Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kansainvälinen miestenpäivä TÄNÄÄN

Vierailija
14.03.2014 |

eli toisin sanoen pihvi-ja suihin ottopäivä. Hemmotelkaa miestänne. Meillä aamu alkoi siten että vein ukolleni kahvit sänkyyn ja hänen juotuaan annoin kunnolla suuta :) Tykkäsi kovasti. Ei mitään kukka puskia, vaan pelkkää s e k s i ä. Se joka antaa, se myös saa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:05"]

Hate to break it to you mutta kansainvälinen miestenpäivä on 19.11. ja jos eivät ukot sitä itse osaa minään pitää, niin sille ei sitten mahda minkään. Tämä ukkojen keksimä "hemmottelu"päivä tänään vaatii kyllä samanlaisen naisillekin. Ehdotankin, että aina viikon päästä kansainvälisestä miestenpäivästä, eli 26.11 vietettäisiin "LuisVuittonin laukku & piparinmaistelu -päivää".

[/quote]

asiaa!

[/quote]Tämä on kuukauden päästä Valentinen päivästä jonka miehet mieltävät naisten pakkokukkahemmottelupäiväksi.

[/quote]

Se on ystävänpäivä!!! YSTÄVÄNPÄIVÄ. Ystävät (ja parisuhteessa elävät romantikot) voi muistaa toisiaan jos haluavat.

Vierailija
22/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin sanoa että olen katkera. Minä en todellakaan saa ikinä yhtään mitään. Joululahjan ehkä joskus saanut. Ei kukkia, ei ulkona syömistä ellen itse ehdota ja maksa, ei hierontaa (edes kotisohvalla telkkarin ääressä) ellen ruinaa niin että loppujen lopuksi mies hieroo kyllä mutta ärsyyntyneenä, ei suklaarasioita, ei hotelliöitä ellen itse varaa ja maksa, ei koruja, ei edes onnentoivotuksia syntymäpäivänä. Joten totta vitussa olen katkera. Kyllä meilläkin suuseksi pelaa puolin ja toisin ihan useinkin, mutta tällaiseen bj päivä kouhotukseen en todellakaan lähde mukaan koska meidän perheessä sille ei ole minkäänlaisia edellytyksiä tai velvoitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:44"]Kyllä voin sanoa että olen katkera. Minä en todellakaan saa ikinä yhtään mitään. Joululahjan ehkä joskus saanut. Ei kukkia, ei ulkona syömistä ellen itse ehdota ja maksa, ei hierontaa (edes kotisohvalla telkkarin ääressä) ellen ruinaa niin että loppujen lopuksi mies hieroo kyllä mutta ärsyyntyneenä, ei suklaarasioita, ei hotelliöitä ellen itse varaa ja maksa, ei koruja, ei edes onnentoivotuksia syntymäpäivänä. Joten totta vitussa olen katkera. Kyllä meilläkin suuseksi pelaa puolin ja toisin ihan useinkin, mutta tällaiseen bj päivä kouhotukseen en todellakaan lähde mukaan koska meidän perheessä sille ei ole minkäänlaisia edellytyksiä tai velvoitteita.

[/quote] voivoi.. miksi ihmiset elävät parisuhteessa jossa eivät saa hemmottelua laisinkaan?

Vierailija
24/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on makuuhuoneessa jäänyt suuseksi jostain syystä vähemmälle. Tänään onkin hyvä päivä korjata tilanne :)

Vierailija
25/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:44"]Kyllä voin sanoa että olen katkera. Minä en todellakaan saa ikinä yhtään mitään. Joululahjan ehkä joskus saanut. Ei kukkia, ei ulkona syömistä ellen itse ehdota ja maksa, ei hierontaa (edes kotisohvalla telkkarin ääressä) ellen ruinaa niin että loppujen lopuksi mies hieroo kyllä mutta ärsyyntyneenä, ei suklaarasioita, ei hotelliöitä ellen itse varaa ja maksa, ei koruja, ei edes onnentoivotuksia syntymäpäivänä. Joten totta vitussa olen katkera. Kyllä meilläkin suuseksi pelaa puolin ja toisin ihan useinkin, mutta tällaiseen bj päivä kouhotukseen en todellakaan lähde mukaan koska meidän perheessä sille ei ole minkäänlaisia edellytyksiä tai velvoitteita.

[/quote] voivoi.. miksi ihmiset elävät parisuhteessa jossa eivät saa hemmottelua laisinkaan?

[/quote]

Viitsisitkö sinä lähteä parisuhteesta ja rikkoa kolmen lapsen perheen siksi, ettet saa suhteessa hemmottelua? Hemmottelun saamattomuus on minusta hieman liian kevyt syy lopettaa parisuhde. Paitsi siinä tapauksessa että ollaan oltu vasta muutama viikko- muutama kk. yhdessä, eikä yhteisiä asioita ja aitoa tunnesidettä oikein ole ehtinyt vielä kehkeytyä. Voisin tarkentaa, että olen katkera tuosta hemmottelusta, en elämästä yleensä. Hemmottelu, tai sen puute, on vain yksi osa meidän parisuhdettamme.

Vierailija
26/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

o-
o---
  o-
o---

... Aaaaand done!

Vierailija
27/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvi mielellään mediumina ja muistattehan sitten niellä.

Vierailija
28/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:55"]

[/quote]

Juu, mutta en pureskelematta! :D Muistathan sinä sen?

Vierailija
29/48 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäkös yksi huonosti paistettu piffi (ei sitä kuitenkaan kerkeä syödä) ja pieni "palvelus" on hoidettu. :) Sitten vain odottelemaan naistenviikkoa... 

Mikäli ei tahtoni toteudu, minä mouruan ja raavin mattoja ja siitä tulee isännälle kallista. 

Vierailija
30/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:56"]

[/quote]

[/quote]

HEHE :D  Hauska!

Vierailija
31/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta

Vierailija
32/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:49"]meillä on makuuhuoneessa jäänyt suuseksi jostain syystä vähemmälle. Tänään onkin hyvä päivä korjata tilanne :)

[/quote]

Vierailija
33/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei kannata kunnon heijariin kokeilla, tulee asiaa hampilääkäriin.

Vierailija
34/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni noteeraisi jotenkin ystävänpäivän tai naistenpäivän, niin ehkä voisin kuvitella "juhlistavani" tätäkin päivää. Aamulla mies jo muistutti että mikähän päivä tänään on, mutta en jaksa kyllä innnostua. Aina saa itse pettyä kun odottaa edes jotain pientä, vaikka ruusua, mutta mitään ei koskaan saa. :-(

Vierailija
35/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 15:04"]

Jos mieheni noteeraisi jotenkin ystävänpäivän tai naistenpäivän, niin ehkä voisin kuvitella "juhlistavani" tätäkin päivää. Aamulla mies jo muistutti että mikähän päivä tänään on, mutta en jaksa kyllä innnostua. Aina saa itse pettyä kun odottaa edes jotain pientä, vaikka ruusua, mutta mitään ei koskaan saa. :-(

[/quote]

Ei naisia kannata koko ajan olla hyysäämässä, alkavat muuten joka vuosi vaatia jotakin. Kukkia kasvaa kohta taas pitkin pientareita, sieltähän niitä saa itselleen riivittyä.

Vierailija
36/48 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:17"]

Harmittaa hieman kun tiedän ettei ole mitään luvassa vaikka "huumoripäivä" onkin. Moni kaveri kyllä saa teemanmukaista hoitoa. Itse kyllä nuolemispäivänä tekisin mitä vaimo haluaa.

Mutta onnea pariskunnille joilla tämä päivä on teeman mukainen

[/quote]

Ootko huomioinu naistasi itse jotenkin erityisesti esim metkkipäivinä? Entä huomioiko naisesi sua jotenki muulla tavalla? Nää päivät nyt on tällasia, et kukin tavallaan. Jotkut tykkää jotkut ei.

[/quote]

Kyllä, tuon toisinaan kukkia, yleensä en keksi lahjaa joten kysyn toiveita. Vien lapset ulos jos vaimo haluaa esim nukkua (toisinpäin ei onnistu), siivoan ja keksin ylläreitä välillä. Ja eilinen(kin); ei mitään.

Ja sänkyhommissa huomioin kyllä; vaimo saa lähes joka kerta jollain tavalla

Vierailija
37/48 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 15:04"]

[/quote]

Ei naisia kannata koko ajan olla hyysäämässä, alkavat muuten joka vuosi vaatia jotakin. Kukkia kasvaa kohta taas pitkin pientareita, sieltähän niitä saa itselleen riivittyä.

[/quote]

Sitten varmaan tajuat itsekään olla vaatimatta mitään. Toisaalta aika hupaisaa, että sinusta kerran vuodessa on yhtä kuin koko ajan, mutta onneksi tekemisesi eivät kosketa minua. (En nyt ota huomioon sitä, että varmaan vain trollaat muutenkin.)

Tajusin koko päivän olemassaolon vasta sitten, kun olin jo lupautunut tekemään miehelleni jotain hyvää ruokaa (ei tosin pihviä) ja no, seksiä nyt ei koskaan tarvitse erikseen lupaillakaan. Mieheni myös tekee vastavuoroisesti minulle toisinaan hyvää ruokaa, aika katkeraa olisi jos vain toinen antaisi aina.

Vierailija
38/48 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli käynyt päivällä pihvillä,joten otin..ja nielin..kun tuli puheeksi. Vaikka olikin ihan kaveri kyseessä ;p

Vierailija
39/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 14:24"]

[/quote]

[/quote]

Ei kannata kunnon heijariin kokeilla, tulee asiaa hampilääkäriin.

[/quote]

Luulosi omasta mieskunnostasi kertoo sen, että olet tainnut saada suuseksiä vain haurastuneita tekareita käyttäviltä vanhemmilta leideiltä.

Vierailija
40/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa hieman kun tiedän ettei ole mitään luvassa vaikka "huumoripäivä" onkin. Moni kaveri kyllä saa teemanmukaista hoitoa. Itse kyllä nuolemispäivänä tekisin mitä vaimo haluaa.

Mutta onnea pariskunnille joilla tämä päivä on teeman mukainen