Sinä espoolainen nainen joka petit mieheni kanssa...
Tiedän missä asut. Muttet sinä ressukka vielä tiedä edes, että mieheni jäi kiinni. Tiedän kaikesta kaiken. Tulen vielä joku päivä käymään teillä..kannattaisko vähän valottaa miehelles etukäteen, ettei kovasti järkyty... Sääliksi käy jo etukäteen lapsiasi, että perheenne hajoaa. Elämä on.
Kommentit (47)
Hah, ihan oikein ! Hyvä ap. Ei ole katkeruutta, vaan vitutusta tuo ap:n toiminta. Minä tekisin samoin :) Paskaa minunen perheell = paskaa myös toisen osapuolen perheelle !
En ole ikinä ymmärtänyt miksi raivostutaan sille toiselle osapuolelle eikä omalle puolisolle. Ihan sama periaatteessa kenen kanssa mieheni pettäisi minua (ellei olisi oma sisko/paras kavari tms. tuttu). Pointti on se, että oma mieheni olisi tehnyt päätöksen pettää. Ei siinä hyödytä sitä toista osapuolta höykyttää, mistä tiedät vaikka miehesi olisi sanonut olevansa sinkku tms. Laita se oma miehes tilille teostaan!!!!
Mitä sä sille naiselle meuhkat. Ukkos sua petti.
Sillä naisella saattaa olla avoin suhde eli muut kumppanit ovat sallittuja tai jopa suositeltavia. Jos sulla, ap, ei niin ole miehesi kanssa sovittu ja miehesi nai vierasta, niin aika oudolta kuulostaa suhteenne. Olet aiheesta vihainen, mutta osoita viha ja pettymys mieheesi, vai etkö uskalla.
No toisaalta naisen mies ansaitsee tietää, että häntä petetään. Yhtä hyvin ap voi toimia viestinviejänä.
Otapa ukkos puhutteluun ja jos ei muu auta niin koron kuva persuksiin ja matka kohti Espoota alkakoot.
Nainen on älykkäämpi sukupuoli, miehet on näissä pettämisjutuissa vaan narussa vietäviä pässejä penisaivoineen. Siksi se toinen nainen pettämisjutuissa vituttaa enemmän kuin oma mies. Tsemppiä ap, tekisin samoin.
Eli nainen on perheenäiti jonka kanssa ukkosi on pelehtinyt. Ei muuta kun nyt Espoota kohti ja räväytät tiedoksi naisen ukolle mikä on naisiaan.
Kyllä minä käräyttäisin tämän naisen. Miehet saattavat ajatella välillä pelkällä pilillä, naiset pystyvät oikeasti järkeilemään enemmän kuin miehet !
Ja mitä sitten jos sillä naisella on vapaasuhde, sehän selviää sitten kun on vieraillut heidän perheen luonaan :D
Täällä palstalla taitaa olla paljon pettäjänaisia kun noin puolustelette naista. Mies teki väärin ja varmasti ap on miehelle vihainen yms. Mutta ei se varattu nainennkaan mitään kunniamerkkiä ansaitse, hänen miehellään on oikeus tietää mitä selän takana tapahtuu.. Naiset kun ovat parempia salailemaankin asioita kuin nuo miehet.
En minä ainakaan salaile mieheltäni yhtään mitään.
Hyviäkin naisia on.
Ihan sama mitä olette mieltä, minä olen menossa tässä joku kaunis päivä soittaan ovikelloa. Sääliksi käy, kun tää nainen ei tiedä että tiedän, tulee kyl kunnon pommi taivaalle, on esittää kännykästä muutama kuvakin, jonka nappasin miehen kännykästä (näkyy tän naisen puhelinnumerokin siinä kuvassa eli pakoon ei pääse, kjeh kjeh!!!!!)
Minusta tämä on ihan hyvä ratkaisu. Ja tiedän, että heillä on "onnellinen" liitto, ei mikään vapaa suhde.
Mul on niiiiiiiiin ylpee olo, että olen nyt päättänyt mennä tekemään tän. Rinta rottingilla vaan eikä mitään ulinoita. Eikö tommoset tollot tajua edes laittaa numeroitaan salaseksi :D :D :D
-ap
No mikset mene jo, mitä sinä täällä uhoat?
Taidat olla todella katkera?! Sun ukkoshan se pettäjä on, mikset pura sille! Vai ootko niitä naisia, että kun petetään, niin kohta jo annetaan anteeksi ja elämä jatkuu?! Tuskinpa vaan kovin luotettavana enää!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:41"]
No mikset mene jo, mitä sinä täällä uhoat?
[/quote]
Siksi, että en vielä jouda. Kyllä se päivä tässä vielä koittaa :)
Voi kuulkaa av-mammat osa teidänkin miehistä on käynyt vieraissa pöksyissä joskus, olette niin sinisilmäisiä. Miettikää hetki miksi pettäjäsivustolla on niin paljon ihmisiä (on myös naisia siellä, ei vain miehiä), mutta kyllä ihmiset vain pettävät, ei kaikki mutta aika moni jossain elämänsä vaiheessa. Ja sitäkin kannattaa miettiä että jos sinä olet joskus ollut se toinen nainen niin miksi mies ei tekisi sitä uudestaan :)
Ap, ihan jees, tee näin. Säälittävää on vaan täällä sitä julistaa. Ja mistä tiedät varmuudella että heillä on onnellinen liitto, sitä ei tiedä varmuudella edes lähipiiri - ehkä eivät ole onnellisia, ehkä mies on jo pettänyt ensin tjsp.
mutta kyllä tärkeintä on asenteesi ja toimintasi kiestäsi kohtaan, hän on aviomiehesi, mitä väliä jollain vieraalla naisella on loppupeleissä, sinun/teidän liitosta on kyse!
Porvoossa tämä tapahtui ei espoossa
Ap
Sanoin että ihan sama mitä te muut ajattelette. Uliskaa vaan ihan rauhassa :)
T.real ap
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:01"]Sanoin että ihan sama mitä te muut ajattelette. Uliskaa vaan ihan rauhassa :)
T.real ap
[/quote]
Tää ei tosiaan ole oikea ap eikä toi edellinen
Ap
lol, fuck you vittu oot katkeran kuulonen bitch