Converse-tennarit 3 e. Kaukana saanut?
Osallistu kyselyyn ja saa Converset 3 e (postikulut). Onko pelkkää huijausta? Vai uskaltaako luottokortin numeron antaa tota 3 e: n veloitusta varten?
kukaan osallistunut?
Kommentit (17)
Et tule saamaan mistään uusia, aitoja Converseja kolmella eurolla. Kuulostaa huijaukselta... Onko kyseessä suomalainen vai ulkomaalainen sivusto?
Kotimainen tuo taitaa olla. Facessa hyppää kysely ja mainos esiin!
ap
Älä osallistu, kalastavat luottokorttien numeroita ja sitten alkaakin tulla ties mitä laskuja ja karhukirjeitä tavarasta, jota et ole halunnut tilata.
kyllä taitaa olla ihan asiallinen mainos. varjopuolena vain on, että kun suostuu tuohon lahjaan, niin sitten joutuu vastaanottamaan mainostavan yrityksen yhteistyökumppaneiden mainoksia sekä puhelimeen, sähköpostiin että ihan postitse.
mietin pitkään osallistunko, mutta pienen präntin luettuani totesin, ettei jaksa mitään mainosrumbaa ja toisaalta mulla on o kahdet Converset kaapissa...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 15:32"]kyllä taitaa olla ihan asiallinen mainos. varjopuolena vain on, että kun suostuu tuohon lahjaan, niin sitten joutuu vastaanottamaan mainostavan yrityksen yhteistyökumppaneiden mainoksia sekä puhelimeen, sähköpostiin että ihan postitse.
mietin pitkään osallistunko, mutta pienen präntin luettuani totesin, ettei jaksa mitään mainosrumbaa ja toisaalta mulla on o kahdet Converset kaapissa...
[/quote]
Olet vissiin aika idiootti?
Ok, saat conssit 3 e postikulut, mutta samalla osallistut johonkin paskaan jota maksat joka kk 50 e
Joo, anna vaan luottokortin numerosi sinne, veloitus tuskin jää siihen 3 euroon.
Minä kirjauduin tuonne, mutta en kyllä luottokortinnumeroa mihinkään antanut.
Sähköpostiin tuli vahvistus, mukana kaikki yhteystiedot, Y-tunnukset ja muut.
Sitä paitsi, jos joku veloittaa väärinperustein luottokortilta, niin senhän pystyy kiistämään ja varsinkin jos on joku laajempi huijauskyseessä niin luottokunta puhaltaa pelin poikki, vai mikä Nets ne nyt onkaan
Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta...
Hei, olisiko kenelläkään laittaa linkkiä tuohon kilpailuun? Olen itsekin osallistunut ja selvitän nyt asiaa.
Äiti kauan sitten opetti:
Jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se yleensä on niin.
halpojen tennareiden hinta on se, että saat sähköpostiisi tuutin täydeltä mainoksia.
Miten joku voi olla niin umpitynnyrissä kasvanut, että edes harkitsee tuollaiseen osallistumista?
Oletko myös klikannut kaikista "Olet päivän miljoonas osallistuja" tai "Juuri sinut on valittu iPad2000-voittajaksi!"?
Tuohon voi tietenkin laittaa sähköpostiosoitteen, joka suodattaa kaikki mainokset pois tai käyttää sähköpostiosoitetta, jota ei käytä mihinkään muuhun tarkoitukseen. MUTTA älkää nyt mitään luottokortin numeroita sinne laittako!
Eikö tuossa ollut se juju, että kun tuon hyväksyy, sitoutuu johonkin kuukausimaksulliseen hommaan?
Ei kaukanakaan saanut