Sinä espoolainen nainen joka petit mieheni kanssa...
Tiedän missä asut. Muttet sinä ressukka vielä tiedä edes, että mieheni jäi kiinni. Tiedän kaikesta kaiken. Tulen vielä joku päivä käymään teillä..kannattaisko vähän valottaa miehelles etukäteen, ettei kovasti järkyty... Sääliksi käy jo etukäteen lapsiasi, että perheenne hajoaa. Elämä on.
Kommentit (47)
Yölläkö ap meinaa tupsahtaa Espooseen oven taakse?
Mä en kyllä tarkkaan harkitsematta menisi kertomaan kenenkään perheeseen pettämisistä. Naapurustossa tapahtui aikanaan perhesurma, kun mies sai tietää vaimonsa suhteesta. Tappoi itsensä, vaimonsa ja kaksi lastaan. En ikinä haluaisi olla osasyyllinen vastaavaan edes viestintuojan roolissa.
Kyllä perhesurmiin syyllisiä ovat ihan ne surmaajat itse, ei siihen kenenkään sanomisia tarvita. Niin sairaat ihmiset vaikka keksivät syitä todellisia tai keksittyjä. Vain surmaaja tietää syyn/syitä ja aina ei jää niitä kertomaan. Väärin syyllistää ukopuolisia jonkun sairaan teoista.
Kyllä minä haluaisin ehdottomasti tietää jos puolisoni pettäisi, ei olisi mukava olla naurunalaisena jos muut jo tietää. Se olisi äkkilähtö miehelle, en suostuisi kynnysmatoksi on sentään hyvä itsetunto.
Mitä sinä ap oikein odotat? Olet aloittanut tämän ketjun jo 14.3. ja vieläkin olet vasta menoillaan sinne Espooseen soittamaan jonkun petturiämmän ovikelloa. Keräätkö rohkeutta, vai mikä mättää? Mene jos olet mennäksesi, tai myönnä, ettet edes aikonut. Kunhan uhoat vaan. Sinulta lähti nyt katu-uskottavuus. Sorry!
Tämä taisi olla pelkkä provo-aloitus. Näitähän täällä riittää....
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:08"]Hah, ihan oikein ! Hyvä ap. Ei ole katkeruutta, vaan vitutusta tuo ap:n toiminta. Minä tekisin samoin :) Paskaa minunen perheell = paskaa myös toisen osapuolen perheelle !
[/quote]
Onpa fiksua kun silloin kärsii viattomat lapsetkin siitä toisesta perheestä kun katkera narttu yrittää kostaa. Kosta sille miehellesi joka sut on pettänytkin. Äläkä sille toiselle naiselle
Naispaholaisen elämä ja rakkaudet :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:41"]
No mikset mene jo, mitä sinä täällä uhoat?
[/quote]
Siksi, että en vielä jouda. Kyllä se päivä tässä vielä koittaa :)
[/quote]
Ap, anna olla.
Ei toisen perheen asiat kuulu sulle. Pura viha mieheesi, älä toiseen naiseen. Et tiedä taustoja. Huolehdi vain oman perheesi elämästä, älä muiden.