Oletteko koskaan harrastaneet "hauskoja viestejä" tilisiirtoa tehdessänne?
"Viime yöstä", "suojelusrahaa", tms. Tuli vaan hassu muistikuva kun opiskeluaikoina lainailtiin rahaa puolin ja toisin ja sitten aina jännityksellä luki tiliotteita, että mistä palveluista sitä on tällä kertaa maksua vastaanotettu... :D
Kommentit (66)
Olin siirtänyt toisesta pankista säästötililtä omalle tilille muutaman tonnin jotain isompaa ostosta varten.
Omien tilien välisissä siirroissa näpyttelin pakolliseksi viestiksi vain jotain mihin sormet nyt sattuivat osumaan.
Hain lainaa ja kaikki vaikutti olevan ok ja hakeminen pelkkä muodollisuus. Pankista kuitenkin soitti huolestunut virkailija että sinulla näkyy tilillä 5000e siirto viestillä uo. Lainaa ei myönnetä kun olet maksanut ulosottoon 5000.
Tässä vaiheessa lähti jo itseltäkin järki ja vaihdoin pankkia. Kyseessä kuitenkin isoin suomalainen pankki, jonka asiakkaana olin syntymästä saakka.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:24"]
En minä, mutta kaveri laittoi kerran toiselle kaverille, että "seksuaalisista palveluksista". :D
Alapeukutin vahingossa.. Mä laitan kans tällasia :D
Sä voit ottaa alapeukun pois yläpeukulla!!
Vierailija kirjoitti:
Olin siirtänyt toisesta panki
sta säästötililtä omalle tilille muutaman tonnin jotain isompaa ostosta varten.
Omien tilien välisissä siirroissa näpyttelin pakolliseksi viestiksi vain jotain mihin sormet nyt sattuivat osumaan.
Hain lainaa ja kaikki vaikutti olevan ok ja hakeminen pelkkä muodollisuus. Pankista kuitenkin soitti huolestunut virkailija että sinulla näkyy tilillä 5000e siirto viestillä uo. Lainaa ei myönnetä kun olet maksanut ulosottoon 5000.
Tässä vaiheessa lähti jo itseltäkin järki ja vaihdoin pankkia. Kyseessä kuitenkin isoin suomalainen pankki, jonka asiakkaana olin syntymästä saakka.
Kai selitit asian virkailijalle? Viesti antaa ymmärtää, että et. Onhan tuo nyt helppoa todistaakin, että raha siirtyi toiselle tilillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siirtänyt toisesta panki
sta säästötililtä omalle tilille muutaman tonnin jotain isompaa ostosta varten.
Tässä vaiheessa lähti jo itseltäkin järki ja vaihdoin pankkia. Kyseessä kuitenkin isoin suomalainen pankki, jonka asiakkaana olin syntymästä saakka.Kai selitit asian virkailijalle? Viesti antaa ymmärtää, että et. Onhan tuo nyt helppoa todistaakin, että raha siirtyi toiselle tilillesi.
Ketutti jo muutenkin virkailijan asenne ja tarjous oli valmiiksi huono. Helppo päätös oli ottaa laina toisesta pankista.
Dominahuoneen rakentaminen osa 1/3
Ja tietty se huone sitten jossain vaiheessa valmistui ja tuli lopputilitys.
Ei kannata, kaveri joutu mun takia pankin sisäiseen tutkintaan, koska kirjoitin jonkun hassunhauskan "huumerahat" tjsp. pari vuotta sitten :D