Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumuus ja sukulaisten ikävät kommentit

Vierailija
09.02.2014 |

Eräissä sukujuhlissa vanhempi naispuolinen sukulaiseni tuli ihan tosissaan kysymään, että olenko käynyt plastiikkakirurgilla, kun kuulemma lapsena ja teini-ikäisenä nenäni oli oudon näköinen (=ruma). Olin kärsinyt ulkonäkökomplekseista teini-iästä lähtien ja kuvittelin ajatusteni menneen ohitse, mutta yhtäkkiä sukulainen iskeekin vyön alle ko. kommentillaan. Lisäksi taannoin äitini mainitsi, että oli yllättynyt siitä, kuinka kauniin lapsen minun näköiseni henkilö voi saada.

Olen aika tympiintynyt em. kommentteihin, mutta olen päättänyt muuttaa itseni sellaiseksi, että minulle ei enää irvailtaisi ulkonäöstäni. Mistä voisin aloittaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isket takaisin sinne minne sattuu.

Vierailija
2/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä sukulaisia sinulla, älä moisesta välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako on noin suorasukaisia sukulaisia?

Vierailija
4/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka sukulaisista. Potki ne pois.

Vierailija
5/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaiseni kysyi eräissä sukujuhlissa että vieläkö sulla on se iso rako etuhampaiden välissä? mitvit? Meinasin kysyä että vieläkö sulla on ne napaan asti ulottuvat riipputissit?

Vierailija
6/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo kyseessä ja olen itse vähän liian kiltti sanoakseni napakasti moisissa tilanteissa. Ja kyllä: tietyt sukulaiset tosiaan möläyttelevät kaikkea hölmöä. Vaikka pitäisi antaa kyseisten sanojen mennä toisesta korvasta ulos, silti ne jäävät vaivaamaan. Tekisi mieli tehdä sellainen muodonmuutos, että ko. ihmisille meni luu kurkkuun. Toisaalta silloin myös "alistuisin" muuttamaan itseäni heidän hölmöjen tölväystensä perusteella eikä sekään omalla tavallaan ole reilua...

Vierailija
7/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tosta? Sukulaisesi sanoi, että olet kauniimpi kuin ennen. Eikö se ole kohteliaisuus? Seuraavan kerran kun joku tulee ihastelemaan uutta kampaustani, niin vetäisen herneet nenään ja alan itkemään siitä, että se mun entinen kampaus oli kai sitten ihan hirvee.

Vierailija
8/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan niin kun asiat on eli, että minkäs sitä perintötekijöilleen voi. Lähisuvun akat näyttää ihan kurttusilta vituilta, niin koitit naida valita ukon varmasti suvun ulkopuolelta, että lapsilla olisi edes jotain mahdollisuuksia. 

Vierailija
9/13 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan viitsi olla tekemisissä sukulaistensa kanssa? Kuollutta painoa.

Vierailija
10/13 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka ihme tulee kysymään toiselta "onko sulla vielä se rako hampaissa?" :DD Ei ollut siis ap joka kirjoitti sen viestin mut pakko ihmetellä. Jotenki niin absurdi. Yhtä hyvin vois luokkakokouksessa kysyä joltain ex-heilalta että vieläkö sulla on se paha akne selässä.

Vierailija
11/13 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 00:20"]

Siis kuka ihme tulee kysymään toiselta "onko sulla vielä se rako hampaissa?" :DD Ei ollut siis ap joka kirjoitti sen viestin mut pakko ihmetellä. Jotenki niin absurdi. Yhtä hyvin vois luokkakokouksessa kysyä joltain ex-heilalta että vieläkö sulla on se paha akne selässä.

[/quote]

Ehkä joku sellainen joka haluaa keskustella siitä miten huippumalli haussa ohjelmassa on ollut joku rakohampainen ja että nykyään sitä pidetään kai söpönä. Niin se maailma muuttuu.

Mikä on vikana sellaisessa ihmisessä joka uskoo muiden ihmisten olevan aina pahalla asialla? Tästäkin sinä varmaan loukkaannut. Mutta minä yritän vain auttaa sinua. Jos oletat toisista aina kaikkea pahaa, sinulta katoaa ympäriltäsi ystävät. Jäljelle jäävät vain mielistelijät. Sellaiset ihmiset jotka kertovat sinulle tasan sen mitä sinä haluat kuullu. Sitäkö sinä haluat?

Vierailija
12/13 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä mulkkusukulaisia on. Vuosiin ole nähty niin eka kommentti on: Ootpa sinä lihonut. Ei sitä suotta sanota, että suku on pahin.

Vierailija
13/13 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joo tää nenä kulkee suvussa. Aika jännä ettei sulla sit kuitenkaan oo tämmöstä vaan tollanen pottunokka..." - ja perään merkitsevä katse ja hajanaisia lauseita entisaikojen löyhistä moraaleista.