Mies kaipaa apua kaikilta naisilta
Hei kaikki tytöt ja naiset. Saisinko varastaa teiltä muutaman minuutin kysyäkseni teidän reaktiota erääseen asiaan?
Tapasin vähän aikaa sitten maailman suloisimman ja ihanimman tytön. Olen niin korvia myöten rakastunut että teen mitä tahansa meidän suhteemme eteen. Tyttö asuu valitettavasti Norjassa ja minä pääkaupunkiseudulla, joten välimatka on harmittavan pitkä.
Romanttisena miehenä halusin yllättää hänet jollain erilaisella tavalla, ja keksin tehdä youtubeen videon. En ole vielä uskaltanut lähettää tälle tytölle linkkiä videoon, koska pelkään miten se reagoi siihen. Olemme vitsailleet hieman naimisiin menolla, joten uskalsin aloittaa videon sillä. Videon eka puolisko kertoo siitä miltä meidän elämä voisi näyttää, ja toinen puolisko näyttää miten asiat on tällä hetkellä. Rakkaus on molemminpuoleista, mutta välimatka tekee sen että tyttö ei halua suhdetta juuri nyt. Mutta minulla on aikaa odottaa!
Mikä on sinun ajatuksesi tämän videon jälkeen? Kuvittele itsesi tämän 21 vuotiaan tytön tilalle. Mikä on ensimmäinen reaktio? Kiitos etukäteen vastanneille. Terveisin Sebastian
Kommentit (66)
Oho, odotin että korkeintaan saan yhden tai kahden vastauksen, mutta aihe on näköjään kiinnostanut. Kiitoksia teille kaikille vastauksistanne. Oli tullut niin paljon asioita mitkä nauratti, että pakko kai mun on vastata teille vähän pidemmän kaavan mukaan. Ehkä hieman tyhmää esittää tällainen kysymys foorumilla jossa voi kommentoida ilman rekisteröitymistä, mutta halusin nimenomaan kuulla kaikki negatiiviset asiat. Enhän mä olis koskaan kysynyt tällasta jos itse olisin ollut tyytyväinen videoon. Se meni överiksi ja siksi halusin katsoa miten naiset reagoi. Lähetin saman tekstin n. 15 eri sivulle, ja jo nyt huomaa miten eri ikäluokat reagoi eri tavalla. Täällä taitaa olla suurin osa kirjoittajista mukavia mammoja jotka ajattelee hieman eri tavalla kun kohdehenkilö.
Niin, ensinnäkin täytyy sanoa että en olis uskonu että koskaan tulen tekemään youtubeen videon. Tämä oli ensimmäinen ja luultavasti viimeinen. Osaan yhtä paljon tietokoneista kun oma mummoni. Mutta niin se vaan rakastunut mies oppii uutta kun haluu. Idea oli hyvä, mutta suunnittelu puuttui ja siitä tuli kyllä hieman limainen. Toisaalta jos joku kirjoittaa että katsoi vaan kymmenen sekuntia niin ei näe koko ideaa koko videossa.
Nostan käteni ilmaan ja tunnustan että olisi pitänyt kertoa enemmän aloitusviestissä. Tämä naimisiin meno siis on vitsi. Tyttö tai siis nainen kun joku loukkaantui että kutsuin häntä tytöksi, tietää että tämä naimisiin meno on vitsi. Videossa olen dramatisoinut asioita että hän ei halua suhdetta, mutta kyllä tämä ihastus on ihan molempiin suuntiin. Ilmaisin hieman väärin asioita, jotan kommentit ovat erittäin hyviä. Eikai nyt kukaan oikeasti lähtisi kosimaan videolla?
Tavattiin kyllä netissä, tarkalleen ottaen ulkomaisella seuranhaku/seksi sivustolla. Voisiko sanoa näin kierrellen että meillä löytyy samoja harrastuskia seksin suhteen. Ne biisit siinä videossa nyt on mitä on kun ei niitä voinut ite valita, ja youtubessa on valittavana pelkästään tuntemattomia artisteja. Olisi ollut kyllä mielessä monta muuta kappaletta mitkä olisi olleet parempia. Mutta nämä biisit sopivat tarinaan, mutta edellenkään sitä ei ymmärrä jos ei jaksa katsoa koko pätkää minkä tosin ymmärrän.
Tämä NAINEN kyllä tykkää siirapista yhtä paljon kuin seksistä, joten voi olla että HÄN tulee näkemään ton pätkän vielä joskus. Täytyy ensin katsoa miten noi teinit tuolla toisilla sivuilla ottaa sen vastaan. Eiköhän ne samanikäiset likat tiedä paremmin, kun te mammat ootte jo unohtaneet miltä se tuntuu kun saa huomiota, kunhan vitsailen vaan :)
En oo nauranu pitkään aikaan näin paljon kun luin nämä turskatussu ja sinivuokot työntää pakuun kommentit. Kiitos niistä, parasta perjantai huumoria. Ja joo, osaan yhtä hyvin englantia kuin Häkkinen tai kuka tahansa muu perus suomalainen mies. Mutta onneksi ei englannin kielen opettaja lyö kepillä muualla kun vauva foorumissa. Toivottavasti nyt vastasin edes muutamaan kysymykseen, ja kiitoksia tasapuolisesti kaikille vastannaeille, erityisesti kaikille kriittisille, niitä mä toivoinkin.
Tämä foorumillekin kirjoittaminen on mulle aivan vierasta, ja hauska katsoa miten se ihmismieli kääntää muutamissa kommenteissa omia tarinoita. Mutta hyvä niin, sillä kaikki oli tervetullutta.
Mutta mutta, kerron joskus miten kävi. Ehkä laitoin ehkä en. Laitan vaikka tänne vuoden päästä meidän kaksosten valokuvan :)
Hauskaa perjantai iltaa kaikki ihanat vauva foorumin naiset ja miksei miehetkin!
Siis mitä vittua, kyseessä on teinityttö? Jos kerran teinit saman ikäisinä tietää paremmin?
Eikö tuossa lukenu että on 21 vuotias?
Videossa itsessään ärsyttää se, että se on visuaalisesti kamalaa paskaa kymmenine fontteineen ja siirappisine keskinäisessä epäsynkassa olevine ilmaiskuvineen. Tuo keskinkertainen rakkaushoilotus taustalla ei paranna tilannetta, ja sisältöön nähden tuossa on noin 7 min. liikaa pituutta.
Lähetä mieluummin vaikka kukkia.