Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellutava uimapuku 2-vuotiaalle?

Vierailija
14.03.2014 |

Suositelkaa mikä olisi hyvä. Kylpylään menossa. :) Lapsi n. 13 kg/ 90cm.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman välitöntä valvontaa ei voi olla vaikka olis kaikki vermeet maan päältä päällä.

Vierailija
22/24 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:19"]Suositelkaa mikä olisi hyvä. Kylpylään menossa. :) Lapsi n. 13 kg/ 90cm.

[/quote]

Vai kylpylään ihan... :)

Hyvää lomaa teille, wt-perhe...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ensin käsikellukkeet ja rengas yhdessä, myöhemmin käytettiin ainoastaan käsikellukkeita.

Tuttava oli ostanut lapselleen jonkin kelluttavan uimapuvun ja kielsi meitä ostamasta,  koska oli kääntänyt useamman kerran lasta naamalleen veteen.

Vierailija
24/24 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ajatellut hankkia kelluntapuvun, koska lapsi 2,5-v. vetää joka kerta vettä henkeen kun ollaan uimassa. Vaikka olen siinä ihan vieressä, niin silti hän "sukeltelee" tai kaatuu ja sitten menee vettä henkeen. On melko peloton tapaus eikä suostu siihen että pitäisin kädestä kiinni altaassa. En ole uskaltanut lähteä kahden lapsen kanssa uimahalliin, koska aina toinen jää vähän vähemmälle huomiolle. Budgetsportissa olen niitä nähnyt myytävän. Ehkä sitten uskallan taas lähteä heidän kanssa uimahalliin yksin, kun isommalla on selkäkellukkeet ja pienemmällä kelluntapuku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä