Kellutava uimapuku 2-vuotiaalle?
Suositelkaa mikä olisi hyvä. Kylpylään menossa. :) Lapsi n. 13 kg/ 90cm.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:19"]Suositelkaa mikä olisi hyvä. Kylpylään menossa. :) Lapsi n. 13 kg/ 90cm.
[/quote]
Vai kylpylään ihan... :)
Hyvää lomaa teille, wt-perhe...
Meillä oli ensin käsikellukkeet ja rengas yhdessä, myöhemmin käytettiin ainoastaan käsikellukkeita.
Tuttava oli ostanut lapselleen jonkin kelluttavan uimapuvun ja kielsi meitä ostamasta, koska oli kääntänyt useamman kerran lasta naamalleen veteen.
Itsekin olen ajatellut hankkia kelluntapuvun, koska lapsi 2,5-v. vetää joka kerta vettä henkeen kun ollaan uimassa. Vaikka olen siinä ihan vieressä, niin silti hän "sukeltelee" tai kaatuu ja sitten menee vettä henkeen. On melko peloton tapaus eikä suostu siihen että pitäisin kädestä kiinni altaassa. En ole uskaltanut lähteä kahden lapsen kanssa uimahalliin, koska aina toinen jää vähän vähemmälle huomiolle. Budgetsportissa olen niitä nähnyt myytävän. Ehkä sitten uskallan taas lähteä heidän kanssa uimahalliin yksin, kun isommalla on selkäkellukkeet ja pienemmällä kelluntapuku.
Ilman välitöntä valvontaa ei voi olla vaikka olis kaikki vermeet maan päältä päällä.