Sinä espoolainen nainen joka petit mieheni kanssa...
Tiedän missä asut. Muttet sinä ressukka vielä tiedä edes, että mieheni jäi kiinni. Tiedän kaikesta kaiken. Tulen vielä joku päivä käymään teillä..kannattaisko vähän valottaa miehelles etukäteen, ettei kovasti järkyty... Sääliksi käy jo etukäteen lapsiasi, että perheenne hajoaa. Elämä on.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:01"]
Sanoin että ihan sama mitä te muut ajattelette. Uliskaa vaan ihan rauhassa :)
T.real ap
[/quote]
kyllä se olet sinä, ap, joka uliset ja taatusti ulisit kun selvisi että miehesi pettää sinua. Vaikutat ikävältä tyypiltä, kannattaisi ehkä kurkata peiliin, jos uskallat.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:28"]
Kyllä minä käräyttäisin tämän naisen. Miehet saattavat ajatella välillä pelkällä pilillä, naiset pystyvät oikeasti järkeilemään enemmän kuin miehet !
Ja mitä sitten jos sillä naisella on vapaasuhde, sehän selviää sitten kun on vieraillut heidän perheen luonaan :D
Täällä palstalla taitaa olla paljon pettäjänaisia kun noin puolustelette naista. Mies teki väärin ja varmasti ap on miehelle vihainen yms. Mutta ei se varattu nainennkaan mitään kunniamerkkiä ansaitse, hänen miehellään on oikeus tietää mitä selän takana tapahtuu.. Naiset kun ovat parempia salailemaankin asioita kuin nuo miehet.
[/quote] Voi tulla aika hulaboo jos menet Espooseen noin vaan ja haluat puhua naisen miehen kanssa.
Sä varmaan teet palveluksen tolle naiselle eli heillä on sitten syytä erota ja nainen saa sun miehes.
Ehkä se äijä ehtii hautaamaan sut ennen kuin ehdit tekee mitään kun olet noin äänekäs
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:38"]
Ihan sama mitä olette mieltä, minä olen menossa tässä joku kaunis päivä soittaan ovikelloa. Sääliksi käy, kun tää nainen ei tiedä että tiedän, tulee kyl kunnon pommi taivaalle, on esittää kännykästä muutama kuvakin, jonka nappasin miehen kännykästä (näkyy tän naisen puhelinnumerokin siinä kuvassa eli pakoon ei pääse, kjeh kjeh!!!!!)
Minusta tämä on ihan hyvä ratkaisu. Ja tiedän, että heillä on "onnellinen" liitto, ei mikään vapaa suhde.
Mul on niiiiiiiiin ylpee olo, että olen nyt päättänyt mennä tekemään tän. Rinta rottingilla vaan eikä mitään ulinoita. Eikö tommoset tollot tajua edes laittaa numeroitaan salaseksi :D :D :D
-ap
[/quote]Älä aikaile senkus lähdet? Oliko missäpäin Espoota? Onko ökyrannikkoa?
Mitäs nämä mammaraiset täällä oikeen huutelee ja esiintyy aapeenä :D Itse nostan hattua itselleni että olen näin päättänyt tehdä. Mitään väliä ei ole vaikka menetänki ton ukon, kerran sika - aina sika :) Ihan sama minne menee ja kenen kans! :) Mulla on sentään omanarvontunto olemassa ja jäljellä! :)
t.se oikea ap. Jätän keskustelun tähän, joten jos vielä joku täällä esiintyy aapeenä, niin kunhan koittaa ulista hiekkaa pill*ssa... :) PISTE kiitos ja moi! :)
Tuletko kohta niin laitan kahvit tippumaan?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:11"]Mitäs nämä mammaraiset täällä oikeen huutelee ja esiintyy aapeenä :D Itse nostan hattua itselleni että olen näin päättänyt tehdä. Mitään väliä ei ole vaikka menetänki ton ukon, kerran sika - aina sika :) Ihan sama minne menee ja kenen kans! :) Mulla on sentään omanarvontunto olemassa ja jäljellä! :)
t.se oikea ap. Jätän keskustelun tähän, joten jos vielä joku täällä esiintyy aapeenä, niin kunhan koittaa ulista hiekkaa pill*ssa... :) PISTE kiitos ja moi! :)
[/quote]
Mitä sä saat tosta minuna eli oikea ap esiintymisestä
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:11"]
Mitäs nämä mammaraiset täällä oikeen huutelee ja esiintyy aapeenä :D Itse nostan hattua itselleni että olen näin päättänyt tehdä. Mitään väliä ei ole vaikka menetänki ton ukon, kerran sika - aina sika :) Ihan sama minne menee ja kenen kans! :) Mulla on sentään omanarvontunto olemassa ja jäljellä! :)
[/quote]
ei sulla kyllä omanarvontuntoa ole tämän tulevan teon perusteella, aikalailla päinvastoin, todella desperadoa, ei mitään itsensä arvostusta.
ihan puhdas kosto tuo on, ei sen kummempaa.
Oletko ajatellut asiaa miehesi kannalta? Ehkä hän on tyytymätöm elämään sinun kanssasi?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:19"]Oletko ajatellut asiaa miehesi kannalta? Ehkä hän on tyytymätöm elämään sinun kanssasi?
[/quote]
No minä ainakin olisin jos asuisin tuollaisen ihmisen kuin ap kanssa :DD
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:05"]
lol, fuck you vittu oot katkeran kuulonen bitch
[/quote]
Tuo lol tuossa alussa vie valitettavasti kaiken uskottavuuden loppuviestistäsi.
Minä petin ex-miestäni. Hain lohtua. Onneksi toinen osapuoli oli sinkku.
Älä tee sitä, et sä voi tietää mitä siitä seuraa sille toiselle. Pettäminen on väärin, mutta joskus pelastus pimeyteen. Itse sain siitä voimaa lähteä.
Ex mies joi ja oli kännissä väkivaltainen. Anna toisten selvitellä omat ongelmansa itse, soita akalle mutta jätä sen mies rauhaan. Ymmärrän kyllä että haluaisit mutta sun ukkos tässä sen munan sinne akan haaroväliin tunki.Ukkoasi ei ole raiskattu.
tervetuloa vaan. petin miestäni kostoksi, koska hän petti minua. Sellasta se on. Mies tietää, joten jos haluat vertaistukea pettämiskokemuksiin, niin keitetään kahvit.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:36"]tervetuloa vaan. petin miestäni kostoksi, koska hän petti minua. Sellasta se on. Mies tietää, joten jos haluat vertaistukea pettämiskokemuksiin, niin keitetään kahvit.
[/quote] tyhmä M
Tässä real ap vielä, nostelen tätä jos sattuu mamma olemaan linjoilla, ettei ihan sydäriin kuole, kun ovikello soi ja tulla tupsahdan tupaan...
Etkö sä nyt vieläkään ole käynyt siellä? Toihan pelkkää pelkurimaista uhkailua eikä mitään muuta. Asutko edelleen sen petyuriukkosi kanssa vai potkitko jo pellolle?
Tervetuloa, keitän kahvit!