Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kansainvälinen miestenpäivä TÄNÄÄN

Vierailija
14.03.2014 |

eli toisin sanoen pihvi-ja suihin ottopäivä. Hemmotelkaa miestänne. Meillä aamu alkoi siten että vein ukolleni kahvit sänkyyn ja hänen juotuaan annoin kunnolla suuta :) Tykkäsi kovasti. Ei mitään kukka puskia, vaan pelkkää s e k s i ä. Se joka antaa, se myös saa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:44"]

Kyllä voin sanoa että olen katkera. Minä en todellakaan saa ikinä yhtään mitään. Joululahjan ehkä joskus saanut. Ei kukkia, ei ulkona syömistä ellen itse ehdota ja maksa, ei hierontaa (edes kotisohvalla telkkarin ääressä) ellen ruinaa niin että loppujen lopuksi mies hieroo kyllä mutta ärsyyntyneenä, ei suklaarasioita, ei hotelliöitä ellen itse varaa ja maksa, ei koruja, ei edes onnentoivotuksia syntymäpäivänä. Joten totta vitussa olen katkera. Kyllä meilläkin suuseksi pelaa puolin ja toisin ihan useinkin, mutta tällaiseen bj päivä kouhotukseen en todellakaan lähde mukaan koska meidän perheessä sille ei ole minkäänlaisia edellytyksiä tai velvoitteita.

[/quote]

Mistä te oikein löydätte tuollaisia "aarteita"?

Vierailija
42/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:17"]

Harmittaa hieman kun tiedän ettei ole mitään luvassa vaikka "huumoripäivä" onkin. Moni kaveri kyllä saa teemanmukaista hoitoa. Itse kyllä nuolemispäivänä tekisin mitä vaimo haluaa.

Mutta onnea pariskunnille joilla tämä päivä on teeman mukainen

[/quote]

Ootko huomioinu naistasi itse jotenkin erityisesti esim metkkipäivinä? Entä huomioiko naisesi sua jotenki muulla tavalla? Nää päivät nyt on tällasia, et kukin tavallaan. Jotkut tykkää jotkut ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:44"]

Kyllä voin sanoa että olen katkera. Minä en todellakaan saa ikinä yhtään mitään. Joululahjan ehkä joskus saanut. Ei kukkia, ei ulkona syömistä ellen itse ehdota ja maksa, ei hierontaa (edes kotisohvalla telkkarin ääressä) ellen ruinaa niin että loppujen lopuksi mies hieroo kyllä mutta ärsyyntyneenä, ei suklaarasioita, ei hotelliöitä ellen itse varaa ja maksa, ei koruja, ei edes onnentoivotuksia syntymäpäivänä. Joten totta vitussa olen katkera. Kyllä meilläkin suuseksi pelaa puolin ja toisin ihan useinkin, mutta tällaiseen bj päivä kouhotukseen en todellakaan lähde mukaan koska meidän perheessä sille ei ole minkäänlaisia edellytyksiä tai velvoitteita.

[/quote]

Mistä te oikein löydätte tuollaisia "aarteita"?

[/quote]

No kuule ihan tavallisista paikoista koska suomalaisista miehistä 80% nyt vaan on tollasia. Ole onnellinen jos olet tässä suhteessa vähemmistön edustajan puoliso.

Muuten mies on erittäin ihana ja kunnollinen. Minä arvostan miehessä hyväsydämisyyttä, että ajattelee aina muitakin, niukkaa alkoholin käyttöä, sitä että on hyvä isä, vastuuntuntoisuutta, rauhallisuutta ja yleensäkin kaikenmoista kunnollisuutta.

Eli hyvät puolet ovat aika painavat, mutta tottahan se vituttaa kuitenkin joka armas kerta jäädä ilman sitä synttäri-, naistenpäivä-, ystävänpäivä-, äitienpäivä-, hääpäivä-, tai joulumuistamista... En tarkoita että kaikkina noina päivinä odottaisin jotain, se olisi jo liioittelua, mutta edes jonakin noista.

Vierailija
44/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kyllä tosi outoa jos mies ei muista ikinä. Ei sen mun mielestä olis mikään pikkujuttu. Johan se opitaan pienestä pitäen, et jouluna ostetaan lahjoja tai synttäreinä.

Vierailija
45/48 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivänä (8.3) tietysti!!

Vierailija
46/48 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä on vain naisille ja miestenpäivää ei ole olemassakaan niin että siksi...

Vierailija
47/48 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on naistenpäivä erikseen. Valentinenä voi nainenkin hemmotella miestä

Vierailija
48/48 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenpäivänä ainaki kaikki muijat aina olettaa että me hemoteltas niitä :) Että siitä sitte