Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua miehiä (treffailusta)

Vierailija
14.03.2014 |

Olen tavannut nyt lyhyellä aikavälillä useamman miehen treffien merkeissä. Ovat vaikuttaneet normaaliälyisiltä ja mukavilta suomalaisilta miehiltä. Jokainen on kuitenkin paljastunut aavistuksen juntiksi eräässä asiassa.

En ole mikään missi, mutta ihan tavallisen ja söpön näköinen suomalaisnainen. Osaan käyttäytyä, en puhu typeryyksiä, olen kiinnostunut tapaamistani miehistä ihmisinä aidosti ja kohtelen heitä sen mukaan. Nämä miehet, vaikkakin näennäisesti kohteliaita, ovat jossain vaiheessa treffejä möläyttäneet enemmän tai vähemmän suoraan, että etsivät "parempaa" kuin mitä minä olen. Esimerkiksi jos paljon vitsaileva, rento mies kertoo että hänellä on kohta kiire kotiin, olen saattanut heittää että onko hänellä seuraavat treffit tulossa + hymyillyt päälle. Mies on sitten vakavoitunut ja selittänyt jotain toisesta naisesta, josta on ollut kiinnostunut. "Mutta se asuu toisella puolella Suomea nykyään" tms. Jaaha. Mitähän tuohon pitäisi sanoa?

Ymmärrän, jos en iske. Ymmärrän, että kemiat eivät aina kohtaa. Mutta voisiko vähän olla sitä tasoa näissä jutuissa? Ei minulle tulisi mieleenkään alkaa puhumaan muista miehistä tuossa tilanteessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse alat kysymään toisista naisista treffeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse taas tykkään enemmän että sanotaan ihan suoraan, mikä on syy ettei nappaa kuin että kierrellään ja kaarrellaan. Kyllä minä ainakin haluan kuulla, jos sillä onkin joku toinen jo kiikarissa, etten turhaan elättele toiveita jatkosta.

Vierailija
4/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, tuo nyt oli esimerkki. Huomasitko kontekstin?

En yleensä kysele tuollaisia, eikä kuvaamani tilanne mennyt ihan noin.

Vierailija
5/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, he luulevat löytävänsä jotain mutta eivät löydä. Miehet on sellaisia otuksia, että sinun pitää totuttaa ne läsnäoloosi, niin he laiskuuttaan eivät sitten enää jaksa etsiä muuta.

Vierailija
6/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukut miehille, jos ei iske niin se pitää myös tuoda esille.

Sinun hillyttykäytös tekee tilanteesta varmasti myös teenäisen.

Vierailija
7/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, miksi eivät sitten sano suoraan jossen nappaa? Onko se suoraan sanomista, että treffien puolessa välissä aletaan selittelemään jotain muista naisista? Minusta ei.

Vierailija
8/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Puhu vaan. Tuli susta mielee se yksi putoushahmo.

Vierailija
9/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo aloituksen esimerkki on huono esimerkki siitä, että etsittäisiin "parempaa". Itsekin olen nyt deittaillut ja ne kuviot on välillä epämääräisiä. Nytkin olen ollut kiinnostunut yhdestä miehestä ja kieltämättä jos juttelen tai tapaan jonkun miehen, vertaan tätä tuohon mieheen, josta olin kiinnostunut. Mutta vaikuttaa nyt siltä, että tuo mies, josta olin kiinnostunut ei olekaan kiinnostunut minusta (hiipuu miehen osalta).

On ihan normaalia kuitenkin, että on ollut kaikenlaisia virityksiä. Ja tuossa esimerkikssäkin mies vain sanoi suoraan, että on ollut kiinnostava nainen mutta juttu ei ole jatkunut, koska nainen asuu nyt muualla. Se ei tarkoita sitä, etteikö sinusta voisi tulla sitä kiinnostavaa naista miehelle. Mies oli minusta vain rehellinen. Ja hän vastasi koska kysyit, eihän mies oma-aloitteisesti ollut törppö ja alkanut kertomaan että oikeasti hänellä on toinen nainen mielessä.

Vierailija
10/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet ehkä etsi parempaa mutta jotain erilaista. Aina ei vaan iske. Ja mitä vanhemmaksi tullaan, sitä vähemmän on vaihtoehtoja enää fiksuista miehistä.