollaista maagista kokemusta odottaa.

Vierailija
16/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa jos laitat kuvan ja kerrot itsestäsi perusasioista.

On tietty naisia jotka eivät valtavirtaa miellytä, mutta ovat joidenkin miesten unelmia, erikoisia.

Sitten on naisia jotka yksinkertaisesti eivät miellytä ketään kunnolla, heihin aina tyydytään paremman puutteessa.

Vierailija
17/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt vinkki kaikille parisuhdetta toivoville: älkää asettako kumppanille vaatimuksia vaan suhteelle.

Minkälaisen suhteen (sisäisen tunteen) haluat - miettikää tykönänne.

Esim. Haluatko tulla kunnioitetuksi, rakastetuksi, hyväksytyksi jne. Sitten kohtaat ihmiset ihmisinä asettamatta vaateita.

Vierailija
18/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tavannut montakin "sielunkumppania" joiden kanssa on uskomaton yhteensopivuus ja henkinen kemia, mutta eipä silti himota kuin hetken, jos fyysinen haluttavuus ei kumppanilla riitä.

-eri

Mikähän tuokin oikeasti on todennäköisyys löytää joku täydellinen kumppani jonka kanssa kaikki on täydellistä :D Voi olla aika lähellä nollaa. Jotkut kai sitten tykkää pomppia suhteista toiseen koko elämänsä. Omasta mielestä vaikuttaa aikamoiselta ajan hukalta koska maailmassa on paljon muutakin mielenkiintoista mihin käyttää aikaansa.

Vierailija
19/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aika ilmeistä, että markkinat osoittavat, että olet arvionut oman tasosi väärin?

Ai hän sittenkin on yhtä tasokas kuin tapailemansa jotka eivät ole kiinnostuneet hänestä?

Luitko edes otsikkoa?

Vierailija
20/146 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vaikee tilanne. Itsekin kamppailen saman ongelman kanssa ja kun ikää on jo +45 niin ne viehättävät naiset on vaan vuosi vuodelta kauempana. Sinkkuna oltu kohta 10 vuotta, yhtä muutaman kuukauden tapailusuhdetta lukuunottamatta, ja varmaan koko loppuelämä menee näin..