Oletteko koskaan harrastaneet "hauskoja viestejä" tilisiirtoa tehdessänne?
"Viime yöstä", "suojelusrahaa", tms. Tuli vaan hassu muistikuva kun opiskeluaikoina lainailtiin rahaa puolin ja toisin ja sitten aina jännityksellä luki tiliotteita, että mistä palveluista sitä on tällä kertaa maksua vastaanotettu... :D
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:29"]
Äiti antoi lainaksi rahaa ennakkoveroihin ja viitteeksi oli laittanut: "Verot kansan verta juo".
[/quote]
Sinulla on ihana äiti, terveisiä hänelle ja pitkää ikää, kuten myös sinulle! Kaikille illoo viikonloppuun, niin paljon että riittää!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:09"]
Kyllä, edelleen juurikin kavereiden välisissä valuutanvaihdoissa :)
[/quote]
Tosikko :)
[/quote]
Kyllä ne jaksoi naurattaa, kun ne ekan kerran teininä kirjoitti.
[/quote]
oliko sulla teininä verkkopankki :o
[/quote]
Kaikki teinithän saavat ne tunnukset viimeistään 18-vuotiaana.
[/quote]
kysyjä tarkoitti varmaan sitä, että hänen nuoruudessa ei ollut edes nettiä. Terv 70-luvulla syntyneet
[/quote]
70-lukulaisetkin ehti pitkän aikaa käydä maksamassa laskujaan pankin eteisessä maksuautomaatilla... siellä mä ainakin noita joskus parikymppisenä kirjailin.
Täytyypä laittaa huuto.net tai tori.fi maksuista tuntemattomalle naiselle "kiitos kiihkeästä yöstä", ehkä se päätyy aviomiehen silmiin. Kiihkeä yö tietysti viittaa huutokaupan jännitykseen.
"Hauskat" viestit tilisiirroissa on ehkä ärsyttävintä ikinä. Haluan myöhemminkin tietää onko joku maksettu vai ei. Jos asiaan joutuu myöhemmin palaamaan ja viesti ei ole selkeä, niin maksua ei ole maksettu.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:34"]
"Hauskat" viestit tilisiirroissa on ehkä ärsyttävintä ikinä. Haluan myöhemminkin tietää onko joku maksettu vai ei. Jos asiaan joutuu myöhemmin palaamaan ja viesti ei ole selkeä, niin maksua ei ole maksettu.
[/quote]
Koska olet niin vajaaälyinen, ettet osaa päätellä onko "maksu maksettu", jos suorituksessa lukee velkaa olevan kaverin nimi ja summa, joka vastaa sitä velkaa?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:34"]
[/quote]
Koska olet niin vajaaälyinen, ettet osaa päätellä onko "maksu maksettu", jos suorituksessa lukee velkaa olevan kaverin nimi ja summa, joka vastaa sitä velkaa?
[/quote]
Koska kaveri on niin vajaaälyinen, ettei osaa kirjoittaa mistä asiasta maksunsa maksaa?
Mä laitoin just että "saisinko nyt lapseni takaisin?"
Joo, noita hölmöjä viestejä harrastettiin teininä, silloin ne oli tosi hauskoja. Myöhemmin lähinnä lapsellista.
Mieheni siirsi tililtään tililleni rahaa. Hän koneen viereltä huusi, että laitan tähän viestiksi "pilluraha". Kielsin, niin hän puolusteli, että :" Eikös tämä nyt ole pano minun puoleltani?"
Naurettiin tätä kahdestaan, mutta koskaan ei tälläistä mitään laitettaisi oikeasti viestiksi. Mauttomia juttuja toteutuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin just että "saisinko nyt lapseni takaisin?"
Eih! :D :D
Ostin kerran ystävältä eläimen pääkallon sisustukseen. Kirjoitin liitteeksi "Kiitos kallosta, otan osaa". Muitakin olen laittanut ja mitä pahempaa keksin, sen parempi.
Olen lähettänyt tällaisia miesystävälleni: "anustappiin", "pieniin kondomeihin", "viinaan", "huumeisiin". Mies toimittaa tiliotteitaan sossuun...sossutädillä on varmaan kiva lukea näitä
Kokeilkaapa kirjoittaa "taleban" viestikenttään.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa kirjoittaa "taleban" viestikenttään.
Minulla jäi kerran vuokra maksamatta kun olin laittanut viestikenttään viestiksi "rent july + korea money". Oltiin oltu lomalla Etelä-Koreassa ja poikaystävä oli nostanut käteistä myös minulle. Jäin ihmettelemään kun rahat ei liikkunut, eikä tullut perille vastaanottajallekaan. Piti sitten loppujen lopuksi soittaa pankkiin ja tehdä jatkoselvitys näistä oletetuista terroristiyhteyksistäni Pohjois-Koreaan. Tuo kun on näköjään ihan varteenotettava teoria 20v opiskelijatytön 350 euron tilisiirrosta poikaystävän tilille.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:09"]
Mun lapsilla ainakin oli.
Kerran sain todella töykeää ja ala-arvoista kohtelua hammaslääkärissä. Maksun saajaksi merkittiin ko. klinikka, mutta hoitavan lääkärin nimi piti laittaa viestikenttään.
Muuttamalla yhden kirjaimen hänen nimessään sain lapsekkaalla tavalla ilmaistua, mitä mieltä hänestä ja käytöksestään olin.
Vierailija kirjoitti:
En minä, mutta kaveri laittoi kerran toiselle kaverille, että "seksuaalisista palveluksista". :D
Minunkin kaveri teki noin. Hävettää vieläkin. Siis häntä
En ole. Ei oikein naurata minua tuommoiset jutut.
Tottakai, olen maksanut lunnaita, köyhänapua, lahjuksia, hyväntekeväisyyttä, kiristysrahoja, sakkoja, kiitoksia viime yöstä, pontikasta ja mitä kaikkea muuta sitä onkaan kirjoittanut.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kaikki teinithän saavat ne tunnukset viimeistään 18-vuotiaana.
[/quote]
Mulla oli verkkopankki jo 12-v:nä.