Onko muka joku joka EI desinfioi kauppaostoksiaan?
Ja korona sen kun leviää valtoimenaan.... kannetaan se kaupastakin kotiin.
Kommentit (45)
En ole desinfioinut missään vaiheessa. Mitään sämpylöitä tai pullia en ole enää ostanut irtomyynnistä, käytän kyllä maskia ja hanskoja ostosreissuilla.
Mulla on kotona varattuna semmonen otsonihuone, jonne vien kaikki ostokset ennen käyttöönottoa.
Pesen myös jauhenlihan käsidesillä.
Minä pyöräytän ostokset pyykkikoneen lyhyellä ohjelmalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole desinfioinut missään vaiheessa. Mitään sämpylöitä tai pullia en ole enää ostanut irtomyynnistä, käytän kyllä maskia ja hanskoja ostosreissuilla.
sämpylät minä desinfioin sumutinpullolla, koska muuten ne imisivät liikaa desinfiointiainetta
Viimeiset 8 kk olen desinfioinut. Pyyhkinyt desinfiointiliinoilla kaiken, mitä tuon kaupasta. Siinähän irvailette, itse olen samalla kannalla kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
En viitti edes kommentoida
ja silti kommentoit
Kannattaa laittaa kaikki ruoat tiskikoneeseen ja pestä ainakin 70 asteisella ohjelmalla.
Vierailija kirjoitti:
Pesen myös jauhenlihan käsidesillä.
Tätä olin itsekin tulossa sanomaan :'D Se kansallispuku päällä tietty
Vierailija kirjoitti:
Autoklaavaan kaikki ostokset.
Uu pro-meininkiä👍🏻
Ei taida kuin 1/50 henkilöstä desinfioida ostoksiaan. Korona tarttuu pinnoilta äärimmäisen huonosti. Jos on kuolemansairas ja vielä riskiryhmässä niin sitten varmaan kannattaa joo mutta tavalliselle ihmiselle ihan ajanhaaskausta.
Pakasteen kautta menee kaikki. Jauhot yms käytän 240 asteisessa uunissa. Hedelmät vain säilykkeinä.
Keitän ostokset isossa padassa. Samalla valmistuu ruuat moneksi päiväksi.
Älä jaksa ap enää.