Mies kaipaa apua kaikilta naisilta
Hei kaikki tytöt ja naiset. Saisinko varastaa teiltä muutaman minuutin kysyäkseni teidän reaktiota erääseen asiaan?
Tapasin vähän aikaa sitten maailman suloisimman ja ihanimman tytön. Olen niin korvia myöten rakastunut että teen mitä tahansa meidän suhteemme eteen. Tyttö asuu valitettavasti Norjassa ja minä pääkaupunkiseudulla, joten välimatka on harmittavan pitkä.
Romanttisena miehenä halusin yllättää hänet jollain erilaisella tavalla, ja keksin tehdä youtubeen videon. En ole vielä uskaltanut lähettää tälle tytölle linkkiä videoon, koska pelkään miten se reagoi siihen. Olemme vitsailleet hieman naimisiin menolla, joten uskalsin aloittaa videon sillä. Videon eka puolisko kertoo siitä miltä meidän elämä voisi näyttää, ja toinen puolisko näyttää miten asiat on tällä hetkellä. Rakkaus on molemminpuoleista, mutta välimatka tekee sen että tyttö ei halua suhdetta juuri nyt. Mutta minulla on aikaa odottaa!
Mikä on sinun ajatuksesi tämän videon jälkeen? Kuvittele itsesi tämän 21 vuotiaan tytön tilalle. Mikä on ensimmäinen reaktio? Kiitos etukäteen vastanneille. Terveisin Sebastian
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:44"]
Viestin 18 kirjoittaja tarkoitti että tuon videon jälkeen Norja-Suomi välimatka ei tuntuisi riittävän pitkältä, vaan lähtisin Afrikkaan. Jos et suomeksi edes sitä ymmärtänyt, niin voi vain kuvitella mitä kaikkea väärinkäsityksiä tulette kun kommunikoitte englanniksi keskenänne, kun et sitä osaa edes kunnolla....
Täytyy kyllä näin ihan suoraan sanoa että tuskin kukaan sitä olisi ymmärtänyt mitä tarkoitit ensimmäisessä kommentissasi. Jos sanot "olisin itse muuttanut vielä kauemmas" tarkoitat että joku on jo muuttanut eikö niin? Nainen on kotoisin norjasta ja minä suomesta, kukaan ei ole muuttanut minnekään. Nyt ymmärrän mitä tarkoitat kun selität sen sillä tavalla miten kuuluu mikäli tarkoitat tätä. Ymmärrän suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, vaikka kiinaksi kunhan käytän jotain käännös palvelua.
Osaan kyllä englantia sen verran kun tarvitsee että pärjää tässä maailmassa. En välttämättä osaa kirjoittaa jokaista sanaa täsmälleen oikein enkä taivuttaa verbejä, mutta voisin väittää että löytyy monia jotka osaa vielä vähemmän.
Mikäli olisit lukenut enemmän vastauksia olisit jo lukenut että emme tarvitse kommunikoida englanniksi. Osaan puhua norjaa jonkinverran, osaatko sinä? :) Ruotsi ja norja on melkein sama kieli hieman erilaisilla sanoilla.
[/quote] Tuskin kukaan ymmärtäisi? Koska sinä et ymmärtänyt niin se tarkoittaa että tuskin kukaan ymmärtäisi? Jos käännöspalvelua käytät niin et kyllä saa siitä alkuperäisestä tekstistä mitään selkoa =D
Ja käytän ruotsia päivittäin, ja minulla on sukua Norjassa.
[/quote]
Olet siis ruotsinkielinen? " Onneksi meidän ei tarvitse keskustella ollenkaan englanniksi, kun norjan ja ruotsin kieli on melkein sama kieli." Se selittäisikin sen miksi et ymmärrä suomea kovin hyvin.
Ja tämä "39. Täh, pitäskö mun Annina olla onnessani kun saan nähdä "videon" joka koostuu minua nätimmistä naisista seisoskelemassa joidenkin ukkeleiden lähikontaktissa?
Vastaus: Hänen nimensä on Ann eikä Annina. Ikävä juttu jos näet videon naiset olevan sinua nätimpiä, mutta tämä video ei ollut sinulle tarkoitettu. Videossa yksikään nainen ei ole yhtän kaunis kun söpöläinen norjasta. Ja kyllähän ne ukkelit välillä makaakin lähikontaktissa eikä pelkästään seiso."
Niin se jolle vastasit tietää kyllä että nimi on Ann eikä Anni. Sama kuin olisi kysynyt "Pitäskö mun Petrinä...." tai Annena tai Pekkana tai Liisana jne.....
Onko ap sulla hypomania päällä? Vastaa rehellisesti, anonyymina se on helppoa.
Ei ole hypomaniaa, vastasin vain ystävällisesti minulle aikansa antaneille. Eikä ole tarvetta vastata anonyymisesti, nimeni löytyy ensimmäisessä viestissä. Teillä on täällä jollain tavalla todella ihmeellinen ilmapiiri. Ylivoimaisesti negatiivisin foorumi johon laitoin kysymyksen.
Tuskin kukaan ymmärtäisi? Koska sinä et ymmärtänyt niin se tarkoittaa että tuskin kukaan ymmärtäisi? Jos käännöspalvelua käytät niin et kyllä saa siitä alkuperäisestä tekstistä mitään selkoa =D
Oli se huonosti ilmaistu asia, ja kyllä sinä sen itsekin tiedät. Mutta se siitä. Kiva että puhut ruotsia, lähdetkö mukaan moikkaamaan sukulaisia samalla reissulla jos joku päivä lähden norjaan :)
Olipas kiva yllätys, että olet jaksanut vastata jokaiselle erikseen! Haluan vielä muutella sanomisiani nyt kun kerroit lisää tapauksestanne, sillä mulla ei ollut aavistustakaan että tuo oli vitsi koko juttu. Eli jos olet varma että hän ymmärtää tuon vitsin eikä kuvittele että oikeasti olet kosimassa, niin siitä vaan, ehdottomasti. Olen 18- vuotias ja kyllä tuo mua ainakin nauratti jo ihan ulkopuolisena :D
- se 2. viestin kirjoittaja
57 jatkaa: ja tosiaan, tää on aika uskomattoman negatiivinen paikka, joten älä missään nimessä jää koukkuun tänne kirjoitteluun. Täällä kun yksi mamma lähtee vittuilulinjalle, niin kaikki seuraa perässä kuin joku kanalauma. Pysy poissa siis!
Oli se huonosti ilmaistu asia, ja kyllä sinä sen itsekin tiedät.
Vastaan omaan kommenttiin ja tunnustan että olin väärässä. Olit oikeassa etten ymmärtänyt. Sen kommentin voi tulkita eri tavalla, ja minä tulkitsin sen pelkästään yhdella. Pystyn kyllä myöntämään kun olen väärässä.
Ja tälle toiselle vastaus että olen sekä suomenkielinen että ruotsinkielinen. Puhun kyllä yhtä huonosti suomea kuin ruotsia, ja englantia sitten todella huonosti. Osaanko edes puhua? Ja kerroin kyllä tuossa että lukekaa sitten ne vastaukset huumorilla. Älkää ottako jokaista asiaa tosisanne. Naurakaa välillä :)
Herra mun jee, mikä meininki täällä.
Heissan, ja vielä viimeisen kerran kiitos kaikille vastanneille!
Niinhän siinä kävi, että joskus täytyy vaan ottaa pieni riski, ja katsoa mitä se antaa. Jos olisin jäänyt pohtimaan pitkäksi aikaa asiaa, olisi ehkä joku toinen ehtinyt osoittaa paremmalla tavalla rakkaudenosoituksia. Sain paljon neuvoja ja apua monelta eri foorumilta, mutta loppujen lopuksi video pysyi samana, ja ainoastaan turhat tekstit poistuivat videosta. Muutamat kommentit olivat melko ratkaisevia päätöksessä.
Sain monia hyviä kommentteja, mutta yksi melkein kaikista paras oli kaikista lyhyin: "just do it" kuvastaa aika hyvin päätöstä, ja niin siinä kävi että sen vain tein, ja linkki meni eteenpäin, tosin hieman eri tavalla kuin aluksi oli tarkoitus. Yksi ihanan naisen kommentti toisella foorumilla oli kaikista kannustavin. Hän kertoi omasta kaukosuhteestaan vuosia sitten jolloin ei vielä internettiä ollut, ja hän sanoi että jos tällainen mahdollisuus on niin se pitää hyödyntää. Tämä 50+ nainen kirjoitti näin:
"Ensimmäinen ajatukseni videosta oli, että olipa se ihana. Jokainen nainen varmasti haluaisi tälläisen rakkaudentunnustuksen. Jos tyttö tuntee samoin sinua kohtaan, niin mikä estää lähettämästä videota. Ainakin sen katsottuaan tyttö joutuisi ajattelemaan asiaa ja sen sanomaa. Kokeile rohkeasti, jollei se ota niin ei annakaan- sanotaan. Osaan asettua asemaasi, sillä tiedän miltä tuntuu kun rakas on kaukana, toisessa maassa. Itse elin sitä aikaa vielä kun tietotekniikka ei ollut tälläistä kuin nykyään. Oli jatkuva ikävä ja epävarmuus tulevasta. Puhelinlaskut olivat huikeita ja kirjeet kulkivat. Jos olisi ollut tälläinen mahdollisuus kuin sinulla nyt on olisin tarttunut siihen. Onnea sinulle ja tytöllesi tulevaisuuteen. Pidän peukkuja sinulle!"
Yksi nuori nainen oli kirjoittanut sellaisen kommentin joka muutti suunnitelmaa samantien. Hän ehdotti että mielummin lähettäisin fazerin sinistä postissa. Onhan se näin että nainen tietää mitä toinen nainen haluaa, siksi lähdinkin kyselemään mielipiteitä. Suurin mahdollinen kiitos sinulle tästä ideasta. Toivon että sinun rakkaasi tekee sinulle jotain vastaavaa. Mieletön idea joka oli helppo toteuttaa.
Alkuviikosta lähti matkaan pikakuriirilla pikkuinen paketti. Paketissa oli fazerin sinistä, yksi pieni punainen ruusu, "taiteellinen" ammattikuvaajan ottama alaston kuva minusta (koska olemme tavanneet tämän asian yhteydessä), sekä kuvan takapuolella linkki youtube vidoon.
Nainen odotti pakettia verkkokaupasta, ja sattui osumaan täydellisesti ajankohta omalle lähetykselle. Hän luuli avaavansa jotain ihan muuta. Hän oli ensin meinannut pudota tuolilta, sen jälkeen kai sydän oli meinannut pysähtyä, ja lopuksi oli itkenyt ja nauranut samaan aikaan. Videon hän oli katsonut kymmenen kertaa peräkkäin, ja ellei valehtele suoraan päin näköä niin oli melko otettu. Hän sanoi ettei kukaan ole niin kaunista hänelle koskaan tehnyt, ja kyllä hän taisi oikeasti sitä tarkoittaa. Video oli lällyä ja siirappia, mutta kun se oikealle henkilölle osuu, niin taitaa olla ihan oikea naru mistä vetää.
Sekoitus romantiikkaa ja hieman rajumpaa näyttäisi siis olleen ihan toimiva ratkaisu. Tästä on hyvä jatkaa, ja nyt on yksi askel otettu oikeaan suuntaan. Taitaa tällainen "tuhma romanttinen" mies olla nyt ykkössijalla. Suunnittelua vaille, mutta ei tuolla tällä hetkellä ainakaan norjalaset miehet ole enää mielessä. Eipä kai tuolla Norjassa olisi hullumpaa asustella? :)
Pahoittelen suomalaiset naiset. Olette ihania, mutta Norjalainen vei voiton. Toivottavasti te sinkkunaiset saatte joku päivä vastaavanlaista joltain. Ja te joilla on jo miehet, pitäkää heistä kiinni! Minä poistun nyt täältä yhtä nopasti kun tulinkin. Kiitos ja kumarrus!!
Kaikkea hyvää teille molemmille!!!
En pystynyt katsomaan kuin 22 sekuntia. Liian siirappista minun makuuni.
Jos nyt jonkun videon haluaa väkisellä tehdä, niin tarviiko sen olla pitkä kuin nälkävuosi?
Ap ei vissiin hetkeen ole kommunikoinut englanniksi, kun 9-vuotiaana opetettu verbin taivuttaminen preesensissä ei onnistu :)
Ahdistavaa.
On ihanaa olla rakastunut, kun ei tunne toista ja ette välimatkan takia edes opi tuntemaan toisianne kovin nopeasti. Jos tyttö ei halua suhdetta, niin sitä on kunnioitettava. Hän ei ehkä ole niin pilvissä kuin sinä.
Avioliitosta voi toki vitsailla, mutta tosielämä ja oikeat teot on sitten erikseen.
Sinua on varoitettu, mutta onnesta huumaantuneena ja malttamattomana ehdit jo lähettää videon, eikö niin? Tai sitten odotit saavasi täältä päänsilittelyä ja parut nyt, kun et saanut kannustusta ja uhallakin lähetät videon, koska rakkauden eteen mitä vain.
Ahdistavaa kyllä. Olet varmaan aika epäsosiaalinen mies? Tai siis että vietät varmaan paljon aikaa internetissä ja ihastut lähinnä internet-tuttuihin, koska sosiaalinen elämäsi internetin ulkopuolella on rajallinen? Omasta kokemuksestani voin sanoa, että olen tutustunut useisiin mukaviin miehiin netissä, mutta eipä koskana ole sentään mitään tunteita herännyt mihinkään chat-tuttuun.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:31"]
We are both singles, but she say that she don't want any relationship right now. She want me to slow down, but can't stop thinking about her. I don't gonna give up!
Jos olisin tuo nainen, niin varmasti ahdistuisin. Sinähän et ollenkaan välitä hänen mielipiteestään! Hän ei pidä siitä että kiirehdit ja sinä vastaat siihen painostamalla. Luojan kiitos hän asuu Norjassa, vaikutat nimittäin tyypilliseltä stalkkerilta.
[/quote]
Minä ahdistun tuosta englannin kielen teurastamisesta. Singles, she don't want, she want me, I don't gonna give up... Need I say more?
Täh, pitäskö mun Annina olla onnessani kun saan nähdä "videon" joka koostuu minua nätimmistä naisista seisoskelemassa joidenkin ukkeleiden lähikontaktissa?
En tiedä minkä tyyppiseen ja ikäiseen tyttöön tuollainen video vetoaisi, mutta minuun 22-vuotiaaseen romantiikkaakin arvostavaan naiseen ei ainakaan. Melkoisen siirappista huttua, graafisesti huono ja... Lapsellinen, vähintään teini. Lisäksi kertomasi siitä, että tytöllä ei ilmeisesti ole innostusta suhteeseen ja se, että olette olleet yhteyksissä vain netin välityksellä, ette siis ikinä tavanneet, antaa sinusta videoinesi todella creepyn kuvan.
Tee joku neutraalimpi video? Kuvaa (valokuvaa/videoi) vaikka kotipaikkakuntaasi ja niitä paikkoja joihin tytön veisit treffeille, jos hän tulisi suomeen visiitille. Kerro samalla kuulumisiasi tai ja mitä kokemuksia haluaisit hänen kanssaan jakaa. Esimerkiksi. Vältä kosimisia ja rakkaudentunnustuksia.
Videossa itsessään ärsyttää se, että se on visuaalisesti kamalaa paskaa kymmenine fontteineen ja siirappisine keskinäisessä epäsynkassa olevine ilmaiskuvineen. Tuo keskinkertainen rakkaushoilotus taustalla ei paranna tilannetta, ja sisältöön nähden tuossa on noin 7 min. liikaa pituutta.
Lähetä mieluummin vaikka kukkia.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:44"]
Viestin 18 kirjoittaja tarkoitti että tuon videon jälkeen Norja-Suomi välimatka ei tuntuisi riittävän pitkältä, vaan lähtisin Afrikkaan. Jos et suomeksi edes sitä ymmärtänyt, niin voi vain kuvitella mitä kaikkea väärinkäsityksiä tulette kun kommunikoitte englanniksi keskenänne, kun et sitä osaa edes kunnolla....
Täytyy kyllä näin ihan suoraan sanoa että tuskin kukaan sitä olisi ymmärtänyt mitä tarkoitit ensimmäisessä kommentissasi. Jos sanot "olisin itse muuttanut vielä kauemmas" tarkoitat että joku on jo muuttanut eikö niin? Nainen on kotoisin norjasta ja minä suomesta, kukaan ei ole muuttanut minnekään. Nyt ymmärrän mitä tarkoitat kun selität sen sillä tavalla miten kuuluu mikäli tarkoitat tätä. Ymmärrän suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, vaikka kiinaksi kunhan käytän jotain käännös palvelua.
Osaan kyllä englantia sen verran kun tarvitsee että pärjää tässä maailmassa. En välttämättä osaa kirjoittaa jokaista sanaa täsmälleen oikein enkä taivuttaa verbejä, mutta voisin väittää että löytyy monia jotka osaa vielä vähemmän.
Mikäli olisit lukenut enemmän vastauksia olisit jo lukenut että emme tarvitse kommunikoida englanniksi. Osaan puhua norjaa jonkinverran, osaatko sinä? :) Ruotsi ja norja on melkein sama kieli hieman erilaisilla sanoilla.
[/quote] Tuskin kukaan ymmärtäisi? Koska sinä et ymmärtänyt niin se tarkoittaa että tuskin kukaan ymmärtäisi? Jos käännöspalvelua käytät niin et kyllä saa siitä alkuperäisestä tekstistä mitään selkoa =D